Welke aanwijzingen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Als de aanwijzingen echt concreet worden, zullen er misschien wel delen van de stad worden afgesloten, instellingen worden gesloten uit voorzorg morgen.
Zouden ze een geintje mee moeten uithalen, zelfde mercedes terugzetten alleen met stuur aan de andere kant...quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:50 schreef Confetti het volgende:
En die eigenaar stapt straks in zijn auto en heeft geen idee
Maar dan ga je toch ook niet steeds de grens over lijkt me.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, als jij internationaal gezocht wordt let je natuurlijk wel wat beter op alles en iedereen.
Het is nu midden in de nacht. Dus wrs denkt-ie dat-ie redelijk veilig is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, als jij internationaal gezocht wordt let je natuurlijk wel wat beter op alles en iedereen.
Bij CNN wordt gesproken van een 'source' die zegt dat de zoektocht naar Nederland wordt uitgebreid, lijkt me dan dat er sprake is van aanwijzingen van veiligheidsdiensten aan Nederland.quote:
Die zal nu sowieso niet aan het rondreizen zijn. Die zit gewoon ergens op een 'veilige' plek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is nu midden in de nacht. Dus wrs denkt-ie dat-ie redelijk veilig is.
Ah, ok. Thanks.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bij CNN wordt gesproken van een 'source' die zegt dat de zoektocht naar Nederland wordt uitgebreid, lijkt me dan dat er sprake is van aanwijzingen van veiligheidsdiensten aan Nederland.
misschien heeft ie geld opgenomenquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bij CNN wordt gesproken van een 'source' die zegt dat de zoektocht naar Nederland wordt uitgebreid, lijkt me dan dat er sprake is van aanwijzingen van veiligheidsdiensten aan Nederland.
Is hij al in NL dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Die zal nu sowieso niet aan het rondreizen zijn. Die zit gewoon ergens op een 'veilige' plek.
Waarschijnlijk omdat hij ooit in Nederland verbleef en het dus een potentiële verblijflocatie kan zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien worden rond deze tijd wel de uitkeringen gestort in Belgiëquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
misschien heeft ie geld opgenomen
Het is al laat. De NOS-redactie slaapt al.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het wel treurig dat we het nieuws op cnn moeten volgen overigens. Dat betekent óf dat er niets nieuws bekend is en de NOS wijselijk z'n mond houdt, óf dat de Amerikanen beter geïnformeerd zijn. De CNN kennende hoop ik maar op het eerste.
CNN zal ook wel betere lijntjes met bijvoorbeeld de FBI hebben dan de NOS, maar sensatiezucht zal ook meespelen ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het wel treurig dat we het nieuws op cnn moeten volgen overigens. Dat betekent óf dat er niets nieuws bekend is en de NOS wijselijk z'n mond houdt, óf dat de Amerikanen beter geïnformeerd zijn. De CNN kennende hoop ik maar op het eerste.
bij de Nos gaat om 12 uur het licht uit en werken er nog 2 op de teletext redactiequote:Op vrijdag 20 november 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb Samsom weer lopen lekken?quote:Search for Paris attacks suspect Salah Abdeslam extends to include the Netherlands, source close to investigation tells CNN.
Ze zouden op het punt staan om een aanslag te gaan plegen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:01 schreef Za het volgende:
Die Abdeslam gaat nooit never gevonden worden.
Wat vindt men hier overigens van de nicht van Abaaoud die in haar eigen woning met een bomgordel om liep volgens de berichtgeving dan, bvd.
Ah wederom, die info was me ontgaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze zouden op het punt staan om een aanslag te gaan plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |