Misschien hebben ze nooit bestaan. We krijgen toch meestal 'n beetje wazige info en 'n foto op TV over.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.
De propaganda is erg effectief bij jou blijkbaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:03 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me dan ook hoooogsonwaarschijnlijk dat er maar een brein is.
En ik kan me ook niet voorstellen dat er geen aanslagen meer volgen. Chemisch of wat dan ook. En ik ben bang dat het de realiteit is.
Wat moet de media dan doen, zeggen dat alles prima de bima is en dat er nooit meer iets zal gebeuren?
Phew ! Thankyou for your reassuring words Lav.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn Tingo. Misschien zijn het wel gewoon werknemers.
We hebben het over het journaal hoor en de mooie woorden van onze premier. Die werden zojuist nog herhaald op radio 2.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:12 schreef nikao het volgende:
Misschien moeten jullie gewoon wat minder die hersendodende pulp lezen en kijken. Enige MSM wat ik zo'n beetje mee krijg is Radio 1 eerlijk gezegd (in de auto), en daar krijg ik toch echt heel andere geluiden en genuanceerde ideeen te horen....
You're welcome dearquote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Phew ! Thankyou for your reassuring words Lav.
Kweenie hoor, maar een paar dagen geleden zijn er in Parijs, een paar honderd kilometer verderop meer dan honderd mensen omgekomen door terrorisme.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De propaganda is erg effectief bij jou blijkbaar.![]()
En ja, dat laatste zou inderdaad de boodschap moeten zijn ja. Niet ieder scheet in het nieuws brengen en vertellen dat alles onder controle is en dat men gerust moet zijn. Jij hebt niet door dat die constante berichtgeving een opruiende sfeer teweeg brengt? Allerlei evenementen worden afgelast, als iets wel doorgaat wordt erbij vermeld dat er extra bewaking is en in overleg met politie etc. Maar dan wel zeggen dat je gewoon iets moet gaan doen in het weekend en je niet bang laten maken? Serieus joh.
Zal ik zeker doen! Volgens 'n police chief op Crimewatch UK we must remain vigilant and report any suspicious behaviour from neighbours - fckin ell, they'll more likely be busy for almost no reason at all.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Pas maar op. Het kan zomaar die aardige buurman zijn zoals die mw in het journaal al liet weten.
Het zou ook bizar zijn als men na deze moordpartij heel luchtigjes om zou springen met bommeldingen en bedreigingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar een paar dagen geleden zijn er in Parijs, een paar honderd kilometer verderop meer dan honderd mensen omgekomen door terrorisme.
Het is natuurlijk vreselijk gezellig om meteen weer over te gaan op de orde van de dag, maar zo werkt het in het echte leven niet.
Ik heb collega's waarvan de kinderen niet meer naar school durven en als we buiten staan en er fiets een allochtoon voorbij worden ze nerveus en kijken ze elkaar aan met een blik van je weet maar nooit wat ie van plan is.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some TV 'terror' experts
Jullie maken er duidelijk ook je eigen verhaal van hier zeg.. pffffquote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We hebben het over het journaal hoor en de mooie woorden van onze premier. Die werden zojuist nog herhaald op radio 2.
Ach kom nou toch.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb collega's waarvan de kinderen niet meer naar school durven en als we buiten staan en er fiets een allochtoon voorbij worden ze nerveus en kijken ze elkaar aan met een blik van je weet maar nooit wat ie van plan is.
Dan hebben ze behoorlijke beroerde opvoeders.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb collega's waarvan de kinderen niet meer naar school durven en als we buiten staan en er fiets een allochtoon voorbij worden ze nerveus en kijken ze elkaar aan met een blik van je weet maar nooit wat ie van plan is.
werk aan de winkel zou ik zeggen.....quote:Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nou in mijn echte leven werkt het wel zo hoor.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
Kweenie hoor, maar een paar dagen geleden zijn er in Parijs, een paar honderd kilometer verderop meer dan honderd mensen omgekomen door terrorisme.
Het is natuurlijk vreselijk gezellig om meteen weer over te gaan op de orde van de dag, maar zo werkt het in het echte leven niet.
In Frankrijk mag de pliesie dan al bij je binnen komen stormen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Volgens 'n police chief op Crimewatch UK we must remain vigilant and report any suspicious behaviour from neighbours - fckin ell, they'll more likely be busy for almost no reason at all.
Je bedoelt de je dagelijkse leven. Duh.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nou in mijn echte leven werkt het wel zo hoor.
Sad but true, ik begrijp het ook niet.quote:
Ze hadden hiervoor al veel alerter moeten zijn. Nu is het kolen op het vuur gooien.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:25 schreef mootie het volgende:
Je bedoelt de je dagelijkse leven. Duh.
Maar je vindt het serieus vreemd dat de overheid, politie, weetikwat veel alerter zijn nu? Dat er veel over gesproken wordt? Echt? Dat zou je liever niet hebben?
Gewoon afwachten, we zien wel waar het schip strandt?
Wie zegt dat ze niet alert waren? Dat is nogal een aanname.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze hadden hiervoor al veel alerter moeten zijn. Nu is het kolen op het vuur gooien.
Het doel hiervan is bang maken. Dat men makkelijk overstag gaat met maatregelen zoals in Frankrijk, meer politie en militairen op straat die iedereen staande mogen houden die hun niet bevalt in naam van war on terror veranderen naar een politiestaat waar je als burger geen rechten meer hebt.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bedoelt de je dagelijkse leven. Duh.
Maar je vindt het serieus vreemd dat de overheid, politie, weetikwat veel alerter zijn nu? Dat er veel over gesproken wordt? Echt? Dat zou je liever niet hebben?
Gewoon afwachten, we zien wel waar het schip strandt?
Dan mogen ze de terroristen wel een bedankje sturen, dat ze dit zo fijn voor ze geregeld hebben.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het doel hiervan is bang maken. Dat men makkelijk overstag gaat met maatregelen zoals in Frankrijk, meer politie en militairen op straat die iedereen staande mogen houden die hun niet bevalt in naam van war on terror veranderen naar een politiestaat waar je als burger geen rechten meer hebt.
Omdat iedere keer de daders al lang bekend waren bij de veiligheidsdiensten. Doe dan van die invallen zoals ze nu massaal doen voordat er iets gebeurd. Lijkt me iets effectiever in plaats van wachten tot er iets gebeurd.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef mootie het volgende:
Wie zegt dat ze niet alert waren? Dat is nogal een aanname.
Als ik jou was zou ik me eens wat meer gaan verdiepen in wat een psy op is. Problem, reaction, solution enzoquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan mogen ze de terroristen wel een bedankje sturen, dat ze dit zo fijn voor ze geregeld hebben.
Ze hebben zeker de kennis en technologie om wie ze willen te monitoren/achtervolgen.Er is ook through-the-wall hi-tech cameras,huis inbreken en bugs planten enz.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Omdat iedere keer de daders al lang bekend waren bij de veiligheidsdiensten. Doe dan van die invallen zoals ze nu massaal doen voordat er iets gebeurd. Lijkt me iets effectiever in plaats van wachten tot er iets gebeurd.
Nu is het een schijnvertoning alsof ze er alles aan doen, en ondertussen allerlei maatregelen treffen om gewone burgers beter in de gaten te kunnen houden. Maar ja jij ziet dat niet en gaat dat ook niet zien. Dus laat ik het hier maar bij voor nu.
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze hadden hiervoor al veel alerter moeten zijn. Nu is het kolen op het vuur gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |