abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157700736
Beste lezers,

TS heeft de afgelopen jaren nooit echt succes gehad op het vlak van liefde en relaties, en dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt. Ik ben inmiddels 20 jaar waarmee het opzich nog geen grote ramp en kansloos is.

Een aantal jaar geleden, toen ik nog wat jonger was, lukte het mij niet om "een vriendin te krijgen" of iets wat daarbij in de buurt kwam. Ondanks dat ik dat vervelend vond heb ik me er nooit echt heel druk om gemaakt en heb ik altijd de hoop en vertrouwen gehad dat het wel goed zou komen.

Nu ben ik inmiddels 20 jaar en is het "nog" niet goedgekomen en heb ik nog steeds geen ervaringen gehad. Gevolg hiervan is dat het begint te knagen en ik een soort tijdsdruk voel wat mij denk ik ook niet gaat helpen.

Ten eerste kom ik niet vaak in de juiste situaties. Ik ga bijvoorbeeld niet vaak opstap. En op openbare plaatsen als station, school kom ik ook nooit eens iemand tegen. Het dagelijks leven herhaalt zich eigenlijk iedere dag zonder dat ik op het gebied van liefde iets opschiet. En als ik soms een kans heb om met onbekende dame een gesprek te voeren laat ik het afweten.

Als ik hier met vrienden over spreek zeggen ze dat het wel goed komt, dat ik me er geen zorgen over moet maken. Dat punt snap ik wel, maar toch denk ik dat er iets moet veranderen. Ik hoef echt niet meteen de ware tegen te komen waarmee ik oud zou willen worden. Maar zou graag eens van de stress en druk afkomen dat het maar niet lukt.

Iemand ervaringen of tips om over zo'n dode punt heen te komen? :)
YOLO
pi_157700882
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef ToreJR het volgende:
emand ervaringen of tips om over zo'n dode punt heen te komen? :)
Eigenlijk staat dat al in je signature. ;)

Gewoon geen neuk meer geven over "het krijgen van een relatie" en gewoon lol hebben in het leven, dan kom je vanzelf iemand tegen. Hoe harder je je best doet, hoe kleiner de kans :7
pi_157700888
quote:
Beste lezers,

TS heeft de afgelopen jaren nooit echt succes gehad op het vlak van liefde en relaties, en dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt. Ik ben inmiddels 20 jaar waarmee het opzich nog geen grote ramp en kansloos is.

Een aantal jaar geleden, toen ik nog wat jonger was, lukte het mij niet om "een vriendin te krijgen" of iets wat daarbij in de buurt kwam. Ondanks dat ik dat vervelend vond heb ik me er nooit echt heel druk om gemaakt en heb ik altijd de hoop en vertrouwen gehad dat het wel goed zou komen.

Nu ben ik inmiddels 20 jaar en is het "nog" niet goedgekomen en heb ik nog steeds geen ervaringen gehad. Gevolg hiervan is dat het begint te knagen en ik een soort tijdsdruk voel wat mij denk ik ook niet gaat helpen.

Ten eerste kom ik niet vaak in de juiste situaties. Ik ga bijvoorbeeld niet vaak opstap. En op openbare plaatsen als station, school kom ik ook nooit eens iemand tegen. Het dagelijks leven herhaalt zich eigenlijk iedere dag zonder dat ik op het gebied van liefde iets opschiet. En als ik soms een kans heb om met onbekende dame een gesprek te voeren laat ik het afweten.

Als ik hier met vrienden over spreek zeggen ze dat het wel goed komt, dat ik me er geen zorgen over moet maken. Dat punt snap ik wel, maar toch denk ik dat er iets moet veranderen. Ik hoef echt niet meteen de ware tegen te komen waarmee ik oud zou willen worden. Maar zou graag eens van de stress en druk afkomen dat het maar niet lukt.

Niemand? Nergens iemand waarvan je denkt daar kan ik wel praatje mee aanknopen?

Hebben je vrienden hetzelfde probleem? En zo niet kan je dan misschien een doubledate plannen met een vriend die wel vrouwelijke contacten heeft? Of misschien op een sport/hobbyclub/vereniging waarbij je zeker weet dat een aanzienlijk deel vrouw is. Hier zijn bij plaatselijke fotografieclub bijvoorbeeld iets van 10 vrouwen en 2 mannen.

Succes :), komt vast wel goed.
Vrouwen vallen veel eerder dan mannen op andere karaktertrekken als goed gevoel voor humor, gul, zorgzaam, begrijpend, en geld werkt ook goed bij sommige vrouwen.
praise the lord i saw the light
pi_157701907
Ik ben 23, 1,5 keer ( :') ) mijn hart laten breken en nooit een relatie gehad. Je tijd komt wel.

Je moet niet wanhopig op zoek, want dat werkt niet.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 20:51:04 ]
pi_157701969
Ik was ergens begin 20 voordat ik een relatie kreeg, nooit zorgen over gemaakt. Volgens mij hoe meer je het forceerd hoe moeilijker het word. Maar je zou natuurlijk meer uit kunnen gaan of op tinder/datingsites kunnen kijken en het geluk een handje helpen als je echt weinig vrouwen tegen komt.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157702210
Alweer dik 28 hier ts maak je niet te druk.

Dit weekend vrij bijna thuis zo, ik zou eigenlijk de stad in moeten maar geen zin in.

Op de bank met een krat bier
Ik zwaai naar dieren.
pi_157702279
Lid worden van een vereniging.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157703818
:') Kom over 15 jaar maar terug.
know'm sayin?
word? word.
pi_157703963
Ga naar dagen georganiseerd door school. Je komt daar gegarandeerd mensen tegen. Dat is mij ook overkomen toentertijd. Ik ging naar elk evenement uiteindelijk, carrieredagen, openingsdagen, noem maar op. Of als je studeert in hoorcolleges kan je mensen tegen komen. Kan simpel zijn, zo heb ik iemand leren kenen die mij om papier vroeg. Uiteindelijk wat door gepraat en vrienden, weliswaar geen vriend-vriendin, geworden.

Zie je een leuke dame naast je in hoorcollege? Vind iets om over te praten, kan een pen zijn die je wilt lenen, stukje papier, vraag over de stof? Alles.

Dacht altijd dat niemand contact met mij wilde, maar toen ik zelf wat pro-actiever werd, opende het alle deuren.

Zie je iemand die je leuk lijkt lopen? Vraag de richting naar A,B, of C. Natuurlijk zal je vaak moeten ''liegen'' dat je bijvoorbeeld de weg niet weet, maarja... wat voor andere mogelijkheid heb je haha.
pi_157707393
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef WaaromIsDat het volgende:
Ga naar dagen georganiseerd door school. Je komt daar gegarandeerd mensen tegen. Dat is mij ook overkomen toentertijd. Ik ging naar elk evenement uiteindelijk, carrieredagen, openingsdagen, noem maar op. Of als je studeert in hoorcolleges kan je mensen tegen komen. Kan simpel zijn, zo heb ik iemand leren kenen die mij om papier vroeg. Uiteindelijk wat door gepraat en vrienden, weliswaar geen vriend-vriendin, geworden.

Zie je een leuke dame naast je in hoorcollege? Vind iets om over te praten, kan een pen zijn die je wilt lenen, stukje papier, vraag over de stof? Alles.

Dacht altijd dat niemand contact met mij wilde, maar toen ik zelf wat pro-actiever werd, opende het alle deuren.

Zie je iemand die je leuk lijkt lopen? Vraag de richting naar A,B, of C. Natuurlijk zal je vaak moeten ''liegen'' dat je bijvoorbeeld de weg niet weet, maarja... wat voor andere mogelijkheid heb je haha.
Eye-opener deze post :)
pi_157709090
Ach ik zit net onder die leeftijd en de meisjes die ik tegen ben gekomen bleken achteraf weer eens zo vaag als ik weet niet wat.

Mijn vertrouwen in het vrouwelijke geslacht is totaal verdwenen. De arrogantie en onduidelijkheid... Tot het tegendeel is bewezen :N
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157709607
niet druk maken er zijn er meer zo hier op fok en jij bent niet de enigste

#forever alone
pi_157709719
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:12 schreef motorhelm het volgende:
niet druk maken er zijn er meer zo hier op fok en jij bent niet de enigste

#forever alone
Hey man box *)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157709751
Njah dan heb je een relatie en dan?
Ben je klaar voor ellende en gezeur?

Ik vermoed dat de kans om een goede relatie te vinden erg moeilijk is tegenwoordig.
Mensen stappen gemakkelijker uit een huwelijk, en dan zijn er kinderen en dan?
Je huis kwijt, je inkomen samen kwijt, alimentatie betalen, of krijgen,...
Ik vind het persoonlijk niet rooskleuriger geworden...

:'( :{
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157709911
Een relatie hebben is ook niet alles he.

Wat iig voor mij heeft geholpen was gewoon de sportschool in duiken ( check fobo maar, meer confidence hebben dus) en natuurlijk wat aan je sociale vaardigheden werken.

Natuurlijk voelt het op die leeftijd alsof je echt achterloopt, maar niet iedereen kan altijd even ver zijn in het leven. Misschien ben je er ook niet klaar voor of zie jij gewoon niet dat meiden wel op je vallen.

Als je niet vaak uit gaat kan je dus meer uitgaan (al moet ik eerlijk zeggen dat een serieuze meid in de club vinden niet echt een slim idee is naar mijn mening).

Het is trouwens onmogelijk dat jij bij het op straat zijn geen enkele leuke meid ziet.. ik denk dat het eerder het geval is dat je jij ze niet durft aan te spreken.. maar vrees niet de meerderheid van de mannen doet dat niet gauw.

Als je toch veel meer vrouwen wilt leren kennen en meer kans maken op leuke escapades met vrouwen moet mogelijkheden tot meer zul je toch over die drempel moeten stappen.

OF je kan het proberen via een dating site/app (heb ik opvallend veel succes mee gehad), of via vrienden mensen leren kennen.
Waz met jou!
pi_157710611
Ga eens met vrouwen praten, dat helpt al. Als je nooit nieuwe mensen (vrouwen) ontmoet, kom je ook niet snel iemand tegen waarmee je een relatie in rolt.

Je hoeft niet actief op zoek naar een relatie, focus je gewoon op nieuwe mensen ontmoeten.
pi_157715207
Ik heb het vaker gezegd: alleen met vrouwen praten of in contact komen heeft geen zin. Bijna iedereen kan op een vriendschappelijke manier met vrouwen praten. Het gaat erom dat je op zo'n manier met een vrouw praat dat je haar hart verovert, flirten dus. Het is niet praten wat je moet doen, maar flirten.

Het belangrijkste is al oogcontact. Daar komt geen woord bij aan te pas. En non-verbale communicatie is sowieso heel belangrijk, misschien wel belangrijker dan de verbale communicatie. Glimlachen, oogcontact dus, naar haar toe leunen (niet teveel natuurlijk), zelfs lichamelijk contact zoals hand op onderrug of een afscheidskus.

Je maakt jezelf wijs dat er geen leuke dames te vinden zijn omdat je bang bent om ze aan te spreken. Eigenlijk zijn er 2 manieren:

-flirten met willekeurige aantrekkelijke dames. Dit kan overal: supermarkt, treinstation, de collegebanken, discotheken....

-flirten met dames met wie je sowieso contact hebt: studiegenoten in een werkgroep, dames op je werk, reisgenoten....

Ik zeg dus expliciet flirten en niet praten. Je doel is niet om haar maatje te worden, je doel is om seks met haar te hebben en als het goed klikt eventueel een relatie.

Ja de kans is groot dat je afgewezen wordt. De kans is sowieso al groot dat een leuke dame een vriendje heeft. Dan is er de kans dat jij haar type niet bent. Dan is er de kans dat ze om wat voor reden dan ook niet in is voor seks of een relatie. Maar afgewezen worden is de prijs die je betaald voor het scoren van een dame. Als je die prijs niet wil betalen zul je geen dame krijgen en nooit een relatie krijgen. Zo werkt dat nu eenmaal als man.

Als je zeker wilt weten dat je niet afgewezen wordt, en als je dus die angst niet wil voelen, moet je in de buidel tasten en naar de hoeren. Maar een relatie zal daar niet uit komen.
pi_157716131
Je geeft de oorzaak eigenlijk zelf al aan. Je komt weinig vrouwen tegen waar je contact mee kan aaknopen en waar wel eens een vonkje over kan springen. Waarom probeer je dat levenspatroon niet te doorbreken? Ga vaker op stap of zoals sommigen al aangeven meer naar symposia, evenementen of congressen. Daar kom je mensen tegen.
pi_157716150
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eigenlijk staat dat al in je signature. ;)

Gewoon geen neuk meer geven over "het krijgen van een relatie" en gewoon lol hebben in het leven, dan kom je vanzelf iemand tegen. Hoe harder je je best doet, hoe kleiner de kans :7
Zeg dan niks
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:03:43 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157717233
quote:
Beste lezers,

In ieder geval nooit luisteren naar mensen die nietszeggende dingen als "het komt vanzelf allemaal wel goed" roepen. Dat roepen ze vooral omdat het sociaal wenselijk klinkt maar eigenlijk hebben ze zelf ook geen antwoord.

Dingen gaan niet vanzelf en sommige dingen zal je moeten leren en oefenen.

Je geeft aan dat je het laat afweten als je vrouwen aanspreekt. Wat gebeurt er dan? Wat had je willen doen dat niet gebeurt?

Verder is natuurlijk de vraag, wat voor vrouwen passen nou bij jou denk je?
pi_157725630
quote:

Bedankt voor de tip :)
Ik denk dat je op dit punt helemaal gelijk hebt en dat ik wat meer iniatief moet nemen.
YOLO
pi_157725704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In ieder geval nooit luisteren naar mensen die nietszeggende dingen als "het komt vanzelf allemaal wel goed" roepen. Dat roepen ze vooral omdat het sociaal wenselijk klinkt maar eigenlijk hebben ze zelf ook geen antwoord.

Dingen gaan niet vanzelf en sommige dingen zal je moeten leren en oefenen.

Je geeft aan dat je het laat afweten als je vrouwen aanspreekt. Wat gebeurt er dan? Wat had je willen doen dat niet gebeurt?

Verder is natuurlijk de vraag, wat voor vrouwen passen nou bij jou denk je?
Dat leren en oefenen is het denk ik voornamelijk. Het laten afweten bedoel ik mee, helemaal niet aanspreken. Dat is denk ik mijn fout. Ook al neem ik het mijzelf voor, als ik in de situatie kom waarin in iemand kan aanspreken durf/doe ik het niet.

Op je vraag wat voor vrouwen bij mij passen, dat is een moeilijke vraag. Kan ik niet echt op antwoorden, er is een klik of die is er niet denk ik. :D
YOLO
pi_157727075
Als het zo'n punt voor je aan het worden is krijgen de paar vrouwen waarmee je contact krijgt gelijk het gevoel dat je iets van ze wil. Weg kans.

Je moet dus eerst wat aan jezelf doen zodat die wens van je minder averechts werkt. Al is het maar gratis webcam chat of een massage oid. Op die manier raak je beter vertrouwd met vrouwen om te gaan, en niet gelijk zo enthousiast te zijn een relatie te willen.

Vrouwen hebben het onmiddelijk door als je in een hoedanigheid bent je eigen behoefte te vervullen in plaats van hun gelukkig te maken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 22 november 2015 @ 02:36:42 #24
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157733167
quote:

Zeggen waar het op staat, dat je haar fucking lekker vind en dat je niet door kon lopen voordat je even hoi gezegd had;
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157733262
Dus als je een vrouw diep in de ogen staart dan flirt je?
Oké? :P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')