abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157696243
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157696972
Hier slaapt G. Overdag en in de avond ook beneden,voornamelijk op mij. En hij blijft voorlopig op onze kamer,de krampjes zijn met vijf minuten over als ik over zijn buikje wrijf en hij weet dat ik er ben.ik ga echt niet heen en weer naar de baby kamer
pi_157696997
Wat een verschil tussen F. en M.! Grappig dat ze dezelfde maat tuinbroek hebben :D En handige broek ook, zitten handvatten aan voor als je kind wegrent/rolt/omvalt. Eigenlijk zouden alle kinderkleertjes handvatten moeten hebben...

Schoonzus (waar we nu logeren) zegt dat wij wel heel erg "hands on" zijn met Sjaak. Ja, dat klopt, ik vind het heerlijk om samen met hem op de grond te spelen en om te knuffelen en zijn handjes vast te houden terwijl hij staat. Ik geniet graag van mijn kind O+

Hij voelt zich overigens echt al een stuk beter! Hij speelt en lacht veel, brabbelt de hele dag en als hij zich niet goed voelt, jengelt hij en zegt hij "mama" O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157697169
Sjaak O+ gelukkig voelt hij zich al wat beter.

Hier slaapt A steeds vaker boven in zijn bedje, overdag ook minstens 1 keer de laatste week. Dat begon omdat ik moest poepen toen hij op me sliep. ;) en dat ging goed en ik kon me even met de andere bezighouden dus nu leg ik hem regelmatig in zijn bed als hij al slaapt. In slaap vallen doet hij uitsluitend op iemand :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157697288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:49 schreef Estrys het volgende:
Sjaak O+ gelukkig voelt hij zich al wat beter.

Hier slaapt A steeds vaker boven in zijn bedje, overdag ook minstens 1 keer de laatste week. Dat begon omdat ik moest poepen toen hij op me sliep. ;) en dat ging goed en ik kon me even met de andere bezighouden dus nu leg ik hem regelmatig in zijn bed als hij al slaapt. In slaap vallen doet hij uitsluitend op iemand :P
Die van mij slaapt ook het liefst bij mij in, maar soms houdt 'ie zichzelf echt te lang wakker als hij bij iemand ligt. Dan is 'ie continue aan 't kijken, dut dan in en zet het dan op een huilen. Als ik 'm dan wegleg (in de wandelwagenbak slaapt hij nu beneden) sputtert 'ie hooguit 2 minuten en dan slaapt 'ie.
pi_157699342
N. slaapt nu voor het eerst in weken weer op mij, al een half uur. O+ Ik heb het zo gemist! De eerste weken sliep ze alleen maar op ons, toen voelde het benauwend, maar nu mis ik het zo. Geniet er nog maar even van dames. :P
pi_157699711
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef Selvaria het volgende:
N. slaapt nu voor het eerst in weken weer op mij, al een half uur. O+ Ik heb het zo gemist! De eerste weken sliep ze alleen maar op ons, toen voelde het benauwend, maar nu mis ik het zo. Geniet er nog maar even van dames. :P
Ik heb er vanaf dag één van genoten. Je neus in dr haartjes, dat zachte koppie, een oor vacuüm op je borstkas. O+
pi_157699862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat een verschil tussen F. en M.! Grappig dat ze dezelfde maat tuinbroek hebben :D En handige broek ook, zitten handvatten aan voor als je kind wegrent/rolt/omvalt. Eigenlijk zouden alle kinderkleertjes handvatten moeten hebben...

Schoonzus (waar we nu logeren) zegt dat wij wel heel erg "hands on" zijn met Sjaak. Ja, dat klopt, ik vind het heerlijk om samen met hem op de grond te spelen en om te knuffelen en zijn handjes vast te houden terwijl hij staat. Ik geniet graag van mijn kind O+

Hij voelt zich overigens echt al een stuk beter! Hij speelt en lacht veel, brabbelt de hele dag en als hij zich niet goed voelt, jengelt hij en zegt hij "mama" O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat het beter gaat met Sjaak!! O+ mama O+ wat lief!

M en F hebben niet dezelfde maat hoor, dat zou niet best zijn. Foto van M is gewoon al 5 jaar oud :+ die zit inmiddels in 122/128 :o
pi_157700030
MamaSjaak O+

Ik heb de staps nou zelf gezien. Nou telt het wel. *O*
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:47:45 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157700138
Sjaak die mama zegt O+ En fijn dat t beter gaat met m. Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van je vakantie!

En Ingee, 't is dat ik R zelf heb gezien, anders zou ik roepen HOAX! ;) Jouw meisje gaat gewoon in de zevende versnelling geloof ik :Y
pi_157700147
Stap-R. O+ *O*

En gelukkig gaat het beter met lieve kleine Sjaak. O+

Spring, ik genoot er in zekere zin ook absoluut van, maar het gevoel dat ze echt nergens anders kón slapen was erg naar. Nu mis ik mijn kleine ondernemende knuffeltje. Ze wil zo veel ontdekken, met mama kroelen is al lang niet meer interessant. :'(
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:29:50 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157701275
Ik denk dat het inderdaad een verschil is als je baby gewoon lekker op je wilt slapen en huilt als je hem/haar in bed zou leggen, of een baby die continu hysterisch krijst en uiteindelijk van uitputting op je in slaap valt. En dan durfde ik amper te bewegen, want als ie wakker werd, begon het krijsen weer. Ik heb er ook wel van genoten hoor (voornamelijk de 1e twee weken wel...), maar ik vond het ook erg benauwend. Was blij dat ik af en toe 10 minuten voor mezelf had als ik die boxmobiel aanzette. En soms kon ik de wegleg-truck toepassen zodat ik snel naar de wc kon :P :

No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157701453
Wij vechten erom. Dan moet ik naar de wc en is mijn man er als de kippen bij om naast mij te gaan zitten zodat ik A bij hem op zijn borst kan schuiven. En dan krijg ik hem ook niet meer terug. Heb ik het de hele avond koud :(
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:42:34 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157701690
Mijn man heeft de kat al als piemelverwarmer.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:43:49 #15
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157701731
Voordeel van 2 baby's, allebei 1 om te knuffelen.
pi_157701788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mariposas het volgende:
Mijn man heeft de kat al als piemelverwarmer.
:D
pi_157702053
Fijn dat het beter gaat met Sjaak, MwC! O+ En mama zeggen! O+

Ingee wat knap! *O*

Ik kan me al bijna niet meer voorstellen dat de Minion altijd zo rustig op me lag te slapen..! Heb er ook wel veel van genoten toen (lang leve illegaal hier lurken! :P ), maar heb toen ook wel eens gevloekt als ze meteen weer wakker werd als ik 'r even weg wilde leggen hoor ;)

Nu is ergens anders slapen dan in bed of kinderwagen echt geen optie meer :N maar dat gaat gelukkig dan ook erg goed (vooral in bed, kinderwagen wordt ook al minder)! :s)

Vanmorgen bij het CB geweest en weer helemaal goed gekeurd *O*
71cm en 8kg bij 6 maanden :7 (en nog steeds een bolle kop O+ )

En ze kon/deed alles wat ze dan ongeveer 'moeten' kunnen ;) (lees: met d'r voetjes spelen en een blokje aanpakken :') )
pi_157703082
Ik heb nog steeds last van gewrichtspijnen sinds de zwangerschap. Dacht toen dat het door vocht kwam, maar tis dus nog. Vocht is er wellicht ook nog ietsje, maar niet zo erg als tijdens de zw.
Zou dit nog overgaan? 9maanden af? Ik hoop het zo, geen idee wat ik ermee kan verders.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157703115
Alex ligt op mn lief te slapen, die een potje schaak speelt met Max. M'n mannen O+
pi_157703403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nog steeds last van gewrichtspijnen sinds de zwangerschap. Dacht toen dat het door vocht kwam, maar tis dus nog. Vocht is er wellicht ook nog ietsje, maar niet zo erg als tijdens de zw.
Zou dit nog overgaan? 9maanden af? Ik hoop het zo, geen idee wat ik ermee kan verders.
Ik heb ook nog steeds erg veel last van gewrichtspijn. Mja, ik heb een bindweefselaandoening, dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft. Ik ben heel erg stijf en stram en vooral lopen gaat moeizaam, moet echt even op gang komen. De eerste 20 stappen na het opstaan van de bank bijvoorbeeld die zien eruit als een persiflage van Charlie Chaplin. :')

Mijn man vindt dat ik ermee naar de dokter moet, ik stel het telkens uit omdat ik hoop dat het vanzelf over gaat. Maar eigenlijk heeft hij wel gelijk. :P
pi_157703494
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds erg veel last van gewrichtspijn. Mja, ik heb een bindweefselaandoening, dus wellicht dat dat er wat mee te maken heeft. Ik ben heel erg stijf en stram en vooral lopen gaat moeizaam, moet echt even op gang komen. De eerste 20 stappen na het opstaan van de bank bijvoorbeeld die zien eruit als een persiflage van Charlie Chaplin. :')

Mijn man vindt dat ik ermee naar de dokter moet, ik stel het telkens uit omdat ik hoop dat het vanzelf over gaat. Maar eigenlijk heeft hij wel gelijk. :P
Ohh ja ik doe ook de Charlie Chaplin, vooral als ik mn bed uit kom 's nachts of 's ochtends :') damn, wat een slapstick, soms ben ik bang dat ik de trap aftuimel :')
De vlos herkende het niet zei ze, had het nooit eerder gehoord :? Ze vond dat ik moest wachten tot mn cyclus weer op gang is, en daarmee mijn hormonen ook weer 'normaal' doen, als het dan nog niet over is eens langs de dokter.
pi_157703827
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Wat fijn dat het beter gaat met Sjaak!! O+ mama O+ wat lief!

M en F hebben niet dezelfde maat hoor, dat zou niet best zijn. Foto van M is gewoon al 5 jaar oud :+ die zit inmiddels in 122/128 :o
Oh dan begreep ik het verkeerd :D :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef ingee het volgende:
MamaSjaak O+

Ik heb de staps nou zelf gezien. Nou telt het wel. *O*
Met staps!! Heb je d'r al ingeschreven voor de Vierdaagse? :D

Bedankt voor alle lieve berichtjes O+
pi_157703857
Herkenbaar, ik voel me ook echt belachelijk dan. :') Zo snel mogelijk jezelf kreupel de trap opsjouwen omdat je baby huilt. Kan ook niet even rustig opstaan en wachten tot alles wat minder pijnlijk aanvoelt dan he. :P

Mijn theorie is dat door de hormonen mijn bindweefsel verslapt is en dat daarom alles zo'n zeer doet. Mijn bekkeninstabiliteit is ook nog niet over. Mja, ik verwacht eigenlijk ook een beetje door de huisarts gewoon weer naar huis gestuurd te worden met een 'kijk het nog maar even aan'. Die gedachte motiveert niet. :')

Kan me niet voorstellen dat het niet vaker voorkomt? Raar dat je vlos er nooit van gehoord had. Hoewel ik ook vooral ophalende schouders kreeg toen ik er tijdens mijn zwangerschap over begon.
pi_157703941
Als ik een rondje google lees ik dat die gewrichtspijn gewoon onderdeel is van het ontzwangeren.
pi_157703986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ohh ja ik doe ook de Charlie Chaplin, vooral als ik mn bed uit kom 's nachts of 's ochtends :') damn, wat een slapstick, soms ben ik bang dat ik de trap aftuimel :')
De vlos herkende het niet zei ze, had het nooit eerder gehoord :? Ze vond dat ik moest wachten tot mn cyclus weer op gang is, en daarmee mijn hormonen ook weer 'normaal' doen, als het dan nog niet over is eens langs de dokter.
Ik kreeg de laatste maand last van mijn vingergewrichten. Stijf en stram, ik weet 't ook aan vocht. Vocht trekt een eind weg inmiddels, maar 't is hier ook nog stijf en stram hoor.

Mijn baby is na zijn voeding van 19 op mij in slaap gevallen en ligt nu nog heerlijk bij me te slapen O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')