SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij slaapt ook het liefst bij mij in, maar soms houdt 'ie zichzelf echt te lang wakker als hij bij iemand ligt. Dan is 'ie continue aan 't kijken, dut dan in en zet het dan op een huilen. Als ik 'm dan wegleg (in de wandelwagenbak slaapt hij nu beneden) sputtert 'ie hooguit 2 minuten en dan slaapt 'ie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:49 schreef Estrys het volgende:
Sjaakgelukkig voelt hij zich al wat beter.
Hier slaapt A steeds vaker boven in zijn bedje, overdag ook minstens 1 keer de laatste week. Dat begon omdat ik moest poepen toen hij op me sliep.en dat ging goed en ik kon me even met de andere bezighouden dus nu leg ik hem regelmatig in zijn bed als hij al slaapt. In slaap vallen doet hij uitsluitend op iemand
Ik heb er vanaf dag één van genoten. Je neus in dr haartjes, dat zachte koppie, een oor vacuüm op je borstkas.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef Selvaria het volgende:
N. slaapt nu voor het eerst in weken weer op mij, al een half uur.Ik heb het zo gemist! De eerste weken sliep ze alleen maar op ons, toen voelde het benauwend, maar nu mis ik het zo. Geniet er nog maar even van dames.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat een verschil tussen F. en M.! Grappig dat ze dezelfde maat tuinbroek hebbenEn handige broek ook, zitten handvatten aan voor als je kind wegrent/rolt/omvalt. Eigenlijk zouden alle kinderkleertjes handvatten moeten hebben...
Schoonzus (waar we nu logeren) zegt dat wij wel heel erg "hands on" zijn met Sjaak. Ja, dat klopt, ik vind het heerlijk om samen met hem op de grond te spelen en om te knuffelen en zijn handjes vast te houden terwijl hij staat. Ik geniet graag van mijn kind![]()
Hij voelt zich overigens echt al een stuk beter! Hij speelt en lacht veel, brabbelt de hele dag en als hij zich niet goed voelt, jengelt hij en zegt hij "mama"Wat fijn dat het beter gaat met Sjaak!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mama
wat lief!
M en F hebben niet dezelfde maat hoor, dat zou niet best zijn. Foto van M is gewoon al 5 jaar ouddie zit inmiddels in 122/128
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mariposas het volgende:
Mijn man heeft de kat al als piemelverwarmer.
Ik heb ook nog steeds erg veel last van gewrichtspijn. Mja, ik heb een bindweefselaandoening, dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft. Ik ben heel erg stijf en stram en vooral lopen gaat moeizaam, moet echt even op gang komen. De eerste 20 stappen na het opstaan van de bank bijvoorbeeld die zien eruit als een persiflage van Charlie Chaplin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog steeds last van gewrichtspijnen sinds de zwangerschap. Dacht toen dat het door vocht kwam, maar tis dus nog. Vocht is er wellicht ook nog ietsje, maar niet zo erg als tijdens de zw.
Zou dit nog overgaan? 9maanden af? Ik hoop het zo, geen idee wat ik ermee kan verders.
Ohh ja ik doe ook de Charlie Chaplin, vooral als ik mn bed uit kom 's nachts of 's ochtendsquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds erg veel last van gewrichtspijn. Mja, ik heb een bindweefselaandoening, dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft. Ik ben heel erg stijf en stram en vooral lopen gaat moeizaam, moet echt even op gang komen. De eerste 20 stappen na het opstaan van de bank bijvoorbeeld die zien eruit als een persiflage van Charlie Chaplin.
Mijn man vindt dat ik ermee naar de dokter moet, ik stel het telkens uit omdat ik hoop dat het vanzelf over gaat. Maar eigenlijk heeft hij wel gelijk.
Oh dan begreep ik het verkeerdquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat fijn dat het beter gaat met Sjaak!!mama
wat lief!
M en F hebben niet dezelfde maat hoor, dat zou niet best zijn. Foto van M is gewoon al 5 jaar ouddie zit inmiddels in 122/128
Met staps!! Heb je d'r al ingeschreven voor de Vierdaagse?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef ingee het volgende:
MamaSjaak
Ik heb de staps nou zelf gezien. Nou telt het wel.
Ik kreeg de laatste maand last van mijn vingergewrichten. Stijf en stram, ik weet 't ook aan vocht. Vocht trekt een eind weg inmiddels, maar 't is hier ook nog stijf en stram hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ohh ja ik doe ook de Charlie Chaplin, vooral als ik mn bed uit kom 's nachts of 's ochtendsdamn, wat een slapstick, soms ben ik bang dat ik de trap aftuimel
![]()
De vlos herkende het niet zei ze, had het nooit eerder gehoordZe vond dat ik moest wachten tot mn cyclus weer op gang is, en daarmee mijn hormonen ook weer 'normaal' doen, als het dan nog niet over is eens langs de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |