Dat topic is klaarquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:41 schreef Paxcon het volgende:
Waarom kan ik niet quoten uit een gesloten topic
Dat hebben normale users nooit gekundquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:41 schreef Paxcon het volgende:
Waarom kan ik niet quoten uit een gesloten topic
Goede plaatsen en ach het moet er maar eens van komenquote:
Ja, hallo, doe es delen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:36 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l! Die Instagram comment!!!!!!
(ik heb 'm wel snel verwijderd..)
Doe eens vrolijk wordenquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:32 schreef Renesite het volgende:
Net snel een wasje aangezet. Is hij klaar. Moet ik weer opstaan. Kutleven.
Het ging over [Etten-Leur], maar [Etten-Leur] leest mee daar.quote:
Wat lekkâââââââââr. Wat ga je doen straks? En in je vakantie? #QuestionsQuestionsquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:37 schreef Renesite het volgende:
Ok! Ik heb 7 werkdagen vakantie! Daarna nieuwe baan beginnen
oh wtfquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hebben normale users nooit gekund
Same job, maar:quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat lekkâââââââââr. Wat ga je doen straks? En in je vakantie? #QuestionsQuestions
Goedzoquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:37 schreef Renesite het volgende:
Ok! Ik heb 7 werkdagen vakantie! Daarna nieuwe baan beginnen
thanks 4 the info dude.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:51 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij kan je mobiel niet quoten uit oude topics en op de pc/laptop wel. Tenminste, dan verschijnt de quote in het tekstvak zodat je die kan kopiëren. Maar op mobiel geen enkele optie.
Inderdaad. Maar die knop stond er op mobiel bij mij wel toen ik nog mod was. Wel apart dat gewone users ze niet hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:51 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij kan je mobiel niet quoten uit oude topics en op de pc/laptop wel. Tenminste, dan verschijnt de quote in het tekstvak zodat je die kan kopiëren. Maar op mobiel geen enkele optie.
Ah! Okquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het ging over [Etten-Leur], maar [Etten-Leur] leest mee daar..
Dat we-e-we-ee-o gedeelte zing ik altijd prachtig mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:18 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ik 'Blow a kiss, fire a gun' echt helemaal zat. Hoeveel remixes moet ik daar hoelang nog van horen?
Misschien hebben ze dat niet eens door, want waarom zou het op pc wel mogen en mobiel niet? Miss ff in FB melden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die knop stond er op mobiel bij mij wel toen ik nog mod was. Wel apart dat gewone users ze niet hebben.
Nice!quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:51 schreef Renesite het volgende:
Same job, maar:
40u > 36u
5d > 4d
1,5u pd reizen > 20/30min reizen
In de vakantie? Not much. Denk de badkamer wat opknappen, leidingen schuren en verfje eroverheen en denk dagje shoppen somewhere. En omaatje bezoeken.
Jup. En meer centjesquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nice!
En same job, maar wel voor een andere baas dus?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:36 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l! Die Instagram comment!!!!!!
(ik heb 'm wel snel verwijderd..)
O, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het ging over [Etten-Leur], maar [Etten-Leur] leest mee daar..
Dat zegt mijn manager zo vaak dat ik het in haar stem las...quote:
Wat vond ze zelf van het concert eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zegt mijn manager zo vaak dat ik het in haar stem las...
Ze heeft zich uitstekend vermaaktquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat vond ze zelf van het concert eigenlijk?
Ja hoi, ik ben het ook, vanuit Dirk's account.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:06 schreef wonderer het volgende:
Dat zegt mijn manager zo vaak dat ik het in haar stem las...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben het ook, vanuit Dirk's account.
Ze had niet toevallig een verhaal op het werk over hoe ze van iemand snachts in de metro een pleister van het gezicht heeft getrokken? Want dan wil ik nog wel even d'r gegevens om de rekening van de eerste hulp door te geven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze heeft zich uitstekend vermaakt
Ik zal het nog eens navragenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze had niet toevallig een verhaal op het werk over hoe ze van iemand snachts in de metro een pleister van het gezicht heeft getrokken? Want dan wil ik nog wel even d'r gegevens om de rekening van de eerste hulp door te geven.
Ik was in ieder geval wel naar je toegekomen om te zien of ik je ergens mee kon helpen, ja. Achterop naar het AMC was wat lastiger geweest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had je me gewoon bijna ff opgehaald he.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval wel naar je toegekomen om te zien of ik je ergens mee kon helpen, ja. Achterop naar het AMC was wat lastiger geweest waarschijnlijk
Nee. Alleen gezegd dat als ik misselijk of duizelig word ik direct moet bellen en dat ik best voor de zekerheid m'n wekker kon zetten midden in de nacht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:10 schreef wonderer het volgende:
Ik neem aan dat ze je op de Eerste Hulp gecheckt hebben op hersenschudding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |