vrees dat het een utopie is om helemaal niet over platen te hebben die nog moeten komen...maar goed ik wil best die lijstjes in spoilers gaan zetten als iedereen dat gaat doen...quote:
quote:
ik hoop vooral dat ie weer zijn ongezouten mening laat merkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop voor de moeder van Rob Stenders dat ie niet veel CCR-nummers in zijn uren krijgt
Sinds 2009 is het Volendam en Musical-gehalte in de lijst al aardig gedaald.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat ie weer zijn ongezouten mening laat merken
niettemin is er nog voldoende om af te zeikenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sinds 2009 is het Volendam en Musical-gehalte in de lijst al aardig gedaald.
Ik kijk wel gewoon de andere kant opquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees dat het een utopie is om helemaal niet over platen te hebben die nog moeten komen...maar goed ik wil best die lijstjes in spoilers gaan zetten als iedereen dat gaat doen...
aan de andere kant vinden anderen het juist fijn om te weten wat er in een uur komt.
Maar dat was wel de hoek waar Rob zich vooral over liet horen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
niettemin is er nog voldoende om af te zeiken
dan mag ie nu zeeland aanpakken...quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dat was wel de hoek waar Rob zich vooral over liet horen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag ie nu zeeland aanpakken...
oke... rob moet weg!quote:
Hee, da's ook het favoriete liedje van cafca.quote:
Stilte op de radio ... ongehoord!quote:
Die zet ik regelmatig op tijdens de top 2000quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, da's ook het favoriete liedje van cafca.
Vorig jaar sowieso op 1729.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zet ik regelmatig op tijdens de top 2000
Butterfly Kisses?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar sowieso op 1729.
Door Fokkers is er inmiddels 4 X op haar gestemd, Imagine van John staat op #1 met 7 stemmen gevolgd door Johny Cash - Hurt met 6 stemmenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:52 schreef peaceman het volgende:
Oh en wordt te weinig op Ich bin wie du gestemd.
terechte nummer 1 wat mij betreftquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Door Fokkers is er inmiddels 4 X op haar gestemd, Imagine van John staat op #1 met 7 stemmen gevolgd door Johny Cash - Hurt met 6 stemmen
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn bijdrage dit jaar
![]()
![]()
Voor de statistieken: Imagine staat erin en Ich bin wie du!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |