Vandaar dat jij zo'n expert bent!quote:Op donderdag 19 november 2015 17:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - ik heb heel veel gelezen en gezien bij gun enthusiast forums enz.
Ik schat al meer dan jij, inderdaad. Maar ik heb ook met AK's geschoten dus weet ongeveer wat je kan verwachten.quote:Misschien weet jij wat van door je shoot em up games.
Ik heb niet gezegd dat ik 'n expert bent - dat zei jij over me.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Vandaar dat jij zo'n expert bent!
[..]
Ik schat al meer dan jij, inderdaad. Maar ik heb ook met AK's geschoten dus weet ongeveer wat je kan verwachten.
Goede video djw, USA & Israël moeten zich diep schamen dat is een ding wat zeker is. Verraders zijn het.quote:
Je zei dat er meer schade zou moeten zijn dan dat er is dus daarom ging ik ervanuit dat je iets zou weten.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik 'n expert bent - dat zei jij over me.
Ik zou hem persoonlijk niet als wallpaper nemen.quote:Heb je 'n mening over de foto?
Een aantal.quote:Hoe veel lijken zie jij daar liggen?
En volgens andere getuigen werd en gecontroleerd geschoten. Het is ook helemaal niet praktisch om met een AK volautomatisch de trigger ingedrukt te houden. Daarmee verhoog je alleen maar het risico dat je zelf gerushed wordt.quote:Volgens vele getuigen waren ze 'shooting indiscriminately into the crowd' and 'the shooting was constant so we couldn't tell how many shots we fired'.
Niet constant dus. In een ander filmpje dat binnen was opgenomen met iemands mobiel hoorde ik ook duidelijk momenten van stilte waarop er opeens weer flink werd beschoten. Mensen doen gekke dingen dan, sommige rennen hard weg, andere doen alsof ze dood zijn en blijven op de grond liggen, verlamd van angst. Anderen kruipen langzaam richting een uitgang op het moment dat de boosdoeners bezig zijn met hun gekill.quote:3 AK-47's - constantly firing into a crowd of a thousand people.
quote:TTIP Behind Paris Massacre?
This is dangerous talk. France threatening to pull out of the TTIP places them in the cross hairs of Wall Street and Washington. That is if the main perpetrators are actually IN those locations, or in some other undisclosed location where the authors of this diabolical plot and the main beneficiaries are living in secrecy.
The last time any country attempted not to be part and parcel of this New World Order that has been carefully planned for over a century, (pilfering taxes, manipulating the Federal Reserve for their benefit and raping all the markets every which way they can, as well as the biggest bank robbery and theft of of all time on 9/11,trillions disappearing out of the Pentagon and gold taken out of the Twin Towers,) those countries got a very rude calling card.
Japan was hit with Fukushima, New Zealand and Chile with earthquakes and Mexico with a hurricane. As Obama was recently heard to say, they have ways and means of getting other countries to see things their way.
France has a track record for not playing ball with the USA. De Gaulle woke up to the gold heist before any other nation did and demanded France’s gold back. The French are also not too pleased about genetically modified foods and seeds. After all, cuisine is one of their fortes. McDonald’s they barely tolerate, but to have their whole food industry controlled by Monsanto is a bridge too far.
Now they have called out the famous rallying cry against the TTIP.
bron
Nee - ik zegt dat ik zou meer schade verwachten.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Je zei dat er meer schade zou moeten zijn dan dat er is dus daarom ging ik ervanuit dat je iets zou weten.
[..]
Ik zou hem persoonlijk niet als wallpaper nemen.
[..]
Een aantal.
[..]
En volgens andere getuigen werd en gecontroleerd geschoten. Het is ook helemaal niet praktisch om met een AK volautomatisch de trigger ingedrukt te houden. Daarmee verhoog je alleen maar het risico dat je zelf gerushed wordt.
[..]
Niet constant dus. In een ander filmpje dat binnen was opgenomen met iemands mobiel hoorde ik ook duidelijk momenten van stilte waarop er opeens weer flink werd beschoten. Mensen doen gekke dingen dan, sommige rennen hard weg, andere doen alsof ze dood zijn en blijven op de grond liggen, verlamd van angst. Anderen kruipen langzaam richting een uitgang op het moment dat de boosdoeners bezig zijn met hun gekill.
Al met al is het een beetje loos om van een enkele getuigenverklaring uit te gaan. Wat vaststaat is dat daar mensen gekilled zijn door ak's. Of jij van mening bent of er wel of niet genoeg schade is gedaan is niets anders dan lege speculatie.
En die bommen zijn gewoon zelfgemaakte dingen. Daar hoef je echt geen gigantische of precieze vernieling van te verwachten.
anders ikke. De mediapropagandamachine draait op volle toeren.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Ik wordt een beetje heel veel moe van de gekleurde berichtgeving omtrent terreur.
Echt niet te geloven wat voor bagger info er de ether in wordt gesmeten, en ja ik bedoel de MSM.
Same here - misselijkmakend inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Ik wordt een beetje heel veel moe van de gekleurde berichtgeving omtrent terreur.
Echt niet te geloven wat voor bagger info er de ether in wordt gesmeten, en ja ik bedoel de MSM.
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:36 schreef controlaltdelete het volgende:
anders ikke. De mediapropagandamachine draait op volle toeren.
En dan ook nog die enorme stortvloed aan mosterd na de maaltijd maatregelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:
Same here - misselijkmakend inderdaad.
Syria ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog die enorme stortvloed aan mosterd na de maaltijd maatregelen.![]()
Wie heeft er tot nu toe het meeste belang bij de aanslagen gehad? Niet IS in ieder geval.
Je het moet zoeken in de hoek die zich er niet teveel over uitlaat.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog die enorme stortvloed aan mosterd na de maaltijd maatregelen.![]()
Wie heeft er tot nu toe het meeste belang bij de aanslagen gehad? Niet IS in ieder geval.
Wel een aparte kerel hé, ik heb al vaker filmpjes van hem gezien.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Goede video djw, USA & Israël moeten zich diep schamen dat is een ding wat zeker is. Verraders zijn het.
Ik heb de Maori's inderdaad nog niet gehoord.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je het moet zoeken in de hoek die zich er niet teveel over uitlaat.
De aboriginals zijn ook verdacht stil. De eskimo's ook. Dus zal het wel aan Israël liggenquote:Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb de Maori's inderdaad nog niet gehoord.
Je snapt het verschil tussen een hoax en een false flag ? Er zijn legitieme argumenten die je kan maken voor een evt false vlag . Naar aanleiding van de aanslag heeft Frankrijk haar eigen patriot act doorgevoerd . Echt verrassend kan je dit niet noemen . Je zou ook argumenten kunnen maken dat deze aanslagen uitgevoerd zijn om de spanningen tussen de moslim en de rest van de bevolking te vergroten. Of hoe deze tragiek gebruikt zal worden om oorlog te voerenquote:Op donderdag 19 november 2015 17:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry als dit 'n beetje moeillijk is voor 'n paar van onze wat gevoelige posters is....
Heb je wat fotos van voor en naar 't aanslag gezien?
Er zijn niet meer dan 30 lijken op de dansvloer in de zaal te zien.
Er is ook geen schade van kogels en/of bommen te zien.Ze waren toch bezig voor bijna 2 uurtjes?
Ik zou meer schade van 3 AK-47's en 3 bommen verwachten.
Just like 9/11quote:
kan je wat vb noemen?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Even uit mijn blote hoofd:quote:Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef Ali_boo het volgende:
kan je wat vb noemen?
Heb het nieuws de niet echt goed gevolgd de laatste twee dagen
Waarom is dat gekleurde info? De meeste dingen zijn trouwens feiten.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Even uit mijn blote hoofd:
-Meer geld naar veiligheidsdiensten.
-We zijn in oorlog!: Meer geld naar defensie.
-Nog verdere inperking van internetvrijheden.