The Lau had vorig jaar al een grote boost, dus zijn marketingstunt zal weinig uithalen. Net als bijv Joe Cocker, die heeft hem op het verkeerde moment gepland.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:22 schreef jcdragon het volgende:
Ik ga ook stemmen. En Marianne Rosenberg staat op mijn lijstje!
Thé Lau en B.B. King zijn dit jaar ook overleden. Ik ben benieuwd wat dit voor effect heeft.
Ik had ze even snel als Geer, jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de piano was nog niet eens geweest. Zou n00bie dat ook zo kunnen?
Er zit een DJ in t top2000 team die nog wel sterker is dan die 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StephanL het volgende:
Gerard WTF, we hebben nu al de winnaar van de quiz en een opvolger/vervanger van Leo Blokhuis
Wie?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit een DJ in t top2000 team die nog wel sterker is dan die 2
quote:Tracy Chapman - Fast Car
Dire Straits - Private Investigations
Dire Straits - Tunnel of Love
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
Pearl Jam - Black
Herbert Gronemeyer - Der Weg
The Verve - Bitter Sweet Symphony
The Animals - The House Of The Rising Sun
The Boxer Rebellion - Diamonds
Oasis - Don't Look Back In Anger
The Doobie Brothers - What A Fool Believes
Pearl Jam - Just Breathe
Muse - Uprising
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Goo Goo Dolls - Iris
ik vind die lijstjes altijd leuk...quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga overigens dit jaar lijstloos luisteren. Of in ieder geval, een poging alle lijstjes hier te ontwijken doen.
Ja, maar als ik ze zie dan luister ik niet meer lijstloos hequote:Op zaterdag 21 november 2015 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die lijstjes altijd leuk...
ah zo.... hmmm wel jammer dat je dan hier niet zult zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze zie dan luister ik niet meer lijstloos he
(en dan bedoel ik de uurlijstjes, niet die van deze week, dat vind ik prima)
Dat is dan idd onvermijdelijk. We zullen je missen mexquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah zo.... hmmm wel jammer dat je dan hier niet zult zijn
Moest wel glimlachenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als dat je blij maakt..
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |