Eigenlijk staat dat al in je signature.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef ToreJR het volgende:
emand ervaringen of tips om over zo'n dode punt heen te komen?
Niemand? Nergens iemand waarvan je denkt daar kan ik wel praatje mee aanknopen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef ToreJR het volgende:
Beste lezers,
TS heeft de afgelopen jaren nooit echt succes gehad op het vlak van liefde en relaties, en dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt. Ik ben inmiddels 20 jaar waarmee het opzich nog geen grote ramp en kansloos is.
Een aantal jaar geleden, toen ik nog wat jonger was, lukte het mij niet om "een vriendin te krijgen" of iets wat daarbij in de buurt kwam. Ondanks dat ik dat vervelend vond heb ik me er nooit echt heel druk om gemaakt en heb ik altijd de hoop en vertrouwen gehad dat het wel goed zou komen.
Nu ben ik inmiddels 20 jaar en is het "nog" niet goedgekomen en heb ik nog steeds geen ervaringen gehad. Gevolg hiervan is dat het begint te knagen en ik een soort tijdsdruk voel wat mij denk ik ook niet gaat helpen.
Ten eerste kom ik niet vaak in de juiste situaties. Ik ga bijvoorbeeld niet vaak opstap. En op openbare plaatsen als station, school kom ik ook nooit eens iemand tegen. Het dagelijks leven herhaalt zich eigenlijk iedere dag zonder dat ik op het gebied van liefde iets opschiet. En als ik soms een kans heb om met onbekende dame een gesprek te voeren laat ik het afweten.
Als ik hier met vrienden over spreek zeggen ze dat het wel goed komt, dat ik me er geen zorgen over moet maken. Dat punt snap ik wel, maar toch denk ik dat er iets moet veranderen. Ik hoef echt niet meteen de ware tegen te komen waarmee ik oud zou willen worden. Maar zou graag eens van de stress en druk afkomen dat het maar niet lukt.
Iemand ervaringen of tips om over zo'n dode punt heen te komen?
Eye-opener deze postquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef WaaromIsDat het volgende:
Ga naar dagen georganiseerd door school. Je komt daar gegarandeerd mensen tegen. Dat is mij ook overkomen toentertijd. Ik ging naar elk evenement uiteindelijk, carrieredagen, openingsdagen, noem maar op. Of als je studeert in hoorcolleges kan je mensen tegen komen. Kan simpel zijn, zo heb ik iemand leren kenen die mij om papier vroeg. Uiteindelijk wat door gepraat en vrienden, weliswaar geen vriend-vriendin, geworden.
Zie je een leuke dame naast je in hoorcollege? Vind iets om over te praten, kan een pen zijn die je wilt lenen, stukje papier, vraag over de stof? Alles.
Dacht altijd dat niemand contact met mij wilde, maar toen ik zelf wat pro-actiever werd, opende het alle deuren.
Zie je iemand die je leuk lijkt lopen? Vraag de richting naar A,B, of C. Natuurlijk zal je vaak moeten ''liegen'' dat je bijvoorbeeld de weg niet weet, maarja... wat voor andere mogelijkheid heb je haha.
Hey man boxquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:12 schreef motorhelm het volgende:
niet druk maken er zijn er meer zo hier op fok en jij bent niet de enigste
#forever alone
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigenlijk staat dat al in je signature.
Gewoon geen neuk meer geven over "het krijgen van een relatie" en gewoon lol hebben in het leven, dan kom je vanzelf iemand tegen. Hoe harder je je best doet, hoe kleiner de kans
In ieder geval nooit luisteren naar mensen die nietszeggende dingen als "het komt vanzelf allemaal wel goed" roepen. Dat roepen ze vooral omdat het sociaal wenselijk klinkt maar eigenlijk hebben ze zelf ook geen antwoord.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef ToreJR het volgende:
Beste lezers,
TS heeft de afgelopen jaren nooit echt succes gehad op het vlak van liefde en relaties, en dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt. Ik ben inmiddels 20 jaar waarmee het opzich nog geen grote ramp en kansloos is.
Een aantal jaar geleden, toen ik nog wat jonger was, lukte het mij niet om "een vriendin te krijgen" of iets wat daarbij in de buurt kwam. Ondanks dat ik dat vervelend vond heb ik me er nooit echt heel druk om gemaakt en heb ik altijd de hoop en vertrouwen gehad dat het wel goed zou komen.
Nu ben ik inmiddels 20 jaar en is het "nog" niet goedgekomen en heb ik nog steeds geen ervaringen gehad. Gevolg hiervan is dat het begint te knagen en ik een soort tijdsdruk voel wat mij denk ik ook niet gaat helpen.
Ten eerste kom ik niet vaak in de juiste situaties. Ik ga bijvoorbeeld niet vaak opstap. En op openbare plaatsen als station, school kom ik ook nooit eens iemand tegen. Het dagelijks leven herhaalt zich eigenlijk iedere dag zonder dat ik op het gebied van liefde iets opschiet. En als ik soms een kans heb om met onbekende dame een gesprek te voeren laat ik het afweten.
Als ik hier met vrienden over spreek zeggen ze dat het wel goed komt, dat ik me er geen zorgen over moet maken. Dat punt snap ik wel, maar toch denk ik dat er iets moet veranderen. Ik hoef echt niet meteen de ware tegen te komen waarmee ik oud zou willen worden. Maar zou graag eens van de stress en druk afkomen dat het maar niet lukt.
Iemand ervaringen of tips om over zo'n dode punt heen te komen?
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef WaaromIsDat het volgende:
Ga naar dagen georganiseerd door school. Je komt daar gegarandeerd mensen tegen. Dat is mij ook overkomen toentertijd. Ik ging naar elk evenement uiteindelijk, carrieredagen, openingsdagen, noem maar op. Of als je studeert in hoorcolleges kan je mensen tegen komen. Kan simpel zijn, zo heb ik iemand leren kenen die mij om papier vroeg. Uiteindelijk wat door gepraat en vrienden, weliswaar geen vriend-vriendin, geworden.
Zie je een leuke dame naast je in hoorcollege? Vind iets om over te praten, kan een pen zijn die je wilt lenen, stukje papier, vraag over de stof? Alles.
Dacht altijd dat niemand contact met mij wilde, maar toen ik zelf wat pro-actiever werd, opende het alle deuren.
Zie je iemand die je leuk lijkt lopen? Vraag de richting naar A,B, of C. Natuurlijk zal je vaak moeten ''liegen'' dat je bijvoorbeeld de weg niet weet, maarja... wat voor andere mogelijkheid heb je haha.
Dat leren en oefenen is het denk ik voornamelijk. Het laten afweten bedoel ik mee, helemaal niet aanspreken. Dat is denk ik mijn fout. Ook al neem ik het mijzelf voor, als ik in de situatie kom waarin in iemand kan aanspreken durf/doe ik het niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In ieder geval nooit luisteren naar mensen die nietszeggende dingen als "het komt vanzelf allemaal wel goed" roepen. Dat roepen ze vooral omdat het sociaal wenselijk klinkt maar eigenlijk hebben ze zelf ook geen antwoord.
Dingen gaan niet vanzelf en sommige dingen zal je moeten leren en oefenen.
Je geeft aan dat je het laat afweten als je vrouwen aanspreekt. Wat gebeurt er dan? Wat had je willen doen dat niet gebeurt?
Verder is natuurlijk de vraag, wat voor vrouwen passen nou bij jou denk je?
Zeggen waar het op staat, dat je haar fucking lekker vind en dat je niet door kon lopen voordat je even hoi gezegd had;quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef WaaromIsDat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |