Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.quote:
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2015 11:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.
Eerder een paar duizend.quote:Op zondag 22 november 2015 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.
99,9% van de mensen die stemt, luistert ook.
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.quote:
Gewoon een stukje logisch nadenken.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..quote:Op zondag 22 november 2015 11:37 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gewoon een stukje logisch nadenken.
Of een CD van Bløf kopen om hem alleen als onderzetter te gebruikenquote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is eigenlijk net zoiets als bij een concert een biertje kopen en vervolgens helemaal niet van plan te zijn om m op te drinken, maar een statement te maken door m over het publiek heen te gooien
Tredisie.quote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
Dan is het vaak Dylan of Bowie toch?quote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tredisie.
Buiten nederland en belgië staat t nummer nergens in de buurt van een top 10 allertijden.
die hoort er wel inquote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijvoorbeeld. Tiny dancer van Elton John staat ook vaak wel hoog, hier niet eens in de lijst.
Waarom heb je er dan niet op gestemd??quote:
ik had niet genoeg plek en dacht eigenlijk dat ie er wel in stondquote:Op zondag 22 november 2015 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan niet op gestemd??
volgend jaar een mini actie voor opzetten dan...quote:Op zondag 22 november 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, heeft er nog nimmer ingestaan
Ik ben groot fan maar van mij hoeven ze echt niet op 1. Zeker niet met Boh Rhap. Heb zelf op Innuendo gestemdquote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
bij mij was dat Child in timequote:Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan altijd goed leven met Boh Rhap op 1. Was al nummer 1 in de Top 100 allertijden toen ik die voor 't eerst hoorde, dus voelt vertrouwd.
zeker eens met Imagine en God Only Knowsquote:Wel hoop ik op een blijvend hoge plek voor Imagine. En ook voor God Only Knows en Bridge Over Troubled Water. Die horen gewoon hoger dan een Piano Man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |