abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157679299
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan mogen ze de terroristen wel een bedankje sturen, dat ze dit zo fijn voor ze geregeld hebben. O+
Dit.
pi_157679333
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Sorry, ik had een verkeerd antwoord gegeven.
Over de gekleurde berichtgeving is het lastig om voorbeelden te noemen. Dan moet ik hier een half boek gaan schrijven.
"It does my head in" is een treffende Engelse uitdrukking.
Zo'n beetje alles wat ik hoor op radio en tv vloeit gewoon niet met mijn gedachtegang.
Het is vooral paniekzaaierij en bangmakerij. En ook enorm overdreven gedoe over waar IS toe in staat zou zijn.
De eerste 2 dagen na de aanslag volgde ik CNN voor de laatste nieuws mbt de aanslagen . Maar kon het niet al te lang uithouden . Om de redenen die je net noemt

- Us vs them mentaliteit
- ISIS kon op elke ogenblik een aanslag plegen
- Heel het westen bevind zich in groot gevaar
- Wij in het vrij westen moeten ingrijpen in Syrie
- The 9/11 van europa/grootste aantal slachtoffers sinds ww2( dit laatste is niet juist, in 1963 pleegden een paar Algerijnen een aanslag waarbij nog meer slachtoffers vielen) but who cares about fatcs
- Gezamenlijk moeten we een vuist maken tegen the war on terra
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157679491
Duh, CNN is ook gewoon fox news maar dan met duurdere woorden.
Conscience do cost.
pi_157679548
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Omdat iedere keer de daders al lang bekend waren bij de veiligheidsdiensten. Doe dan van die invallen zoals ze nu massaal doen voordat er iets gebeurd. Lijkt me iets effectiever in plaats van wachten tot er iets gebeurd.
Nu is het een schijnvertoning alsof ze er alles aan doen, en ondertussen allerlei maatregelen treffen om gewone burgers beter in de gaten te kunnen houden. Maar ja jij ziet dat niet en gaat dat ook niet zien. Dus laat ik het hier maar bij voor nu. :W
Je snapt dat je niet zomaar mensen kan gaan oppakken of hun huizen binnenstormen, enkel en alleen omdat er heel misschien, eventueel, possibly een kans zou kunnen zijn dat iemand in de toekomst iets gaat uitspoken?
pi_157679583
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Omdat iedere keer de daders al lang bekend waren bij de veiligheidsdiensten. Doe dan van die invallen zoals ze nu massaal doen voordat er iets gebeurd. Lijkt me iets effectiever in plaats van wachten tot er iets gebeurd.
Nu is het een schijnvertoning alsof ze er alles aan doen, en ondertussen allerlei maatregelen treffen om gewone burgers beter in de gaten te kunnen houden. Maar ja jij ziet dat niet en gaat dat ook niet zien. Dus laat ik het hier maar bij voor nu. :W
Heb je enig idee hoeveel mensen er bekend zijn bij de veiligheidsdiensten, die kun je niet allemaal zomaar oppakken. Gezellige razzia's tijdens de lunch.
  donderdag 19 november 2015 @ 21:57:08 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157679589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het doel hiervan is bang maken. Dat men makkelijk overstag gaat met maatregelen zoals in Frankrijk, meer politie en militairen op straat die iedereen staande mogen houden die hun niet bevalt in naam van war on terror veranderen naar een politiestaat waar je als burger geen rechten meer hebt.
Dat mogen ze hier ook al doen hoor, en hoe vaak is het al gebeurd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157679604
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik me eens wat meer gaan verdiepen in wat een psy op is. Problem, reaction, solution enzo :O
Trusten
  donderdag 19 november 2015 @ 21:59:59 #133
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157679684
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Je snapt dat je niet zomaar mensen kan gaan oppakken of hun huizen binnenstormen, enkel en alleen omdat er heel misschien, eventueel, possibly een kans zou kunnen zijn dat iemand in de toekomst iets gaat uitspoken?
voor iemand die parkeerboete niet betaald heeft mag het wel?
Een wietplantage?

je weet dat precrime geimplementeerd wordt?
http://www.cnet.com/news/(...)pre-crime-detection/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157679725
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb collega's waarvan de kinderen niet meer naar school durven en als we buiten staan en er fiets een allochtoon voorbij worden ze nerveus en kijken ze elkaar aan met een blik van je weet maar nooit wat ie van plan is.
:D

stel je niet aan :')
  donderdag 19 november 2015 @ 22:02:19 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157679764
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:57 schreef mootie het volgende:

Heb je enig idee hoeveel mensen er bekend zijn bij de veiligheidsdiensten, die kun je niet allemaal zomaar oppakken. Gezellige razzia's tijdens de lunch.
Oh ja dat is natuurlijk not done hier in Europa, maar in het Midden-Oosten is het geen probleem om 30.000 bommen te droppen op IS en daardoor miljoenen onschuldige vluchtelingen te creëren. 8)7
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:04:25 #136
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157679834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De eerste 2 dagen na de aanslag volgde ik CNN voor de laatste nieuws mbt de aanslagen . Maar kon het niet al te lang uithouden . Om de redenen die je net noemt

- Us vs them mentaliteit
- ISIS kon op elke ogenblik een aanslag plegen
- Heel het westen bevind zich in groot gevaar
- Wij in het vrij westen moeten ingrijpen in Syrie
- The 9/11 van europa/grootste aantal slachtoffers sinds ww2( dit laatste is niet juist, in 1963 pleegden een paar Algerijnen een aanslag waarbij nog meer slachtoffers vielen) but who cares about fatcs
- Gezamenlijk moeten we een vuist maken tegen the war on terra
Ik heb de tv toen ook héél snel uitgezet ja. :r
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157679838
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ja dat is natuurlijk not done hier in Europa, maar in het Midden-Oosten is het geen probleem om 30.000 bommen te droppen op IS en daardoor miljoenen onschuldige vluchtelingen te creëren. 8)7
Ik weet niet eens wat ik moet antwoorden op deze bizarre vergelijking.
pi_157679839
quote:

[..]

Dat is ook de paradox.

- Aan de ene kant zijn ze voor wereldvrede, aan de andere kant begrijpen ze niet waarom IS niet genuked wordt.
- Aan de ene kant willen ze dat de overheid niet in privegegevens snuffelt, aan de andere kant wordt er verwacht dat aanslagen onmogelijk kunnen plaatsvinden.
- Aan de ene kant verwachten ze dat de overheid een kwade genius is, aan de andere kant verwachten ze niets anders dan incompetentie op het moment dat er stront aan de knikker zou zijn.

Lijkt me heerlijk als je zo kan leven 8-) Lekker m'n onzekerheden en persoonlijke tekortkomingen projecteren op alles behalve mezelf. Boze overheden die buiten bereik zijn is de ideale zondebok voor de leunstoel-klager.
Conscience do cost.
pi_157679872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor iemand die parkeerboete niet betaald heeft mag het wel?
Een wietplantage?

je weet dat precrime geimplementeerd wordt?
http://www.cnet.com/news/(...)pre-crime-detection/
Bij een plantage en een onbetaalde boete heb je een reden om in te grijpen.
En homeland security opereert in de Vs.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:06:13 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157679892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:53 schreef ems. het volgende:
Duh, CNN is ook gewoon fox news maar dan met duurdere woorden.
Fox :o

}:|

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157679920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is ook de paradox.

- Aan de ene kant zijn ze voor wereldvrede, aan de andere kant begrijpen ze niet waarom IS niet genuked wordt.
- Aan de ene kant willen ze dat de overheid niet in privegegevens snuffelt, aan de andere kant wordt er verwacht dat aanslagen onmogelijk kunnen plaatsvinden.
- Aan de ene kant verwachten ze dat de overheid een kwade genius is, aan de andere kant verwachten ze niets anders dan incompetentie op het moment dat er stront aan de knikker zou zijn.

Lijkt me heerlijk als je zo kan leven 8-) Lekker m'n onzekerheden en persoonlijke tekortkomingen projecteren op alles behalve mezelf. Boze overheden die buiten bereik zijn is de ideale zondebok voor de leunstoel-klager.
Ik ben ook redelijk confuus, want alles spreekt elkaar zo vreselijk tegen dat ik niet eens meer weet waar ik op reageer. :{
  donderdag 19 november 2015 @ 22:08:39 #142
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157679959
ems en Mootie begrijpen het niet, what else is new. :P
  donderdag 19 november 2015 @ 22:16:20 #143
189978 controlaltdelete
pi_157680175
quote:

[..]

Kan makkelijk hoor, als je ze in kampen kunt stoppen. Is al eens vaker gebeurd. Denk maar eens aan WW2 of Cambodja. Een stad als Phnom Phen was binnen enkele dagen ontruimd zelfs en de bevolking in kampen gedumpt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157680226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
knip

Kom er een andere keer op terug anders gaan we heel erg offtopic ;)

Stuur je wel een van deze dagen een pm :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157680251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan makkelijk hoor, als je ze in kampen kunt stoppen. Is al eens vaker gebeurd. Denk maar eens aan WW2 of Cambodja. Een stad als Phnom Phen was binnen enkele dagen ontruimd zelfs en de bevolking in kampen gedumpt.
Je kunt ze ook allemaal door hun hoofd schieten.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:22:15 #146
52357 Lambiekje
pi_157680366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zou ook bizar zijn als men na deze moordpartij heel luchtigjes om zou springen met bommeldingen en bedreigingen.
natuurlijk wel. oeh een tasje op veenendaal-de klomp. JA er zal echt een aanslag komen.

Terrorisme zoals in Parijs is flauwekul om angst en verderf in Europa te introduceren. Je weet, nee je zou moeten weten, dat terrorisme-activiteiten ALTIJD georganiseerd is. Daarmee weet je direct al. ojee daar gaat weer belastinggeld aan wapens en oorlog. Daar gaan weer meer voorzieningen om zeep. Aangescherpte wetten, beveiliging overal en nergens.

Man man man wat een agenten op straat op elke hoek in Amsterdam. Absurd.

En daarnaast als het zo is ... dan haalt de beveiliging toch geen snars uit. Als iemand echt rotzooi wil trappen is het onhoudbaar, ondetecteerbaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:23:09 #147
52357 Lambiekje
pi_157680400
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Bij een plantage en een onbetaalde boete heb je een reden om in te grijpen.
En homeland security opereert in de Vs.
oh een geplande terroristen aanslag niet? je bent niet goed.
dus voor een economisch delict mag het wel.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:24:54 #148
189978 controlaltdelete
pi_157680446
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Je kunt ze ook allemaal door hun hoofd schieten.
Dat gebeurt ook. Maar kost tijd, mankracht en munitie. Rode Khmer sloeg ze liever dood de hersens in, om ammo te sparen net als de Duitsers destijds. Kamp stoppen is een makkelijkere aanpak want men zal toch arbeiders nodig hebben en om het uitroeien massaler aan te pakken. De geschiedenis herhaalt zich zegt men toch?
pi_157680467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh een geplaande terroristen aanslag niet? je bent niet goed .
Eerst lezen voor je begint te blaten.
pi_157680483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook. Maar kost tijd, mankracht en munitie. Rode Khmer sloeg ze liever dood de hersens in, om ammo te sparen net als de Duitsers destijds. Kamp stoppen is een makkelijkere aanpak want men zal toch arbeiders nodig hebben en om het uitroeien massaler aan te pakken. De geschiedenis herhaalt zich zegt men toch?
Ok, jij bent ook de weg kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')