Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks bijzonders aan. Als je de keuzelijst interessant genoeg vindt en 15 keuzes daaruit te weinig, zet je ze bij de vrije keuzes ipv een 2e lijst in te sturen.
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.
Die 50 is wel iets van dit jaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Vorig jaar ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 50 is wel iets van dit jaar
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nog dit.
Geen verrassing.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7678-imagine-en-armand.html
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Ow dat weet ik niet, ik stem nooit meer op 3fm keuzelijsten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Ze houden het spannend...quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, nog een paar stemdagen te gaan en Boh Rhap en Hotel California kregen in de voorgaande jaren samen net zoveel stemmen als een groot gedeelte van de rest van de top 100 bij elkaar, dus 't kan nog veranderen.
Geen idee. Maar het verschil scheen echt immens te zijn. De Child in Times en Stairways maken geen kans meer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
Jammer dat je minder kunt luisteren en nog minder kunt posten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen je missen.
Jij komt, net als Jane, alleen als Barry langskomt om de hoek kijken?
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:47 schreef MaLo het volgende:
LIJSTJE
Mijn lijst. En uiteraard had ik voor die tijd bedacht om op Aphrodite's Child - Rain and Tears te gaan stemmen. Maar die ben ik vergeten.
Gelukkig heb ik nog een e-mailadres, lijst 2 is in de maak.
Mijn lijst, en dit is gewoon het eerste wat in me opkwam. Maar ik kan denk ik nog wel 5 lijsten volpleuren. Wat is dit moeilijk zegquote:JOHN MAYER
SLOWDANCING IN A BURNING ROOM
j
JOHN MAYER
GRAVITY
PINK FLOYD
WISH YOU WERE HERE
FLEETWOOD MAC
SONGBIRD
DIRE STRAITS
SULTANS OF SWING
DIRE STRAITS
BROTHERS IN ARMS
THE BEATLES
BLACKBIRD
THE BEATLES
YELLOW SUBMARINE
KREZIP
SWEET GOODBYES
FOO FIGHTERS
THE PRETENDER
FOO FIGHTERS
LEARN TO FLY
BEN HOWARD
KEEP YOUR HEAD UP
THE DOORS
L.A. WOMAN
JACK JOHNSON
UPSIDE DOWN
ERIC CLAPTON
LAYLA
Nouja dat klinkt wel positief dus dan is het verder prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missen
Ik zat ook te denken 'hoe moet ik dit lezen', maar daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doedezemaar heeft vluchtelingen in huis genomen?
Daar heb ik nog wel een plekje voor overquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |