Hoezo verneuken van het topic? Ik zie hierboven dat allerlei verzoekjes worden gedeponeerd, en de mijne is Jan Wouters.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar het verneuken van dit topic ?
Vind je jezelf echt zo interessant of leuk ?
Omdat je altijd aan het kutten bent in m'n topics nam ik je nu ook niet serieus. M'n excuses.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoezo verneuken van het topic? Ik zie hierboven dat allerlei verzoekjes worden gedeponeerd, en de mijne is Jan Wouters.
En dat terwijl Jan Wouters zich bij uitstek leent voor zo'n mooi topic als dit....quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je altijd aan het kutten bent in m'n topics nam ik je nu ook niet serieus. M'n excuses.
Komt wel. Bedankt voor het compliment. De gebroken gaskraan zal niet onbesproken blijven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En dat terwijl Jan Wouters zich bij uitstek leent voor zo'n mooi topic als dit....
Writers block?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt wel. Bedankt voor het compliment. De gebroken gaskraan zal niet onbesproken blijven.
Is geen makkelijke, vrij kleurloos type.quote:
Ik was op Terschelling. Aan het strandvoetballen. Sterren van de hemel. Vroegen hoe ik heette.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is geen makkelijke, vrij kleurloos type.
Dat laatste heb ik ook nooit begrepen van Don Leoquote:Op maandag 8 februari 2016 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit wel een gedicht in. Gilhaus was verder een mooie spits. Jammer dat Beenhakker er geen verstand van had en hem als linksbuiten opstelde.
Wat denk je van Loen voorstopper maken in november 1985 tegen België ? Te veel om op te noemen. Hij is het niet waard.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook nooit begrepen van Don Leo
Zat ineens te denken dat Gillhaus wel de man was van de veelbesproken doodschop op Tigana.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was op Terschelling. Aan het strandvoetballen. Sterren van de hemel. Vroegen hoe ik heette.
Zei Hans Gilhaus. Speler uit het tweede van FC Den Bosch. Snel m'n vriend ingefluisterd. Die zei ook dat ik Hans Gilhaus was. Die gozer heeft later gepocht dat ie door de benen werd gespeeld door een voetballer van het WK-90. Was sowieso een kut WKZit wel een gedicht in. Gilhaus was verder een mooie spits. Jammer dat Beenhakker er geen verstand van had en hem als linksbuiten opstelde.
Je bent een kennerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zat ineens te denken dat Gillhaus wel de man was van de veelbesproken doodschop op Tigana.
Maar daar associeer je op een of andere manier toch meer Ronald Koeman mee.
Eensch.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:58 schreef tong80 het volgende:
Jan Wouters
Krompraat
Net wat er in je straatje komt
Roepende in de woestijn
Moet Gerald wel zijn
Utrechters onder elkaar
Kies maar uit Cruijff
Wouters
Vanenburg
van Basten
Piepstemmend een kraak breken
Alcoholisme opgelost
Geen drank meer in de kuip
Koeiemelk, koekje en Koetje van eigen deeg
Heel Holland zweeg bij de kaakslag
Klein geld voor gascoinge
Die kon wel tegen een stootje
Ligt nu ook krom, levert niks op
Kop of munt
De aanhouder wint
Jan Wouters stadshouder met de kop op
Zonder Cruijff geen stuiver gegund
Held op twee kromme benen
Wereldkamioen op het EK
Marco, Gerald en Wouters zelf
Utrechtse helden, in Duitsland poetsen ze hun schenen.
Er biggelt nu een traan over mijn wang.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ivanov
Kop van graniet
Niet te vergeten, geen vergissing
Dodelijke tackle
Was hem maar niet tegengekomen
Zonder franje, geen poespas
Waren anderen voor in het team
Kostadinov, Penev, Balakov, Letchov
Stoichkov bovendien
Roomser dan de paus was ie niet
Bulgaarse wolf
Ook zijn bijnaam
Bijnaamwoord met hoofdletters
Van Duitsland winnen op een WK
Weinigen gegeven
Ditmaal niet geschonken
Uitgeblonken uitblinker
Hij is niet meer
Held geveld
Man met markante hoofd
50 levensjaren afgeteld
Uitgedoofd Bulgarije
50 jaren in verschiet
Zal nooit meer schieten
Van mooie kop onthoofd
Deze is echt prachtigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ivanov
Kop van graniet
Niet te vergeten, geen vergissing
Dodelijke tackle
Was hem maar niet tegengekomen
Zonder franje, geen poespas
Waren anderen voor in het team
Kostadinov, Penev, Balakov, Letchov
Stoichkov bovendien
Roomser dan de paus was ie niet
Bulgaarse wolf
Ook zijn bijnaam