abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2015 @ 19:57:23 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157655809
Ik denk dat wel een topic waardig is.

LIVE – Schietpartijen, gijzeling en explosies in Parijs
Geschoten met kalasjnikov - Explosies bij voetbalstadion tijdens Frankrijk-Duitsland - Gijzeling in concertzaal
13-11-2015, 22:10

Door een schietpartij met een kalasjnikov in een restaurant in Parijs zijn meerdere doden gevallen. Ook raakten zeker zeven mensen gewond, meldde de Franse zender BFM TV vrijdagavond. Ook waren er explosies bij het voetbalstadion Stade de France. President Hollande woonde daar een voetbalwedstrijd tussen Frankrijk-Duitsland bij.

Het restaurant is in de buurt van de rue Bichat in het tiende arrondissement. De schoten werden gehoord in de buurt van het metrostation Goncourt. De politie heeft een groot cordon om de plek gelegd. De politie vraagt alle inwoners dekking te zoeken in de gebouwen en sluit geleidelijk alle omliggende straten. Alle bars, restaurants en terrassen in de buurt worden geëvacueerd.

Update 22.43 - Sprake van een gijzeling in concertzaal Parijs

In het Parijse theater en concerthal Bataclan is vrijdagavond een gijzeling gaande. Dat meldde Franse media op gezag van de politie.
Update 22.38: Franse media: 18 doden in Parijs

Update 22.31- Franse politie: Drie schietpartijen tegelijkertijd

De Franse politie zegt dat er vrijdagavond drie schietpartijen zijn geweest in het oosten van Parijs: in de rue de la Fontaine au roi, in de rue de Charenton en bij het theater Bataclan. Er zouden meerdere slachtoffers zijn, volgens getuigen, aldus Le Figaro.
Update 22.22 - Explosie stadion bij voetbalwedstrijd waar president Hollande aanwezig was

Vlakbij het Stade de France, het grootste voetbalstadion van Frankrijk in Saint-Denis vlak bij Parijs, hebben zich vrijdagavond meerdere explosies voorgedaan.

http://nieuws.tpo.nl/2015(...)n-restaurant-parijs/

Euronieuws was live in Parijs

[ Bericht 17% gewijzigd door Izzy73 op 18-11-2015 20:33:05 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157656716
Turkish Fans Boo Paris Victims, Chant “Allahu Akbar”
http://www.infowars.com/t(...)-chant-allahu-akbar/
-
pi_157656749
helpt hun echt met het visum he....my god
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157656946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Niet echt:

quote:
Let it be clear: In Turkey (especially at football matches) a one minute silence is always used to chant for those who died in terrorist attacks.

And what they are chanting is this “Şehitler ölmez, vatan bölünmez”. Translation: “Martyrs, they do not die (they are immortal), homeland (land, our land) is indivisible.”

That is a habit from our past with the terrorist organisation PKK. More than 30,000 of our citizens died over the past 30 years by the PKK (including babies, women, children, teachers, officers, doctors, students and soldiers).

In any event, after PKK terrorists kill someone in Turkey, people chant this. Below is a proof from one Turkish Premier League match:

Same slogan “Şehitler ölmez, vatan bölünmez”.
http://www.101greatgoals.(...)aris-attack-victims/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157657027
ok...mijn dank
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_157657055
quote:
Ok, ze doen het dus uit respect wou je zeggen?
-
pi_157657067
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Oh fckin great - big mouth Alex Jones the actor/asset. As if there isn't enough shit-stirring half-truths in the MSM stories already.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157657077
ja...lees je wel ?
Δημοσθένης
pi_157657101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok, ze doen het dus uit respect wou je zeggen?
Ze roepen geen alahu akbar wou ik zeggen

Ze zeggen zelf dat ze het uit respect doen aangezien dat de masnier is waarop ze altijd terrorisme slachtoffers respecteren, of dat de meest respectvolle beslissing is als er specifiek om een minuut stilte gevraagd wordt is subjectief.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157657146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh fckin great - big mouth Alex Jones the actor/asset. As if there isn't enough shit-stirring half-truths in the MSM stories already.
Jaja... ik weet dat hij een asset is.. echter af en toe staan er toch nog weleens wat interessante dingen op infowars.
-
  woensdag 18 november 2015 @ 20:32:34 #11
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157657150
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157657240
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ze zeggen zelf dat ze het uit respect doen aangezien dat de masnier is waarop ze altijd terrorisme slachtoffers respecteren, of dat de meest respectvolle beslissing is als er specifiek om een minuut stilte gevraagd wordt is subjectief.
Precies ja. We zitten niet in Turkije waar dat misschien wel als gepast gezien wordt...

Waar zijn overigens de imams die zich collectief tegen de aanslagen hebben uitgesproken..?
-
  woensdag 18 november 2015 @ 20:35:04 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157657251
quote:
Nice, dank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157657388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En trouwens, je hoeft hier toch ook niet met een minuut stilte met de dodenherdenking op een Vuvuzela te gaan staan blazen op de dam omdat dat in Zuid-Afrika een 'teken van respect' is?

Teken van respect is gewoon STIL te wezen in het land waar dat gewaardeerd wordt. Komt op mij over als het doordouwen van de eigen cultuur.
-
pi_157657399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Precies ja. We zitten niet in Turkije waar dat misschien wel als gepast gezien wordt...

Waar zijn overigens de imams die zich collectief tegen de aanslagen hebben uitgesproken..?
Waarom is de ene traditie beter dan de andere traditie? Als het doel van terrorisme tweestrijd en angst is, zou je dan niet kunnen claimen dat gazemlijk voor je land opkomen en de terroristen veroordelen een veel betere respons is?
pi_157657707
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom is de ene traditie beter dan de andere traditie? Als het doel van terrorisme tweestrijd en angst is, zou je dan niet kunnen claimen dat gazemlijk voor je land opkomen en de terroristen veroordelen een veel betere respons is?
Omdat ONZE traditie HIER is om gewoon je muil te houden tijdens een dodenherdenking ipv te gaan staan schreeuwen?
-
pi_157658031
quote:
Ja dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157658132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat ONZE traditie HIER is om gewoon je muil te houden tijdens een dodenherdenking ipv te gaan staan schreeuwen?
Je bent ervan op de hoogte dat die Turken dit bij een Turkse wedstrijd deden in Turkije hé?
pi_157658194
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef SevD het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat die Turken dit bij een Turkse wedstrijd deden in Turkije hé?
Dat niet... dacht dat het hier was... in dat geval mogen ze doen naar wat hun hart begeert.
-
pi_157658211
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jaja... ik weet dat hij een asset is.. echter af en toe staan er toch nog weleens wat interessante dingen op infowars.
En dat is 't probleempje met half-truthers zoals AJ,Icke,Judy Wood,Jim Fetzer et al....ze komen met interessante info tussen dus je weet 't wat je kan van de gasten vertrouwen.
Deliberate time-wasting and muddying of the waters.
pi_157658254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dat is 't probleempje met half-truthers zoals AJ,Icke,Judy Wood,Jim Fetzer et al....ze komen met interessante info tussen dus je weet 't wat je kan van de gasten vertrouwen.
Deliberate time-wasting and muddying of the waters.
Ze zijn net rattengif in hun berichtgeving: 90% eetbaar, 10% dodelijk
-
  woensdag 18 november 2015 @ 21:05:29 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157658330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies. Ik vertrouw niets wat van AJ vandaan komt. Die gast heeft een dubbele agenda en een big fat bank account inmiddels. Zulke berichten zijn ook bedoeld als stemmingmakerij om nog sneller een aversie tegen moslims te krijgen. Wie weet hebben ze een paar honderd lui een leuke zakcent gegeven om dit te gaan roepen tijdens de stille minuut :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157658366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het maakt toch wel 'n beetje uit als Sebastian Besattis z'n heldadige avontuur is overal te zien.
Nou, ik zie geen tieten. Ben je nou blij?

Ik word hier zo ontzettend kriegel van,
pi_157658400
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Ik vertrouw niets wat van AJ vandaan komt. Die gast heeft een dubbele agenda en een big fat bank account inmiddels. Zulke berichten zijn ook bedoeld als stemmingmakerij om nog sneller een aversie tegen moslims te krijgen. Wie weet hebben ze een paar honderd lui een leuke zakcent gegeven om dit te gaan roepen tijdens de stille minuut :{
De verklaring voor het geroep staat er allang.
pi_157658403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee,het lijkt dat 't hun traditie is. Wist ik ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')