Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.quote:
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2015 11:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.
Eerder een paar duizend.quote:Op zondag 22 november 2015 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.
99,9% van de mensen die stemt, luistert ook.
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.quote:
Gewoon een stukje logisch nadenken.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..quote:Op zondag 22 november 2015 11:37 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gewoon een stukje logisch nadenken.
Of een CD van Bløf kopen om hem alleen als onderzetter te gebruikenquote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is eigenlijk net zoiets als bij een concert een biertje kopen en vervolgens helemaal niet van plan te zijn om m op te drinken, maar een statement te maken door m over het publiek heen te gooien
Tredisie.quote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
Dan is het vaak Dylan of Bowie toch?quote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tredisie.
Buiten nederland en belgië staat t nummer nergens in de buurt van een top 10 allertijden.
die hoort er wel inquote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijvoorbeeld. Tiny dancer van Elton John staat ook vaak wel hoog, hier niet eens in de lijst.
Waarom heb je er dan niet op gestemd??quote:
ik had niet genoeg plek en dacht eigenlijk dat ie er wel in stondquote:Op zondag 22 november 2015 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan niet op gestemd??
volgend jaar een mini actie voor opzetten dan...quote:Op zondag 22 november 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, heeft er nog nimmer ingestaan
Ik ben groot fan maar van mij hoeven ze echt niet op 1. Zeker niet met Boh Rhap. Heb zelf op Innuendo gestemdquote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
bij mij was dat Child in timequote:Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan altijd goed leven met Boh Rhap op 1. Was al nummer 1 in de Top 100 allertijden toen ik die voor 't eerst hoorde, dus voelt vertrouwd.
zeker eens met Imagine en God Only Knowsquote:Wel hoop ik op een blijvend hoge plek voor Imagine. En ook voor God Only Knows en Bridge Over Troubled Water. Die horen gewoon hoger dan een Piano Man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |