quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:35 schreef philips.voltaire het volgende:
Waarom heb je een roze broek aan?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef philips.voltaire het volgende:
Klacht 4. Waarom de roze broek?
1. Het is rood.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:35 schreef philips.voltaire het volgende:
Welke gemeente is het vandaag de GayPride?
Show meer picsquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
2. Ik ben een hetero meisje.
Kan je beide even bewijzen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
1. Het zal wel aan mijn mobiel liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:38 schreef philips.voltaire het volgende:
[..]
Kan je beide even bewijzen?
1. Foto van je broek dat ie niet roze lijkt.
2. Foto van je flamoes terwijl je rampetampt met een man om te weten dat je hetero en meisje bent.
Punt 2 wil ik graag bewijs van.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
Maar zo hoort het toch? Is het niet altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zie hier, het huidige niveau van KLB
Alsof tong80 ooit ergens komt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
Als het tong80 zelf was geweest, dan had hij z'n eigen smiley erbij gezet
Neuken ??quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
ahahahah Xpquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
als dat rood is ben ik zwartquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
nee ik wist niet dati k zwart was tot dit topicquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga je 6 december weer naar Spanje?
Minder FOK!en in schoorstenen dan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee ik wist niet dati k zwart was tot dit topic
Hè? Sommige mensen worden toch zwart geboren? Ik snap dat met die schoorsteen nooit zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Minder FOK!en in schoorstenen dan.
Ze noemen bij blanke vrouwen het geboortekanaal geboortekanaal maar bij donkere vrouwen noemt dat de schoorsteen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hè? Sommige mensen worden toch zwart geboren? Ik snap dat met die schoorsteen nooit zo.
Vreemd, ik zou zweren dat minstens twee mensen in dit topic dit schrift al eerder hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:14 schreef spierbal het volgende:
Dit zelf schrijven en dan stoer doen
Ik zou je doen hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens mij dagelijks.quote:
Wat moet ik hier nou op zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij het ethische kompas der mensheid?
Zeg maar niks meer, de stilte heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou op zeggen
Nou, niet zonder even gevraagd te hebben of je het ook ter harte neemt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Zeg maar niks meer, de stilte heeft gesproken.
Zal jou eens ter harte nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, niet zonder even gevraagd te hebben of je het ook ter harte neemt?
Schreef ook wel eens teksten op de muur. Bij voorkeur in de wcs. Epistels alsquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:51 schreef philips.voltaire het volgende:
Alleen gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen..
Je moet aan de slag gaan met dat schrijftalent van je:quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Schreef ook wel eens teksten op de muur. Bij voorkeur in de wcs. Epistels als
"Niets zo frappant
Als een lul in je hand"
Reïncarnatie van Drs. P?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Schreef ook wel eens teksten op de muur. Bij voorkeur in de wcs. Epistels als
"Niets zo frappant
Als een lul in je hand"
Jammer dat de inschrijvingstermijn is verstrekenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:34 schreef philips.voltaire het volgende:
[..]
Je moet aan de slag gaan met dat schrijftalent van je:
http://www.turinggedichtenwedstrijd.nl eerste prijs is 10k!
En een swastika zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:07 schreef DikPropje het volgende:
Ik had er een piemel onder getekend. Wel 1 met flink wat haar op den ballen...
Ik. En dan ga ik "and i'm gay" erachter schrijven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef pinman het volgende:
Ik ga dat ook een keer doen.
Zo ''pinman was here'' schrijven en thuis kijken wie er een topic over gaat maken
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:35 schreef philips.voltaire het volgende:
Welke gemeente is het vandaag de GayPride?
Ik zou niet weten dat je een FOK!er wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef pinman het volgende:
Ik ga dat ook een keer doen.
Zo ''pinman was here'' schrijven en thuis kijken wie er een topic over gaat maken
Bijna vergeten dat ik ook ''FOK! forum'' er bij moet schrijvenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zou niet weten dat je een FOK!er was
ga een beetje een heel klb topic doorlezen, ben gekke niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vreemd, ik zou zweren dat minstens twee mensen in dit topic dit schrift al eerder hebben gezien.
Treinen dienen ten alle tijde volgens de dienstregeling te rijden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Treinen met alleen maar vierzits
Waarom zou ik dat nu weer doen?quote:
Onze trein fanaat helaas is die niet meer nu een audi Socios !!!quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Treinen dienen ten alle tijde volgens de dienstregeling te rijden.
Helaas. Nu staat hij dagelijks in de file en heeft hij parkeerproblemen. APK keuringen, boetes, reparaties en andere zooi.quote:Op maandag 23 november 2015 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onze trein fanaat helaas is die niet meer nu een audi Socios !!!
Gefeliciteerd nu krijg je een volle dm box.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1. Het is rood.
Stilte spreekt niet, stilte is iets dat we moeten begrijpen. Ze spreekt niet tot iedereen, alleen tot haar of hem die erover denkt. En kennis met haar maakt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Zeg maar niks meer, de stilte heeft gesproken.
“Just as in the body, eye and ear develop as organs of perception, as senses for bodily processes, so does a man develop in himself soul and spiritual organs of perception through which the soul and spiritual worlds are opened to him. For those who do not have such higher senses, these worlds are dark and silent, just as the bodily world is dark and silent for a being without eyes and ears.”quote:Op maandag 23 november 2015 19:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Stilte spreekt niet, stilte is iets dat we moeten begrijpen. Ze spreekt niet tot iedereen, alleen tot haar of hem die erover denkt. En kennis met haar maakt.
What is talkativeness? It is the result of doing away with the vital distinction between talking and keeping silent. Only some one who knows how to remain essentially silent can really talk--and act essentially. Silence is the essence of inwardness, of the inner life. Mere gossip anticipates real talk, and to express what is still in thought weakens action by forestalling it. But some one who can really talk, because he knows how to remain silent, will not talk about a variety of things but about one thing only, and he will know when to talk and when to remain silent. Where mere scope is concerned, talkativeness wins the day, it jabbers on incessantly about everything and nothing...In a passionate age great events (for they correspond to each other) give people something to talk about. And when the event is over, and silence follows, there is still something to remember and to think about while one remains silent. But talkativeness is afraid of the silence which reveals its emptinessquote:Op maandag 23 november 2015 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
“Just as in the body, eye and ear develop as organs of perception, as senses for bodily processes, so does a man develop in himself soul and spiritual organs of perception through which the soul and spiritual worlds are opened to him. For those who do not have such higher senses, these worlds are dark and silent, just as the bodily world is dark and silent for a being without eyes and ears.”
originele kick weer, robijntjestralendwitquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik ben FOK! ook een keer tegengekomen op een toilet in de kroeg.
Thanks Deadprez.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:22 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
originele kick weer, robijntjestralendwit
Owja sorry was laat gisteravond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]niet weten dat ik een kloon van haan33 ben
In utrechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:26 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Owja sorry was laat gisteravond.
Maar waar ben jij FOK! tegengekomen?
Ik vraag me eigenlijk meer af waar je een topic van drie jaar oud tegen bent gekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik ben FOK! ook een keer tegengekomen op een toilet in de kroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |