tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?quote:Op zondag 22 november 2015 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wel opvallend dat die 3 hoge noteringen van Pink Floyd vroeger nooit in de Top 100 allertijden stonden. Alleen Another Brick in the Wall en soms Money stonden daarin.
Dat was bij mij de 2e keer en volgens mij ook de laatste keer dat dat gebeurde.quote:
Tja nou en? Stairway is nooit op Single uitgebracht en stond er ook alquote:Op zondag 22 november 2015 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?
een gemis in je levenquote:Op zondag 22 november 2015 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij mn 2e was t trouwens Stairway dat op 1 stond zie ik. Heb ik Child in Time op 1 nooit meegemaakt.
ik vind beide fantastisch en CIT hoort gewoon in de top 10. HOML hoort in elk geval bij de beste 250 te staan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Child in Time heb ik eigenlijk hetzelfde als bij Highways of my life: geweldig begin maar de 2e helft vind ik niet zo.
Om weer met de 'hype' mee te kunnen doen. Zodat ze het weer op facebook kunnen showen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstjequote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.quote:Op zondag 22 november 2015 16:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstje
Oh okayquote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijstquote:Op zondag 22 november 2015 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ook gestemd. Bij de vijftien songs uit de keuzelijst de 'usual suspects' links laten liggen, omdat ik verwacht dat die de lijst toch wel halen. En dan tien keer vrije keuze, omdat het kan!
Prince - Raspberry Beret
Traveling Wilburys - Handle With Care
Massive Attack - Unfinished Sympathy
dEUS - Hotel Lounge
The Police - Can't Stand Losing You
Daryll Ann - Surely Justice
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt
David Bowie - Ziggy Stardust
Ryan Adams - Lucky Now
Pulp - Common People
Otis Redding - I've Been Loving You Too Long
Weezer - Buddy Holly
Beck - Loser
The Clash - London Calling
The Dandy Warhols - Bohemian Like You
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...quote:Op zondag 22 november 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijst
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.quote:Op zondag 22 november 2015 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...
Zo, dat is heel verrassend ja! Kennelijk zit er een Johan-fan bij de groep die de keuzelijst maakt dan?quote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |