Inderdaad. Zojuist eens het journaal gekeken en ze deden er weer volop aan mee. Paar keer die mevrouw in beeld die kwam vertellen dat ze zo bang was want nu kun je niemand meer vertrouwen want zelfs die aardige buurman kan er ene zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sorry, ik had een verkeerd antwoord gegeven.
Over de gekleurde berichtgeving is het lastig om voorbeelden te noemen. Dan moet ik hier een half boek gaan schrijven.
"It does my head in" is een treffende Engelse uitdrukking.
Zo'n beetje alles wat ik hoor op radio en tv vloeit gewoon niet met mijn gedachtegang.
Het is vooral paniekzaaierij en bangmakerij. En ook enorm overdreven gedoe over waar IS toe in staat zou zijn.
Maar dan mogen ze angstige mensen dus niet meer interviewen. Er zijn ook genoeg mensen die uitspreken dat ze zich totaal niet op stang laten jagen, ook in de msm.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Zojuist eens het journaal gekeken en ze deden er weer volop aan mee. Paar keer die mevrouw in beeld die kwam vertellen dat ze zo bang was want nu kun je niemand meer vertrouwen want zelfs die aardige buurman kan er ene zijn.
Deze uitspraak van Rutte ook:quote:Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Inderdaad. Zojuist eens het journaal gekeken en ze deden er weer volop aan mee. Paar keer die mevrouw in beeld die kwam vertellen dat ze zo bang was want nu kun je niemand meer vertrouwen want zelfs die aardige buurman kan er ene zijn.
Breng me een bakkie zegquote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze uitspraak van Rutte ook:![]()
Premier Rutte vindt dat mensen gewoon plannen moeten maken voor het weekend en dat ze die ook moeten uitvoeren. In het Kamerdebat over de aanslagen in Parijs zei hij dat "we ons niet moeten laten gijzelen door angst". "Wij zijn met meer."
Ja, alsof ik daar de geruststelling van onze trekpop voor nodig heb om iets te gaan doen dit weekend.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Breng me een bakkie zegwe zitten nog steeds te wachten op de onderste steen die nog altijd diep begraven ligt. Was me weer mooi een rondje propaganda en mind control.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze uitspraak van Rutte ook:![]()
Premier Rutte vindt dat mensen gewoon plannen moeten maken voor het weekend en dat ze die ook moeten uitvoeren. In het Kamerdebat over de aanslagen in Parijs zei hij dat "we ons niet moeten laten gijzelen door angst". "Wij zijn met meer."
Whut? Logica is ver te zoeken hier.....quote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daar de geruststelling van onze trekpop voor nodig heb om iets te gaan doen dit weekend.![]()
Dat zogenaamde brein achter de aanslagen -Abaaoud- was ook verantwoordelijk voor 4 van de 6 verijdelde aanslagen. M.a.w. de grootste etter is niet meer. Als hij het brein is achter de meeste terreur dan hebben we "de oorlog"dus al grotendeels gewonnen. Als je deze verhaaltjes gelooft tenminste.
Ik geloof toch niet dat dat de boodschap isquote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, alsof ik daar de geruststelling van onze trekpop voor nodig heb om iets te gaan doen dit weekend.![]()
Dat zogenaamde brein achter de aanslagen -Abaaoud- was ook verantwoordelijk voor 4 van de 6 verijdelde aanslagen. M.a.w. de grootste etter is niet meer. Als hij het brein is achter de meeste terreur dan hebben we "de oorlog"dus al grotendeels gewonnen. Als je deze verhaaltjes gelooft tenminste.
Heeft hij ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:42 schreef nikao het volgende:
[..]hij heeft gewoon groot gelijk. Al die irrationele angst in eens. Je hebt nog altijd meer kans overreden te worden als je de straat gewoon oversteekt als je zo naar buiten gaat, maar daar maakt niemand zich ooit druk om.
Snap niet wat hier mis mee is.
Sommige punten krijg ik van clues forum,ja.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:59 schreef Ali_boo het volgende:
Voordat je hoax roept heb je al de schijn tegen je . Zelfs buiten Sandy hook zijn er genoeg events die je als hoax kan bestempelen. Daar was het bewijs ook naar . Echter ontbreekt die nu vrijwel volledig
Al die argumenten die je nu aanhaalt zijn op zijn best suggestief te noemen en waarschijnlijk afkomstig van cluesforum ( een van de grote disinfo sites, als je wilt weten waarom kijk wie de eigenaar is van het forum)
Dat je dingen wil aankaarten die niet kloppen zoals de man met de samsung tel of het aparte twitter bericht daar ben ik helemaal voor
Op het moment dat je het op een hoax wil gooien . You better make sure you have mind blowing evidence
Jij begrijpt niet dat hij met deze belachelijke woorden juist angst zaait?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:42 schreef nikao het volgende:
hij heeft gewoon groot gelijk. Al die irrationele angst in eens. Je hebt nog altijd meer kans overreden te worden als je de straat gewoon oversteekt als je zo naar buiten gaat, maar daar maakt niemand zich ooit druk om.
Snap niet wat hier mis mee is.
Men gelooft wel meer, zelfs in deze barre dagenquote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je bent zo tegenstrijdig. Rutte zaait angst, zeg je, maar doordat die ene kerel dood is wordt ons voorgespiegeld dat 'de oorlog' voorbij is.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat hij met deze belachelijke woorden juist angst zaait?
Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Men gelooft wel meer, zelfs in deze barre dagener werd wel nog even fijn bij verteld dat ie ook een opvolger kan hebben. De machine draait, op volle toeren.
Nee! Ze vertelden dat er misschien wel meer terroristen zouden kunnen zijn? Dat moet wel msm zijn. Aperte leugens, wat ik je brom!quote:Op donderdag 19 november 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Men gelooft wel meer, zelfs in deze barre dagener werd wel nog even fijn bij verteld dat ie ook een opvolger kan hebben. De machine draait, op volle toeren.
Er zijn er nu toch ook meerderen ingerekend?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Als er één terrorist het grote brein is in Europa. Dan is het nu dus klaar. Dat is mijn interpretatie en niet de boodschap die de media verkondigen want die roepen alleen maar dat het oorlog is en dat er nog veel meer aanslagen gaan volgen. Zelfs chemische aanvallen en dat die terreur zich gaat uitbreiden over de hele wereld. Noem jij dat geen bangmakerij dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef mootie het volgende:
Je bent zo tegenstrijdig. Rutte zaait angst, zeg je, maar doordat die ene kerel dood is wordt ons voorgespiegeld dat 'de oorlog' voorbij is.
Wat bedoel je nou.
Willen ze angst zaaien of ons 'in slaap sussen'.
exactemundo. Kan best een Patsy zijn en die gaan altijd dood.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel handig om eens een keer zo'n brein of terrorist levend in te rekenen. Misschien kan je er dan nog belangrijke info uit zien te krijgen. Maar nee ze zijn altijd morsdood.
Het lijkt me dan ook hoooogsonwaarschijnlijk dat er maar een brein is.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Als er één terrorist het grote brein is in Europa. Dan is het nu dus klaar. Dat is mijn interpretatie en niet de boodschap die de media verkondigen want die roepen alleen maar dat het oorlog is en dat er nog veel meer aanslagen gaan volgen. Zelfs chemische aanvallen en dat die terreur zich gaat uitbreiden over de hele wereld. Noem jij dat geen bangmakerij dan?
Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some TV 'terror' expertsquote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn Tingo. Misschien zijn het wel gewoon werknemers.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some 'terror' experts
Pas maar op. Het kan zomaar die aardige buurman zijn zoals die mw in het journaal al liet weten.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erg nerve=wracking in de supermarkt - er zijn 'n paar very nice jonge arabische werknemers - they could be radcicalised almost over night if we are to believe some 'terror' experts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |