Maar achteraf had hij ook wel gelijk. De wereld zou totaal veranderen, de wereld zou nooit meer hetzelfde zijn, we moesten bijna allemaal in bunkers gaan leven. Maar eigenlijk leven we nog dezelfde levens als in 2001.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In 14 jaar tijd is er veel veranderd. Nu zijn dit soort meningen juist heel erg gewenst.
De kans dat een dronken idioot je kapot rijdt is 1000 keer groter dan dat je bij een concert door de harses geschoten wordt. Aan beide zaken kun je helemaal niks doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor Van Rossem altijd graag, maar ik word een beetje moe van het relativerende geneuzel uit de categorie "Het verkeer is veel gevaarlijker". Iedereen die zich in het verkeer begeeft, weet dat -ie goed moet opletten. Wie naar een concert in Parijs gaat, is niet ingesteld op een bloedbad met meer dan honderd doden.
Besneden stengel.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus mina. Ik lees het nu. Ze was eerst getrouwd met een vent. Toen pot geworden. En nu dit. En over drie jaar?
Vroeger was alles beter (zelfs de aanslagen)quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar achteraf had hij ook wel gelijk. De wereld zou totaal veranderen, de wereld zou nooit meer hetzelfde zijn, we moesten bijna allemaal in bunkers gaan leven. Maar eigenlijk leven we nog dezelfde levens als in 2001.
Hoppa.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een dronken idioot je kapot rijdt is 1000 keer groter dan dat je bij een concert door de harses geschoten wordt. Aan beide zaken kun je helemaal niks doen.
Het scheelde wel een interland.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisterenavond in Hannover in het perfecte voorbeeld van paniekzaaierij.
We zijn - uiteraard - wel in oorlog. Het besef daalt pas langzaam in. Het is alleen geen klassieke oorlog zoals we die vroeger kenden, met het bezetten van elkaars grondgebied. Het westen is de oorlog verklaard door radicale moslimterroristen.quote:
Dat is niet om te lachenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef matthijst het volgende:
Hahaha, Pauw wordt moe van van Rossem.
Denk dat ie spijt heeft van de 5000 Euroquote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef matthijst het volgende:
Hahaha, Pauw wordt moe van van Rossem.
De wereld is ook totaal veranderd. Europa is geconfronteerd met een groot aantal terreuraanslagen. We leven in een compleet andere wereld dan de wereld voor 11 september 2001.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar achteraf had hij ook wel gelijk. De wereld zou totaal veranderen, de wereld zou nooit meer hetzelfde zijn, we moesten bijna allemaal in bunkers gaan leven. Maar eigenlijk leven we nog dezelfde levens als in 2001.
Er is een grote angst omdat er een dreiging hangt maar de daadwerkelijke kans dat jij of ik te maken krijgen met een aanslag is toch echt minimaal. Dus een reële kans om vermoord te worden is het niet. Dat het onze gemoedstoestand beïnvloed is wel een feit, en dit is ook een slechte zaak.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor Van Rossem altijd graag, maar ik word een beetje moe van het relativerende geneuzel uit de categorie "Het verkeer is veel gevaarlijker". Iedereen die zich in het verkeer begeeft, weet dat -ie goed moet opletten. Wie naar een concert in Parijs gaat, is niet ingesteld op een bloedbad met meer dan honderd doden.
Aan beide zaken kun je iets doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een dronken idioot je kapot rijdt is 1000 keer groter dan dat je bij een concert door de harses geschoten wordt. Aan beide zaken kun je helemaal niks doen.
Je kan weinig anders dan oorlog voeren tegen IS als bijna 150 mensen vermoord worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn - uiteraard - wel in oorlog. Het besef daalt pas langzaam in. Het is alleen geen klassieke oorlog zoals we die vroeger kenden, met het bezetten van elkaars grondgebied. Het westen is de oorlog verklaard door radicale moslimterroristen.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n detective.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |