Niet echt:quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Turkish Fans Boo Paris Victims, Chant “Allahu Akbar”
http://www.infowars.com/t(...)-chant-allahu-akbar/
http://www.101greatgoals.(...)aris-attack-victims/quote:Let it be clear: In Turkey (especially at football matches) a one minute silence is always used to chant for those who died in terrorist attacks.
And what they are chanting is this “Şehitler ölmez, vatan bölünmez”. Translation: “Martyrs, they do not die (they are immortal), homeland (land, our land) is indivisible.”
That is a habit from our past with the terrorist organisation PKK. More than 30,000 of our citizens died over the past 30 years by the PKK (including babies, women, children, teachers, officers, doctors, students and soldiers).
In any event, after PKK terrorists kill someone in Turkey, people chant this. Below is a proof from one Turkish Premier League match:
Same slogan “Şehitler ölmez, vatan bölünmez”.
Ok, ze doen het dus uit respect wou je zeggen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet echt:
[..]
http://www.101greatgoals.(...)aris-attack-victims/
Oh fckin great - big mouth Alex Jones the actor/asset. As if there isn't enough shit-stirring half-truths in the MSM stories already.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Turkish Fans Boo Paris Victims, Chant “Allahu Akbar”
http://www.infowars.com/t(...)-chant-allahu-akbar/
Ze roepen geen alahu akbar wou ik zeggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, ze doen het dus uit respect wou je zeggen?
Jaja... ik weet dat hij een asset is.. echter af en toe staan er toch nog weleens wat interessante dingen op infowars.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh fckin great - big mouth Alex Jones the actor/asset. As if there isn't enough shit-stirring half-truths in the MSM stories already.
Precies ja. We zitten niet in Turkije waar dat misschien wel als gepast gezien wordt...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze roepen geen alahu akbar wou ik zeggen
Ze zeggen zelf dat ze het uit respect doen aangezien dat de masnier is waarop ze altijd terrorisme slachtoffers respecteren, of dat de meest respectvolle beslissing is als er specifiek om een minuut stilte gevraagd wordt is subjectief.
Nice, dank.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet echt:
[..]
En trouwens, je hoeft hier toch ook niet met een minuut stilte met de dodenherdenking op een Vuvuzela te gaan staan blazen op de dam omdat dat in Zuid-Afrika een 'teken van respect' is?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze roepen geen alahu akbar wou ik zeggen
Ze zeggen zelf dat ze het uit respect doen aangezien dat de masnier is waarop ze altijd terrorisme slachtoffers respecteren, of dat de meest respectvolle beslissing is als er specifiek om een minuut stilte gevraagd wordt is subjectief.
Waarom is de ene traditie beter dan de andere traditie? Als het doel van terrorisme tweestrijd en angst is, zou je dan niet kunnen claimen dat gazemlijk voor je land opkomen en de terroristen veroordelen een veel betere respons is?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Precies ja. We zitten niet in Turkije waar dat misschien wel als gepast gezien wordt...
Waar zijn overigens de imams die zich collectief tegen de aanslagen hebben uitgesproken..?
Omdat ONZE traditie HIER is om gewoon je muil te houden tijdens een dodenherdenking ipv te gaan staan schreeuwen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom is de ene traditie beter dan de andere traditie? Als het doel van terrorisme tweestrijd en angst is, zou je dan niet kunnen claimen dat gazemlijk voor je land opkomen en de terroristen veroordelen een veel betere respons is?
Ja dankje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet echt:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat die Turken dit bij een Turkse wedstrijd deden in Turkije hé?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat ONZE traditie HIER is om gewoon je muil te houden tijdens een dodenherdenking ipv te gaan staan schreeuwen?
Dat niet... dacht dat het hier was... in dat geval mogen ze doen naar wat hun hart begeert.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef SevD het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat die Turken dit bij een Turkse wedstrijd deden in Turkije hé?
En dat is 't probleempje met half-truthers zoals AJ,Icke,Judy Wood,Jim Fetzer et al....ze komen met interessante info tussen dus je weet 't wat je kan van de gasten vertrouwen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jaja... ik weet dat hij een asset is.. echter af en toe staan er toch nog weleens wat interessante dingen op infowars.
Ze zijn net rattengif in hun berichtgeving: 90% eetbaar, 10% dodelijkquote:Op woensdag 18 november 2015 21:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dat is 't probleempje met half-truthers zoals AJ,Icke,Judy Wood,Jim Fetzer et al....ze komen met interessante info tussen dus je weet 't wat je kan van de gasten vertrouwen.
Deliberate time-wasting and muddying of the waters.
Precies. Ik vertrouw niets wat van AJ vandaan komt. Die gast heeft een dubbele agenda en een big fat bank account inmiddels. Zulke berichten zijn ook bedoeld als stemmingmakerij om nog sneller een aversie tegen moslims te krijgen. Wie weet hebben ze een paar honderd lui een leuke zakcent gegeven om dit te gaan roepen tijdens de stille minuutquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh fckin great - big mouth Alex Jones the actor/asset. As if there isn't enough shit-stirring half-truths in the MSM stories already.
Nou, ik zie geen tieten. Ben je nou blij?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het maakt toch wel 'n beetje uit als Sebastian Besattis z'n heldadige avontuur is overal te zien.
De verklaring voor het geroep staat er allang.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Ik vertrouw niets wat van AJ vandaan komt. Die gast heeft een dubbele agenda en een big fat bank account inmiddels. Zulke berichten zijn ook bedoeld als stemmingmakerij om nog sneller een aversie tegen moslims te krijgen. Wie weet hebben ze een paar honderd lui een leuke zakcent gegeven om dit te gaan roepen tijdens de stille minuut
Nee,het lijkt dat 't hun traditie is. Wist ik ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Ik vertrouw niets wat van AJ vandaan komt. Die gast heeft een dubbele agenda en een big fat bank account inmiddels. Zulke berichten zijn ook bedoeld als stemmingmakerij om nog sneller een aversie tegen moslims te krijgen. Wie weet hebben ze een paar honderd lui een leuke zakcent gegeven om dit te gaan roepen tijdens de stille minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |