quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef tong80 het volgende:
'De stichting raadt leraren aan met de leerlingen in gesprek te gaan.' Woehaaaaaaa
Wat is hier mis mee? Zou wel willen weten waarom ze dom staan te juichen bij een aanslag.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef tong80 het volgende:
'De stichting raadt leraren aan met de leerlingen in gesprek te gaan.' Woehaaaaaaa
quote:
Ja, goed idee. Dat zal er zeker voor zorgen dat ze snappen waarom ze iets verkeerd hebben gedaan..quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef tong80 het volgende:
'Een oorwassing verdienen de belhamels, een fikse draai om hun oren. Bromsnor had er wel raad mee geweten. Anders Kwel wel.
Ik snap niet zo goed wat er dubbel is aan die moraal? Parijs is dichtbij, Frankrijk is praktisch een buurland. We delen een Europese Unie. Veel Nederlands komen in Parijs of zijn er geweest, kennen mensen die er wonen, etc. Het komt dus letterlijk en figuurlijk dichtbij. Zodoende is er meer aandacht voor.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij stelt daar gewoon de dubbele Hollandse moraal aan de kaak.
Die goser was dus een held.
Niet zoals die hersenloze slaafjes die dom en braaf doen wat de meester vraagt
Respectloos, ok, maar naar wat ik zo hier en daar hoor en lees is men het er ook niet mee eens dat er nu wel 1 minuut stilte wordt gehouden en voor al die anderen niet. Tja..quote:Het is niet bekend of de verstoorders de aanslagen steunden of alleen baldadig waren.
"Hij stelt daar gewoon de dubbele Hollandse moraal aan de kaak."quote:Op donderdag 19 november 2015 15:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij stelt daar gewoon de dubbele Hollandse moraal aan de kaak.
Die goser was dus een held.
Niet zoals die hersenloze slaafjes die dom en braaf doen wat de meester vraagt
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hitsige pubers als maatgevend behandelen is natuurlijk onzin.²
Dus mensen in Parijs zijn MEER waard dan mensen in Beiroet?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er dubbel is aan die moraal? Parijs is dichtbij, ...
In Beiroet en omstreken zullen ze ook eerder stilstaan bij de slachtoffer van Beiroet dan die van Parijs. En dat neem ik ze niet kwalijk. Hoe dichterbij, des te meer impact.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus mensen in Parijs zijn MEER waard dan mensen in Beiroet?
Goh.
Dat staat toch echt op gespannen voet met wat die kindjes door linksleraren voortdurend verteld wordt op school: "Alle mensen zijn gelijk...."
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel het geweld (van beide zijdes). Maar Frankrijk moet hier lering uit trekken en vooral ook in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:28 schreef Morendo het volgende:
Die knullen kun je niet zoveel kwalijk nemen. Zullen wel rare dingen hebben gehoord in de moskee of 's avonds aan de eettafel.
Dan moet je op scholen de kinderen niet jarenlang vertellen dat "Alle mensen gelijk zijn" ..quote:Op donderdag 19 november 2015 15:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
In Beiroet en omstreken zullen ze ook eerder stilstaan bij de slachtoffer van Beiroet dan die van Parijs. En dat neem ik ze niet kwalijk. Hoe dichterbij, des te meer impact....
Lohoool. Logica is je vreemd? Ik zeg toch nergens dat die mensen minder waard zijn? Ik verklaar je waarom er hier(!) minder aandacht uitgaat naar gebieden die verder weg liggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Goh.
Dat staat toch echt op gespannen voet met wat die kindjes door linksleraren voortdurend verteld wordt op school: "Alle mensen zijn gelijk...."
De islam gaat helaas zo hard tekeer de laatste tijd dat je elke dag standaard een minuut stilte kunt inplannen. Ik heb ook nog niets van jou gehoord over de aanslagen laatst in Nigeria.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan moet je op scholen de kinderen niet jarenlang vertellen dat "Alle mensen gelijk zijn" ..
Of dacht je dat ALLE leerlingen dociele hersenloze laffe meelopers waren op de NL scholen.
Wie zegt dat op alle scholen gezegd wordt dat "alle mensen gelijk zijn"? Volgen mij hoort dat niet tot het standaard lesmateriaal en is dat eerder iets wat nog geregeld beweert wordt door verstokte hippies.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan moet je op scholen de kinderen niet jarenlang vertellen dat "Alle mensen gelijk zijn" ..
Of dacht je dat ALLE leerlingen dociele hersenloze laffe meelopers waren op de NL scholen.
Nee wij delen gewoon meer geschiedenis en cultuur met Frankrijk als met Beiroet, dat maakt het niet minder erg. Het staat alleen verder van ons af.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Goh.
"En Wij hebben jou slechts gestuurd als een genade voor de wereldbewoners.” (Soerat al-Anbiyaa’: 107)quote:Op donderdag 19 november 2015 15:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
De islam gaat helaas zo hard tekeer de laatste tijd dat je elke dag standaard een minuut stilte kunt inplannen. Ik heb ook nog niets van jou gehoord over de aanslagen laatst in Nigeria.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |