abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157673724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - ik heb heel veel gelezen en gezien bij gun enthusiast forums enz.
Vandaar dat jij zo'n expert bent!
quote:
Misschien weet jij wat van door je shoot em up games.
Ik schat al meer dan jij, inderdaad. Maar ik heb ook met AK's geschoten dus weet ongeveer wat je kan verwachten. ;)
Conscience do cost.
pi_157673884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Vandaar dat jij zo'n expert bent!

[..]

Ik schat al meer dan jij, inderdaad. Maar ik heb ook met AK's geschoten dus weet ongeveer wat je kan verwachten. ;)
Ik heb niet gezegd dat ik 'n expert bent - dat zei jij over me.

Oh goody!
Heb je 'n mening over de foto? Hoe veel lijken zie jij daar liggen?
Volgens vele getuigen waren ze 'shooting indiscriminately into the crowd' and 'the shooting was constant so we couldn't tell how many shots were fired'.
3 AK-47's - constantly firing into a crowd of a thousand people.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 november 2015 @ 18:14:45 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157674015
quote:
Goede video djw, USA & Israël moeten zich diep schamen dat is een ding wat zeker is. Verraders zijn het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157674122
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik 'n expert bent - dat zei jij over me.
Je zei dat er meer schade zou moeten zijn dan dat er is dus daarom ging ik ervanuit dat je iets zou weten.

quote:
Heb je 'n mening over de foto?
Ik zou hem persoonlijk niet als wallpaper nemen.
quote:
Hoe veel lijken zie jij daar liggen?
Een aantal.
quote:
Volgens vele getuigen waren ze 'shooting indiscriminately into the crowd' and 'the shooting was constant so we couldn't tell how many shots we fired'.
En volgens andere getuigen werd en gecontroleerd geschoten. Het is ook helemaal niet praktisch om met een AK volautomatisch de trigger ingedrukt te houden. Daarmee verhoog je alleen maar het risico dat je zelf gerushed wordt.
quote:
3 AK-47's - constantly firing into a crowd of a thousand people.
Niet constant dus. In een ander filmpje dat binnen was opgenomen met iemands mobiel hoorde ik ook duidelijk momenten van stilte waarop er opeens weer flink werd beschoten. Mensen doen gekke dingen dan, sommige rennen hard weg, andere doen alsof ze dood zijn en blijven op de grond liggen, verlamd van angst. Anderen kruipen langzaam richting een uitgang op het moment dat de boosdoeners bezig zijn met hun gekill.

Al met al is het een beetje loos om van een enkele getuigenverklaring uit te gaan. Wat vaststaat is dat daar mensen gekilled zijn door ak's. Of jij van mening bent of er wel of niet genoeg schade is gedaan is niets anders dan lege speculatie.

En die bommen zijn gewoon zelfgemaakte dingen. Daar hoef je echt geen gigantische of precieze vernieling van te verwachten.
Conscience do cost.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:27:48 #55
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157674277
Ik wordt een beetje heel veel moe van de gekleurde berichtgeving omtrent terreur.
Echt niet te geloven wat voor bagger info er de ether in wordt gesmeten, en ja ik bedoel de MSM. :r
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:32:23 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157674381
quote:
TTIP Behind Paris Massacre?

This is dangerous talk. France threatening to pull out of the TTIP places them in the cross hairs of Wall Street and Washington. That is if the main perpetrators are actually IN those locations, or in some other undisclosed location where the authors of this diabolical plot and the main beneficiaries are living in secrecy.

The last time any country attempted not to be part and parcel of this New World Order that has been carefully planned for over a century, (pilfering taxes, manipulating the Federal Reserve for their benefit and raping all the markets every which way they can, as well as the biggest bank robbery and theft of of all time on 9/11,trillions disappearing out of the Pentagon and gold taken out of the Twin Towers,) those countries got a very rude calling card.

Japan was hit with Fukushima, New Zealand and Chile with earthquakes and Mexico with a hurricane. As Obama was recently heard to say, they have ways and means of getting other countries to see things their way.

France has a track record for not playing ball with the USA. De Gaulle woke up to the gold heist before any other nation did and demanded France’s gold back. The French are also not too pleased about genetically modified foods and seeds. After all, cuisine is one of their fortes. McDonald’s they barely tolerate, but to have their whole food industry controlled by Monsanto is a bridge too far.

Now they have called out the famous rallying cry against the TTIP.

bron
:D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157674450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Je zei dat er meer schade zou moeten zijn dan dat er is dus daarom ging ik ervanuit dat je iets zou weten.

[..]

Ik zou hem persoonlijk niet als wallpaper nemen.

[..]

Een aantal.

[..]

En volgens andere getuigen werd en gecontroleerd geschoten. Het is ook helemaal niet praktisch om met een AK volautomatisch de trigger ingedrukt te houden. Daarmee verhoog je alleen maar het risico dat je zelf gerushed wordt.

[..]

Niet constant dus. In een ander filmpje dat binnen was opgenomen met iemands mobiel hoorde ik ook duidelijk momenten van stilte waarop er opeens weer flink werd beschoten. Mensen doen gekke dingen dan, sommige rennen hard weg, andere doen alsof ze dood zijn en blijven op de grond liggen, verlamd van angst. Anderen kruipen langzaam richting een uitgang op het moment dat de boosdoeners bezig zijn met hun gekill.

Al met al is het een beetje loos om van een enkele getuigenverklaring uit te gaan. Wat vaststaat is dat daar mensen gekilled zijn door ak's. Of jij van mening bent of er wel of niet genoeg schade is gedaan is niets anders dan lege speculatie.

En die bommen zijn gewoon zelfgemaakte dingen. Daar hoef je echt geen gigantische of precieze vernieling van te verwachten.
Nee - ik zegt dat ik zou meer schade verwachten.
Bedankt voor je input.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-11-2015 18:47:53 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 november 2015 @ 18:36:35 #58
189978 controlaltdelete
pi_157674477
quote:
16s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Ik wordt een beetje heel veel moe van de gekleurde berichtgeving omtrent terreur.
Echt niet te geloven wat voor bagger info er de ether in wordt gesmeten, en ja ik bedoel de MSM. :r
anders ikke. De mediapropagandamachine draait op volle toeren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157674487
quote:
Same here - misselijkmakend inderdaad.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:39:11 #60
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157674530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:36 schreef controlaltdelete het volgende:

anders ikke. De mediapropagandamachine draait op volle toeren.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:

Same here - misselijkmakend inderdaad.
En dan ook nog die enorme stortvloed aan mosterd na de maaltijd maatregelen. :')
Wie heeft er tot nu toe het meeste belang bij de aanslagen gehad? Niet IS in ieder geval.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157674556
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

En dan ook nog die enorme stortvloed aan mosterd na de maaltijd maatregelen. :')
Wie heeft er tot nu toe het meeste belang bij de aanslagen gehad? Niet IS in ieder geval.
Syria ook niet.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:44:20 #62
189978 controlaltdelete
pi_157674618
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

Je het moet zoeken in de hoek die zich er niet teveel over uitlaat.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:45:43 #63
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157674636
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Goede video djw, USA & Israël moeten zich diep schamen dat is een ding wat zeker is. Verraders zijn het.
Wel een aparte kerel hé, ik heb al vaker filmpjes van hem gezien. ;)
  donderdag 19 november 2015 @ 18:48:11 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157674689
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157674787
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je het moet zoeken in de hoek die zich er niet teveel over uitlaat.
Ik heb de Maori's inderdaad nog niet gehoord.
Conscience do cost.
pi_157674905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb de Maori's inderdaad nog niet gehoord.
De aboriginals zijn ook verdacht stil. De eskimo's ook. Dus zal het wel aan Israël liggen :+
pi_157674933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry als dit 'n beetje moeillijk is voor 'n paar van onze wat gevoelige posters is....
Heb je wat fotos van voor en naar 't aanslag gezien?
Er zijn niet meer dan 30 lijken op de dansvloer in de zaal te zien.
Er is ook geen schade van kogels en/of bommen te zien.Ze waren toch bezig voor bijna 2 uurtjes?
Ik zou meer schade van 3 AK-47's en 3 bommen verwachten.
Je snapt het verschil tussen een hoax en een false flag ? Er zijn legitieme argumenten die je kan maken voor een evt false vlag . Naar aanleiding van de aanslag heeft Frankrijk haar eigen patriot act doorgevoerd . Echt verrassend kan je dit niet noemen . Je zou ook argumenten kunnen maken dat deze aanslagen uitgevoerd zijn om de spanningen tussen de moslim en de rest van de bevolking te vergroten. Of hoe deze tragiek gebruikt zal worden om oorlog te voeren

Voordat je hoax roept heb je al de schijn tegen je . Zelfs buiten Sandy hook zijn er genoeg events die je als hoax kan bestempelen. Daar was het bewijs ook naar . Echter ontbreekt die nu vrijwel volledig

Al die argumenten die je nu aanhaalt zijn op zijn best suggestief te noemen en waarschijnlijk afkomstig van cluesforum ( een van de grote disinfo sites, als je wilt weten waarom kijk wie de eigenaar is van het forum)

Dat je dingen wil aankaarten die niet kloppen zoals de man met de samsung tel of het aparte twitter bericht daar ben ik helemaal voor

Op het moment dat je het op een hoax wil gooien . You better make sure you have mind blowing evidence :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157674954
quote:
Just like 9/11 :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157675025
quote:
kan je wat vb noemen?

Heb het nieuws de niet echt goed gevolgd de laatste twee dagen ;(
  donderdag 19 november 2015 @ 19:20:05 #70
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157675385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef Ali_boo het volgende:

kan je wat vb noemen?

Heb het nieuws de niet echt goed gevolgd de laatste twee dagen ;(
Even uit mijn blote hoofd:
-Meer geld naar veiligheidsdiensten.
-We zijn in oorlog!: Meer geld naar defensie.
-Nog verdere inperking van internetvrijheden.