Ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen. Typisch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans
Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doetquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.
Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar hequote:
Ed Sheeran.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.
Netjes mex.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar he
Zie je denk ik voornamelijk op concerten waar hij vrij kan spelen. Op platen merk ik het ook weinig, maar zijn solo's zijn best goed als hij wilt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doet
Qua gitaarspel vind ik dat ook overdreven, die vind ik qua nummers dan eigenlijk wel weer wat onderscheidender.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?
Andere genre, meer singer songwriter.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?
Ik zou zeggen, een verbeterde versiequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StephanL het volgende:
Gerard WTF, we hebben nu al de winnaar van de quiz en een opvolger van Leo Blokhuis
Shirma en geen reet in één zin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 2 zijn wel aan elkaar gewaagd hoor, ook omdat Shirma er geen reet van kan
Sorry, een kleine nuance aan toegevoegd, zie vervangerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, een verbeterde versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |