abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157777859
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 23:24 schreef mootie het volgende:
En Tingo gaat gezellig door. Het publiek ziet er niet uit als het juiste publiek, meer als politie in hun vrije tijd. _O-
Ben je ooit naar 'n 'rock' gig geweest?
Ik wel.Ik heb wel wat shit bands over de jaren gezien.
Rare volk bij de EoMD gig vind ik. Ik had nooit van de gasten gehoord - en ze kunnen 1500-zetel zalen uitverkopen?
Any of you groovy fuckers out there ever heard of this band?

GVD. cool zeg. NOT.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157777914
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

crisisactors , nou doubt :')
Hoeveel groovy 'getuigen' heb jij aan 't woord gezien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157777977
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 23:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Het ergste is dat hij dit bewijs vindt. Bewijs dat ook Parijs maar weer eens een hoax is.
Psy-Op.
  dinsdag 24 november 2015 @ 02:18:28 #204
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157778036
http://www.liberation.fr/(...)-en-premunir_1413408
Alle desinformatie circuleren over de aanvallen ...

http://wafflesatnoon.com/(...)ndy-hook-and-boston/

[ Bericht 36% gewijzigd door Dance99Vv op 24-11-2015 02:24:05 ]
There is only one religion
pi_157778147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Rare volk bij de EoMD gig vind ik. Ik had nooit van de gasten gehoord - en ze kunnen 1500-zetel zalen uitverkopen?

GVD. cool zeg. NOT.
En wat wil je nu eigenlijk zeggen met dit verhaal.
pi_157778764
Heb ook nog nooit van die gasten gehoord, trouwens. Maar wat dat zegt? Niets. Ik woon op 200 meter van een zelfde soort poppodium. Regelmatig staan daar rijen mensen voor bands waar ik ook nog noit van gehoord heb.

[ Bericht 23% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:52:24 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:29:36 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157778895
Ik heb voorman Josh Homme jaren terug op Werchter gezien, toen hij nog een van de Queens of the Stone Age was. Zal wel CGI zijn geweest.

[ Bericht 51% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:53:27 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:10:04 #208
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157780053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

GVD. cool zeg. NOT.
Wanne be in LA niet kennen...

Maar ja, dat was wrs nog in jouw luiertijd....
pi_157780270
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:10 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Wanne be in LA niet kennen...

Maar ja, dat was wrs nog in jouw luiertijd....
Ik had ook nog nooit van die band gehoord (of misschien wel maar niet geregistreerd) maar dat zegt helemaal niks. Hoe je gekleed zou moeten gaan volgens Tingo is natuurlijk ook een drogreden, zelf ben ik al een paar keer naar "Delinquent Habits" geweest als ze in mijn stad optraden en dan kleed ik me ook niet als een "esse"
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:36:10 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157780478

En weer verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:48:00 #211
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157780665
Dit is wat we nu weten over de voortvluchtige Salah Abdeslam
Foto: ANP
Gepubliceerd: 24 november 2015 08:58
Laatste update: 24 november 2015 09:52

De meest gezochte man van Europa is op dit moment Salah Abdeslam, zeer waarschijnlijk de enige verdachte die wist te ontkomen na de aanslagen in Parijs. Hij is de inzet van de klopjacht van de Belgische politie die nu al enkele dagen voortduurt. Wat weten we over Salah Abdeslam?
Waar is Abdeslam op dit moment?

Dat is niet duidelijk, maar het lijkt waarschijnlijk dat hij in België is. Belgische media meldden maandagochtend dat hij zondagavond gevlucht zou zijn voor politieacties in de stad Luik. Ook de Belgische overheid lijkt uit te gaan van de aanwezigheid van Abdeslam in het land. Eerdere berichten dat hij naar Duitsland zou zijn gereden zijn door justitie in België ontkracht.

Of bij de arrestaties van afgelopen dagen sporen van Abdeslam zijn gevonden, kan de Belgische politie niet zeggen.

Hoe komt Abdeslam momenteel aan zijn informatie?

Volgens de Belgische autoriteiten krijgt hij hulp van anderen en houdt hij voortdurend de sociale media in de gaten over de acties van de Belgische politie. Daarom wordt Belgen gevraagd niets te twitteren over de huiszoekingen die de politie de afgelopen dagen heeft gedaan. In plaats daarvan hebben de Belgen de afgelopen dagen massaal kattenfoto’s op Twitter gedeeld - humor is volgens de twitteraars de beste remedie tegen angst.

Kattenfoto's verborgen tweets over politieactiesZie ook: Belgen hielpen bij politieacties met kattenfoto's op Twitter
Wat weten we wel zeker?

Een auto met daarin Abdeslam en twee andere mannen werd een dag na de aanslagen meerdere malen staande gehouden door de Franse en Belgische politie bij routinecontroles na de aanslagen. Maar hij werd niet opgemerkt als voortvluchtige en mocht weer door rijden. Sindsdien is hij spoorloos.

Volgens een advocaat van een van de mannen die in de auto zat en inmiddels is opgepikt, droeg Abdeslam mogelijk een bomvest op zijn vlucht en zou hij een bange indruk hebben gemaakt.

Is Abdeslam alleen bang om gepakt te worden door de Belgische politie?

Vermoedelijk niet. Volgens zijn vrienden, met wie ABC News heeft gesproken, zou Abdeslam ook worden gezocht door Islamitische Staat (IS). De terroristische organisatie heeft met een videoboodschap de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Parijs geclaimd. Maar IS zou ontevreden zijn over het werk dat Abdeslam in Parijs heeft geleverd: het was de bedoeling dat hij zich tijdens de aanval ook zou opblazen.

Deze theorie zou bevestigd worden door een niet gebruikte bomgordel die maandag tussen het afval in Parijs werd gevonden. De andere daders droegen soortgelijke bomgordels. Bovendien heeft Abdeslam op de vrijdag van de aanslagen gebeld in de buurt van de plek waar de gordel is gevonden, aldus Franse media.

Locaties aanslagen

Wat zou Abdeslam nu van plan zijn?

De Belgische politie gaat uit van twee scenario’s: de bomgordel is door pech of toeval niet ontploft en Abdeslam is op zoek naar een nieuw doelwit. Of Abdeslam is bang voor IS en probeert aan een mogelijke wraakactie van IS te ontkomen.

ABC News meldt op gezag van de vrienden van Abdeslam dat hij probeert terug te keren naar Syrië, maar ook dit bericht is vooralsnog niet bevestigd.

Welke rol speelden hij en zijn broers bij de aanslagen?

Samen met zijn broer Brahim zou Salah Abdeslam de auto’s hebben gehuurd die bij de aanslagen zijn gebruikt. Brahim blies zichzelf vrijdag op bij een café in Parijs. Zijn broer Mohamed speelt volgens de autoriteiten geen enkele rol bij de aanslagen. Hij heeft in de Belgische media de afgelopen dagen Salah gemaand zich aan te geven: "Ik zie hem liever in de gevangenis dan op het kerkhof."

Hangt de terreurdreiging in België alleen maar samen met het vinden van Abdeslam?

Nee. Jan Janbom, de Belgische minister van Binnenlandse Zaken, stelde zaterdagavond op de Vlaamse televisie dat de terreurdreiging niet automatisch voorbij is als Abdeslam wordt gepakt of gedood. De Belgische overheid houdt rekening met meerdere verdachten die momenteel een gevaar vormen.

Hoogste niveau dreiging in Brussel

Dit houdt de hoogste alarmfase in Brussel in
Wordt er in Nederland gezocht naar Salah Abdeslam?

Nee, beklemtoont het ministerie van Veiligheid en Justitie: er is geen sprake van een uitgebreide zoektocht in Nederland. Wel is de politie alert, net als in andere Europese landen.

De Amerikaanse zender CNN meldde vrijdag dat er actief in Nederland werd gezocht, maar het ministerie ontkrachtte die berichten meteen. "Deze situatie is nog niet gewijzigd", stelt een woordvoerder dinsdag.

Abdeslam was eerder wel in Nederland: begin februari heeft hij bij Gorinchem een bekeuring gekregen voor het bezit van softdrugs. Hij stond echter in geen enkel politiesysteem en dus hadden de agenten geen reden om hem aan te houden.

Wat weten we verder van Abdeslam en zijn voorgeschiedenis?

Hij werd geboren op 15 september 1989 in Molenbeek bij Brussel. Abdeslam werkte enkele jaren als technicus voor het streekvervoer in Brussel. Volgens een woordvoerder viel hij daar nooit op als geradicaliseerd. Hij was wel in beeld bij de Belgische politie voor relatief kleine vergrijpen. Abdeslam werd ontslagen omdat hij ondanks waarschuwingen vaak te laat of niet op zijn werk verscheen.

Wanneer zou hij zijn geradicaliseerd?

Samen met zijn broer Brahim heeft hij een tijdlang een bar gerund in Molenbeek: volgens diverse getuigen zou hij in deze periode zijn geradicaliseerd. De bar werd vorig jaar gesloten omdat er doorlopend drugs werden verhandeld. Het is niet bekend of Salah en zijn broer ooit naar Syrië zijn gereisd. Volgens Belgische media zou Salah de afgelopen maanden met regelmaat zijn gesignaleerd in homobars in Brussel. Mogelijk zou hij hier identiteitspapieren van bezoekers hebben gestolen.

http://www.nu.nl/aanslag-(...)-salah-abdeslam.html

Waarom hoor ik nu pas dattie naar homobars ging? Is er bevestiging van? :{ Want dat mag toch niet van zijn geradicaliseerde vriendjes....
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:01:07 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157780874
Ze kunnen wel meer vertellen onze media maar ach, als de media zegt Abdes bezocht homobars dan is dat natuurlijk ook zo dan moeten we dat geloven. Geen twijfel mogelijk.. O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:12:46 #213
189978 controlaltdelete
pi_157781126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:18 schreef Orwell het volgende:

[..]

same here...
misschien dat het in schubbingkuthuizen en omstreken nog niet zo doordruppelt allemaal,
maar ik heb de zelfde ervaring
Precies. Zojuist nog iemand die daar ook over begon. Men ontwaakt steeds meer langzaamaan zeker na Paris, waarom op Fok/BNW niet, geen idee, ik kan me daar ook niet druk om maken eerlijk gezegd. Their loss :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157781142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ze kunnen wel meer vertellen onze media maar ach, als de media zegt Abdes bezocht homobars dan is dat natuurlijk ook zo dan moeten we dat geloven. Geen twijfel mogelijk.. O-)
De woorden 'volgens' en 'mogelijk' impliceren juist dat Nu.nl het ook niet weet.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:54:12 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:13:36 #215
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157781147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Als dat door de media "verzonnen" zou zijn is dat wel vreemd.

Want dan kom je niet echt geloofwaardig over als terrorist die aanslagen wil plegen tegen de westerse samenleving....
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:15:32 #216
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157781199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

waarom op Fok/BNW niet, geen idee
Tja....
Take a guess....
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:39:00 #217
189978 controlaltdelete
pi_157781764
Niet alleen bij de kapper hoor, het ongeloof in de media en het wantrouwen in de overheid verspreidt zich als een olievlek onder de bevolking. Steeds meer mensen worden zich daar bewust van [...]

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:54:55 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:42:03 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157781838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet alleen bij de kapper hoor, het ongeloof in de media en het wantrouwen in de overheid verspreidt zich als een olievlek onder de bevolking. Steeds meer mensen worden zich daar bewust van
Als een olievlek goed he en je kan het niet meer terugdraaien ^O^
Een paar weken geleden vertelde een meisje van 14 dat iemand op school over de illuminatie begon en iedereen vond dat zo interessant dat ze er 4 lesuren aan besteed hadden en filmpjes hebben gekeken .

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:55:18 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157781922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet alleen bij de kapper hoor, het ongeloof in de media en het wantrouwen in de overheid verspreidt zich als een olievlek onder de bevolking. Steeds meer mensen worden zich daar bewust van
edit: Reactie op verwijderd deeltje.

[ Bericht 40% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 11:57:18 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:52:16 #220
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157782049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Als een olievlek goed he en je kan het niet meer terugdraaien ^O^
Een paar weken geleden vertelde een meisje van 14 dat iemand op school over de illuminatie begon en iedereen vond dat zo interessant dat ze er 4 lesuren aan besteed hadden en filmpjes hebben gekeken .
Komen vast toekomstige hersenchirurgen vandaan, van die school....
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:58:04 #221
189978 controlaltdelete
pi_157782175
Ach jee het grappen en grollen is weer begonnen door onze kritische fokkers. Tijd om mijn zinnen te verzetten en me nuttig te maken. Aloa w/
pi_157782737
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach jee het grappen en grollen is weer begonnen door onze kritische fokkers. Tijd om mijn zinnen te verzetten en me nuttig te maken. Aloa w/
Maar Cad, het is niet alsof jouw 'toontje' zo vreselijk aangenaam is...
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:41:10 #223
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157785834
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-van-aanslag.dhtml
Journalist filmt stiekem hoe uitbater 50.000 euro krijgt voor hallucinante beelden van aanslag.
Een mooi voorbeeld hoe beelden handel zijn en vaak bewerkt zijn.
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:51:31 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157786117
Hallucinante beelden?
En bewerkt zijn ze niet, volgens dat artikel. Versleuteld wel.

quote:
Onderzoekers hadden de bewuste beelden versleuteld, maar dankzij het werk van een hacker werd ook dat probleem omzeild. Volgens Djaffer Ait Aoudia heeft de uitbater daarop zijn harde schijf vernietigd, kwestie van exclusiviteit te kunnen garanderen. 'Le Petit Journal' heeft zowel de 'Daily Mail' als de uitbater gecontacteerd, maar beide partijen wensten niet te reageren.
En Daily Mail, dat is van lager allooi dan Telegraaf en AD/HLN. Niet out of character dat zij geld bieden voor zulke beelden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:55:33 #225
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157786212
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:51 schreef Copycat het volgende:
Hallucinante beelden?
En bewerkt zijn ze niet, volgens dat artikel. Versleuteld wel.

[..]

En Daily Mail, dat is van lager allooi dan Telegraaf en AD/HLN. Niet out of character dat zij geld bieden voor zulke beelden.
Ik maakte de aanname op grond dat er daar 5 mensen overleden zijn door de aanslag en dat er op de beelden daarvan niets te zien is (weggefilterd?), staat ook in het artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')