Heb jij die overgetypt?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, mijn lijstje ook ingestuurd.
In willekeurige volgorde:
DIRE STRAITS - TELEGRAPH ROAD
QUEEN - INNUENDO
ROWWEN HEZE - NOVEMBER
U2 - BAD
JOE JACKSON - BE MY NUMBER TWO
DAVID GRAY - BABYLON
KATE BUSH - CLOUDBUSTING
JOHNNY CASH - HURT
THE BEATLES - ELEANOR RIGBY
ABC - THE LOOK OF LOVE
THE ISLEY BROTHERS - THE HIGHWAYS OF MY LIFE
BRUCE SPRINGSTEEN - THUNDER ROAD
JEWEL - HANDS
JOURNEY - DON'T STOP BELIEVIN'
FLEETWOOD MAC - GO YOUR OWN WAY
SIA - BREATHE ME
BRUCE SPRINGSTEEN - TRAPPED (LIVE)
BEIRUT - NANTES
HOOVERPHONIC - AMALFI
TORI AMOS - WINTER
THE SMITHS - BIGMOUTH STRIKES AGAIN
THE BEATLES - A DAY IN THE LIFE
LAMB - GORECKI
ARCADE FIRE - WE USED TO WAIT
THE OUTFIELD - YOUR LOVE
Op de stempagina. Dan ff opschonen en artiest & nummer op één regel zetten, maar dat gaat vrij snelquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die er niet in staat, bedoel je?
Dat ga ik straks nog maar eens proberen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de stempagina. Dan ff opschonen en artiest & nummer op één regel zetten, maar dat gaat vrij snel.
Ik luister al vanaf het prille beginquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk dat de Top2000 nu wordt gekaapt door van die zogenaamde wereldverbeteraars. Al heel wat mensen gehoord die enkel op Imagine gaan stemmen maar vervolgens niet eens gaan luisteren.
Ja en? Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik luister al vanaf het prille begin
En zwarte piet moet ook zwart blijven en Sesamstraat van de buis kan ook echt niet?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk dat de Top2000 nu wordt gekaapt door van die zogenaamde wereldverbeteraars. Al heel wat mensen gehoord die enkel op Imagine gaan stemmen maar vervolgens niet eens gaan luisteren.
ach imagine hoort gewoon hoog in de lijst. dat het nu wellicht top 10 en misschien wel nummer 1 wordt, vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk hoort hij in die de lijst maar absoluut niet op nummer 1. Het gaat erom dat mensen stemmen op de nummers die ze mooi vinden en niet om een of ander (schijn)statement te maken. Dan heb je ook nog die mensen die wel stemmen maar niet luisteren, waar slaat dat op?quote:Op zondag 22 november 2015 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach imagine hoort gewoon hoog in de lijst. dat het nu wellicht top 10 en misschien wel nummer 1 wordt, vind ik niet zo erg.
mwah waarom zou het misstaan op 1 dan?quote:Op zondag 22 november 2015 10:46 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort hij in die de lijst maar absoluut niet op nummer 1. Het gaat erom dat mensen stemmen op de nummers die ze mooi vinden en niet om een of ander (schijn)statement te maken. Dan heb je ook nog die mensen die wel stemmen maar niet luisteren, waar slaat dat op?
Dat hebben ze toch zelf gezegd, lezen is moeilijk schijnt het.quote:Op zondag 22 november 2015 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah waarom zou het misstaan op 1 dan?
kijk als het nummer normaal op plek 200 zou rondhangen ben ik het met je eens, maar het is bijna altijd hoog in de top 100, dus wat is het probleem?
ik heb twee jaar niet gestemd en dit jaar weer wel en ik stem altijd al op imagine.
en hoe weet je zo zeker dat die mensen niet gaan luisteren?
zeggen en doen zijn twee verschillende dingen...quote:Op zondag 22 november 2015 11:01 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch zelf gezegd, lezen is moeilijk schijnt het.
Tuurlijk iemand zal over zoiets liegen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeggen en doen zijn twee verschillende dingen...
en dan horen ze toch imagine...quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Tuurlijk iemand zal over zoiets liegen.Zijn allemaal gasten die normaal enkel naar Rap, Techno, Trance e.d. luisteren. Die zal die deze lijst helemaal niet trekken of zetten hem hooguit aan de laatste twee uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |