Wil je daarmee zeggen dat je overtuigd bent dat zoiets nooit meer zal gebeuren en al helemaal niet in het westen of dat deze vreselijke dingen aangedikt zijn?quote:
Dapperquote:Op donderdag 19 november 2015 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De eerste 2 dagen na de aanslag volgde ik CNN voor de laatste nieuws mbt de aanslagen . Maar kon het niet al te lang uithouden . Om de redenen die je net noemt
- Us vs them mentaliteit
- ISIS kon op elke ogenblik een aanslag plegen
- Heel het westen bevind zich in groot gevaar
- Wij in het vrij westen moeten ingrijpen in Syrie
- The 9/11 van europa/grootste aantal slachtoffers sinds ww2( dit laatste is niet juist, in 1963 pleegden een paar Algerijnen een aanslag waarbij nog meer slachtoffers vielen) but who cares about fatcs
- Gezamenlijk moeten we een vuist maken tegen the war on terra
Hoe je tot die conclusie komt is me een raadsel.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je overtuigd bent dat zoiets nooit meer zal gebeuren en al helemaal niet in het westen of dat deze vreselijke dingen aangedikt zijn?
Ik toonde aan hoe makkelijk het is een massa mensen te lozen en hoe vaak dit al gebeurd is. Waarom zal dit niet opnieuw kunnen gebeuren zelfs in Europa? Waarom ben ik dan de weg kwijt volgens jou?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe je tot die conclusie komt is me een raadsel.
iddquote:Op donderdag 19 november 2015 22:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Dapper![]()
" they hate us for our freedom "
Keefe nailed itquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:57 schreef totnutoe het volgende:
De altijd briljante Ken O’Keefe over Parijs – nu Nederlands ondertiteld:
Godsamme heerlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:57 schreef totnutoe het volgende:
De altijd briljante Ken O’Keefe over Parijs – nu Nederlands ondertiteld:
niet? er is een BNW forum vol mee gekladderd andersquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:16 schreef Zith het volgende:
Met cirkelredenaties is nooit iemand verder gekomen.
Denk het niet. Geef je mening en onderbouwing maar want nu blijft het bij losse flodders en vage verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Allo 'allo mootie!
Als ik 'n mening posten is het meteen weggehaald denk ik.
Tis toch opmerkelijk dat 'n getuigen van 911 is ook bij Paris13/11 getuigen/slachtoffer?
C'est encroyable,n'est ce pas?
The Lord (and certain non-ethereal organisations) work in very mysterious ways,n'est ce pas?
Dat valt best mee hoor. Ik zou graag je onderbouwing willen lezen. Zonder oh lala en schatje. Dat leidt nogal af. Hetgeen natuurlijk ook je bedoeling isquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oo lala! Ik dacht dat jij een van de wat gevoeliger was die willen niks van horen.
Vind ik wel , ik let ook altijd op de getuigen en tegenwoordig is ook dat standaard .quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Allo 'allo mootie!
Als ik 'n mening posten is het meteen weggehaald denk ik.
Tis toch opmerkelijk dat 'n getuigen van 911 is ook bij Paris13/11 getuigen/slachtoffer?
C'est encroyable,n'est ce pas?
The Lord (and certain non-ethereal organisations) work in very mysterious ways,n'est ce pas?
In het verleden kwamen we vaker dezelfde mensen tegen bij hoax of false flags dus het is zeker nuttig bij verdachte zaken om op te letten of er niet een bekende getuige/crisisacteur tussen staat .quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
In het verleden kwamen we vaker dezelfde mensen tegen bij hoax of false flags dus het is zeker nuttig bij verdachte zaken om op te letten of er niet een bekende getuige/crisisacteur tussen staat .
Niemand is er ooit slechter van geworden om bewuster te zijn en beter op te letten .quote:
En hier gaat het over the hidden influence from staged events that rule your world .quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef nikao het volgende:
pfffff.
Hoe vaak moet ik nog met dit boek leuren hier?
"numbers rule your world".
lees het nou maar, duidelijk nodig hier als je het verdacht vind dat er een overlevende van 9/11 in Parijs was.
Anders open je een topic over dit onderwerp ?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:00 schreef nikao het volgende:
[..]gebaseerd op wat?? op aannames dat iets 'te toevallig' zou zijn, wat helemaal niet zo is.
Dat men hier nou gewoon niet in staat is om normaal met getallen en kansberekening om te gaan is duidelijk, en maakt het des te treuriger en idioter om dit soort dingen als argument voor je complotjes te gebruiken..
Ondertussen grap en grol je lekker verder, maar een onderbouwing is er nog steeds niet.quote:
Beginnen het door te krijgen. Was vanmiddag bij de kapper en mijn kapster begon er over dat ze het allemaal niet meer geloofde wat er zich afspeelde. Meer klantjes haakten in en beaamden dit. Zonder enige beīnvloeding vanuit mijn kant. Gewone mensen allemaal uit het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom? Maakt toch geen reet uit met bepaalde users hier.
Meeste mensen hebben 't door dat er iets raars aan de hand met de hele onderwerp is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |