je weet dat fok een forum is en niet bedoeld is om je blog te spammen he? Dit is een laatste waarschuwing aangezien ik in je eerdere topics ook al heb aangegeven dat je link niet nodig is voor je onderwerp.quote:
Je bent wel scherp, dit hadden wij nog niet door.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat fok een forum is en niet bedoeld is om je blog te spammen he? Dit is een laatste waarschuwing aangezien ik in je eerdere topics ook al heb aangegeven dat je link niet nodig is voor je onderwerp.
Daarnaast vind ik het ook niet prettig dat je niet meer terug bent gekomen in je eerdere topics. Hierdoor lijkt het puur te zijn dat je bezoekers wilt trekken voor je blog.
Haha, mijn schuld.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent wel scherp, dit hadden wij nog niet door.
ga jij nou gewoon verklappen dat ik niet eens uit mezelf zo scherp ben?quote:
Oke; geen links meer erin in het vervolgquote:Op donderdag 19 november 2015 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat fok een forum is en niet bedoeld is om je blog te spammen he? Dit is een laatste waarschuwing aangezien ik in je eerdere topics ook al heb aangegeven dat je link niet nodig is voor je onderwerp.
Daarnaast vind ik het ook niet prettig dat je niet meer terug bent gekomen in je eerdere topics. Hierdoor lijkt het puur te zijn dat je bezoekers wilt trekken voor je blog.
En ook niet elke blog die je daar schrijft hier 1 op 1 plaatsen he?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:15 schreef antiscum het volgende:
[..]
Oke; geen links meer erin in het vervolg
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een sleetje van de trap in de pauze?
komt bekender voor dan de OPquote:Op donderdag 19 november 2015 21:58 schreef faf het volgende:
1, de betweter
2. de slijmer/omhoogneuker
3. de arrogante bitch
4. de ik ben zo speciaal/te goed
5. de prutser
6. de ik heb zoveel problemen thuis
7. de onzekere truus
8. de ik durf niets/vraag alles na
9. de ik wil koste wat het kost manager worden
10. de rodelaar
is het een combi van 1,2,4,5,8 en 10.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:58 schreef faf het volgende:
1, de betweter
3. de arrogante bitch
5. de prutser
7. de onzekere truus
10. de rodelaar
Heb je zelf ook nog een mening of herhaal je alleen wat anderen al schrijven, dat laatste is namelijk iets waar ik een hekel aan heb.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:42 schreef antiscum het volgende:
Dat vinden althans Jonathan Littman en Marc Hershman,
Hey! Er is er maar een de nummer 1 hè!quote:
11. ik ben een coördinator, maar speel de managerquote:Op donderdag 19 november 2015 21:58 schreef faf het volgende:
1, de betweter
3. de arrogante bitch
5. de prutser
7. de onzekere truus
10. de rodelaar
Lijkt mij ook een van de meest irritante collega's loop je net de trap af komt ie eraan..quote:Op donderdag 19 november 2015 22:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een sleetje van de trap in de pauze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |