abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157676773
quote:
17s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:58 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

Zo bedoel ik het. >:)
Dat we even duidelijk hebben dat ik niks verdraai enzulks.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:20:05 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157676804
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Sorry, ik had een verkeerd antwoord gegeven.
Over de gekleurde berichtgeving is het lastig om voorbeelden te noemen. Dan moet ik hier een half boek gaan schrijven.
"It does my head in" is een treffende Engelse uitdrukking.
Zo'n beetje alles wat ik hoor op radio en tv vloeit gewoon niet met mijn gedachtegang.
Het is vooral paniekzaaierij en bangmakerij. En ook enorm overdreven gedoe over waar IS toe in staat zou zijn.
Inderdaad. Zojuist eens het journaal gekeken en ze deden er weer volop aan mee. Paar keer die mevrouw in beeld die kwam vertellen dat ze zo bang was want nu kun je niemand meer vertrouwen want zelfs die aardige buurman kan er ene zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157676848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Zojuist eens het journaal gekeken en ze deden er weer volop aan mee. Paar keer die mevrouw in beeld die kwam vertellen dat ze zo bang was want nu kun je niemand meer vertrouwen want zelfs die aardige buurman kan er ene zijn.
Maar dan mogen ze angstige mensen dus niet meer interviewen. Er zijn ook genoeg mensen die uitspreken dat ze zich totaal niet op stang laten jagen, ook in de msm.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:26:44 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157676964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze uitspraak van Rutte ook: :')

Premier Rutte vindt dat mensen gewoon plannen moeten maken voor het weekend en dat ze die ook moeten uitvoeren. In het Kamerdebat over de aanslagen in Parijs zei hij dat "we ons niet moeten laten gijzelen door angst". "Wij zijn met meer."
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:30:53 #80
189978 controlaltdelete
pi_157677038
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Premier Rutte vindt dat mensen gewoon plannen moeten maken voor het weekend en dat ze die ook moeten uitvoeren. In het Kamerdebat over de aanslagen in Parijs zei hij dat "we ons niet moeten laten gijzelen door angst". "Wij zijn met meer."
Breng me een bakkie zeg :r we zitten nog steeds te wachten op de onderste steen die nog altijd diep begraven ligt. Was me weer mooi een rondje propaganda en mind control.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:41:35 #81
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157677319
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:

Breng me een bakkie zeg :r we zitten nog steeds te wachten op de onderste steen die nog altijd diep begraven ligt. Was me weer mooi een rondje propaganda en mind control.
Ja, alsof ik daar de geruststelling van onze trekpop voor nodig heb om iets te gaan doen dit weekend. ;(

Dat zogenaamde brein achter de aanslagen -Abaaoud- was ook verantwoordelijk voor 4 van de 6 verijdelde aanslagen. M.a.w. de grootste etter is niet meer. Als hij het brein is achter de meeste terreur dan hebben we "de oorlog" :') dus al grotendeels gewonnen. Als je deze verhaaltjes gelooft tenminste.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157677365
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

:? hij heeft gewoon groot gelijk. Al die irrationele angst in eens. Je hebt nog altijd meer kans overreden te worden als je de straat gewoon oversteekt als je zo naar buiten gaat, maar daar maakt niemand zich ooit druk om.
Snap niet wat hier mis mee is.
pi_157677382
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, alsof ik daar de geruststelling van onze trekpop voor nodig heb om iets te gaan doen dit weekend. ;(

Dat zogenaamde brein achter de aanslagen -Abaaoud- was ook verantwoordelijk voor 4 van de 6 verijdelde aanslagen. M.a.w. de grootste etter is niet meer. Als hij het brein is achter de meeste terreur dan hebben we "de oorlog" :') dus al grotendeels gewonnen. Als je deze verhaaltjes gelooft tenminste.
Whut? Logica is ver te zoeken hier.....
pi_157677387
quote:

[..]

Ik geloof toch niet dat dat de boodschap is _O-
pi_157677478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:42 schreef nikao het volgende:

[..]

:? hij heeft gewoon groot gelijk. Al die irrationele angst in eens. Je hebt nog altijd meer kans overreden te worden als je de straat gewoon oversteekt als je zo naar buiten gaat, maar daar maakt niemand zich ooit druk om.
Heeft hij ook.
Je kunt best bezorgd zijn over alles wat er momenteel gebeurt, het is niet fraai en heel erg. Maar je hoeft je leven niet op zo'n manier te laten beinvloeden dat je je er anders door gaat gedragen en angstig thuis blijft zitten. Gewoon doorleven, dan 'hebben' ze je niet.
pi_157677481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:59 schreef Ali_boo het volgende:

Voordat je hoax roept heb je al de schijn tegen je . Zelfs buiten Sandy hook zijn er genoeg events die je als hoax kan bestempelen. Daar was het bewijs ook naar . Echter ontbreekt die nu vrijwel volledig

Al die argumenten die je nu aanhaalt zijn op zijn best suggestief te noemen en waarschijnlijk afkomstig van cluesforum ( een van de grote disinfo sites, als je wilt weten waarom kijk wie de eigenaar is van het forum)

Dat je dingen wil aankaarten die niet kloppen zoals de man met de samsung tel of het aparte twitter bericht daar ben ik helemaal voor

Op het moment dat je het op een hoax wil gooien . You better make sure you have mind blowing evidence :)
Sommige punten krijg ik van clues forum,ja.
Bijna alle meningen,commentaar,opmerkingen bij clues forum zijn op officiele MSM verhalen gebaseerd(met 'n link erbij) en veel van de tijd ben ik er met ze eens.

Meest van de tijd zie ik zelf wat bij de 'news' op BBC,NOS,CNN,Belgie en heel af en toe bij duits en franse MSM TV - erg veel tijd heb je echt niet nodig om te zien dat 't allemaal zelf agenda met 't zelfde soort sensationalistische,sentimentele,in-your-face berichtgeving/presentation is.
I certainly do not need cluesforum to point that out to me.

Disinfo? Waar krijgt je dat vandaan? Alex Jones,911 truth,David Icke of zo. ?
Er is 'n enorme,nmooie verzameling van documentatie van info bij clues, als je ben 'n fan van of niet. Als je dat niet weten dan heb je niet erg veel tijd bij clues geweest.

Wie denk jij 't 'eigenaar' van clues forum is? :)

Sorry for the straying off-topic. Ali got me on tangent with his silly remarks. :) even though I usually agree with you Ali ! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 19-11-2015 21:07:21 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 november 2015 @ 20:49:44 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157677533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:42 schreef nikao het volgende:

Jij begrijpt niet dat hij met deze belachelijke woorden juist angst zaait?
  donderdag 19 november 2015 @ 20:52:40 #88
189978 controlaltdelete
pi_157677602
quote:

[..]

Men gelooft wel meer, zelfs in deze barre dagen :{ er werd wel nog even fijn bij verteld dat ie ook een opvolger kan hebben. De machine draait, op volle toeren.
pi_157677705
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat hij met deze belachelijke woorden juist angst zaait?
Je bent zo tegenstrijdig. Rutte zaait angst, zeg je, maar doordat die ene kerel dood is wordt ons voorgespiegeld dat 'de oorlog' voorbij is.
Wat bedoel je nou.
Willen ze angst zaaien of ons 'in slaap sussen'.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:57:41 #90
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157677731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

Men gelooft wel meer, zelfs in deze barre dagen :{ er werd wel nog even fijn bij verteld dat ie ook een opvolger kan hebben. De machine draait, op volle toeren.
Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.
pi_157677736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee! Ze vertelden dat er misschien wel meer terroristen zouden kunnen zijn? Dat moet wel msm zijn. Aperte leugens, wat ik je brom!
pi_157677761
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.
Er zijn er nu toch ook meerderen ingerekend?
  donderdag 19 november 2015 @ 21:01:06 #93
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157677848
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef mootie het volgende:
Je bent zo tegenstrijdig. Rutte zaait angst, zeg je, maar doordat die ene kerel dood is wordt ons voorgespiegeld dat 'de oorlog' voorbij is.
Wat bedoel je nou.
Willen ze angst zaaien of ons 'in slaap sussen'.
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Als er één terrorist het grote brein is in Europa. Dan is het nu dus klaar. Dat is mijn interpretatie en niet de boodschap die de media verkondigen want die roepen alleen maar dat het oorlog is en dat er nog veel meer aanslagen gaan volgen. Zelfs chemische aanvallen en dat die terreur zich gaat uitbreiden over de hele wereld. Noem jij dat geen bangmakerij dan?
  donderdag 19 november 2015 @ 21:01:57 #94
189978 controlaltdelete
pi_157677876
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

exactemundo. Kan best een Patsy zijn en die gaan altijd dood.
pi_157677933
quote:
18s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik bedoel. Als er één terrorist het grote brein is in Europa. Dan is het nu dus klaar. Dat is mijn interpretatie en niet de boodschap die de media verkondigen want die roepen alleen maar dat het oorlog is en dat er nog veel meer aanslagen gaan volgen. Zelfs chemische aanvallen en dat die terreur zich gaat uitbreiden over de hele wereld. Noem jij dat geen bangmakerij dan?
Het lijkt me dan ook hoooogsonwaarschijnlijk dat er maar een brein is.
En ik kan me ook niet voorstellen dat er geen aanslagen meer volgen. Chemisch of wat dan ook. En ik ben bang dat het de realiteit is.
Wat moet de media dan doen, zeggen dat alles prima de bima is en dat er nooit meer iets zal gebeuren?
pi_157677993
quote:

[..]

Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some TV 'terror' experts :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-11-2015 21:14:10 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157678018
:? Jullie horen ook wat je wil horen zeg ... tering..
pi_157678039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some 'terror' experts :)
Niet zo bang zijn Tingo. Misschien zijn het wel gewoon werknemers.
  donderdag 19 november 2015 @ 21:07:35 #99
189978 controlaltdelete
pi_157678048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some 'terror' experts :)
Pas maar op. Het kan zomaar die aardige buurman zijn zoals die mw in het journaal al liet weten.
pi_157678220
Misschien moeten jullie gewoon wat minder die hersendodende pulp lezen en kijken. Enige MSM wat ik zo'n beetje mee krijg is Radio 1 eerlijk gezegd (in de auto), en daar krijg ik toch echt heel andere geluiden en genuanceerde ideeen te horen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')