De Westerse wereld op de knieën krijgen? Overheersen? Zoiets zal het uiteindelijk wel zijn, lijkt me.quote:
Sure, met 40.000 man de hele westerse wereld op de knieën krijgen. Dat zijn er zo'n 1,5 á 2 miljard?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Copycat het volgende:
De Westerse wereld op de knieën krijgen? Overheersen? Zoiets zal het uiteindelijk wel zijn, lijkt me.
Wat snap je niet aan het idee achter terrorisme?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sure, met 40.000 man de hele westerse wereld op de knieën krijgen. Dat zijn er zo'n 1,5 á 2 miljard?
idd..quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Niets aan toe te voegen, als je een beetje logisch nadenkt is het gewoon een héél domme actie uit naam van IS. Ze zouden dan net zo goed een zelfmoord actie kunnen doen in het Midden-Oosten. Het is gewoon dubbele zelfmoord.
Nou leg het eens uit dan o wijze mootie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:10 schreef mootie het volgende:
Wat snap je niet aan het idee achter terrorisme?
Ik ben benieuwd, Izzy.quote:
Ik vind deze wel grappig trouwens. 'Jullie' zijn er toch ook van overtuigd dat een selecte groep een NWO, of geef het beestje maar een naampje, wil scheppen? Die groep zal niet groter zijn dan 40.000 man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Sure, met 40.000 man de hele westerse wereld op de knieën krijgen. Dat zijn er zo'n 1,5 á 2 miljard?
ik zie nog steeds geen motief, los van een James Bond motief(=allah akbar gillende baardman met ak47)quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Westerse wereld op de knieën krijgen? Overheersen? Zoiets zal het uiteindelijk wel zijn, lijkt me.
Dat heb ik al zo vaak geschreven, ik geloof niet in het MSM verhaal van IS. Het is een proxy leger van verschillende westerse landen met als doel om het geweld van de westerse landen in het Midden-Oosten te rechtvaardigen. M.a.w. IS is eenhele grote false flag met hier en daar wat verdwaalde extremisten die er aan meedoen.quote:
Met terroristische aanslagen heb je maar een klein groepje mensen nodig om enorm veel onrust, paniek, angst, haat te zaaien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nou leg het eens uit dan o wijze mootie.
Oké ...quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Izzy73 het volgende:
ik geloof niet in het MSM verhaal van IS. Het is een proxy leger van verschillende westerse landen met als doel om het geweld van de westerse landen in het Midden-Oosten te rechtvaardigen. M.a.w. IS is eenhele grote false flag met hier en daar wat verdwaalde extremisten die er aan meedoen.
Ja precies het hele verhaal rondom IS is totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:12 schreef Orwell het volgende:
[..]
idd..
ze schijnen een super kalifaat te hebben.. bijna volledig UNTOUCHABLE en door de USA én de Nato na samen na een jaar lang strijd NIET TE VERSLAAN..
en dan toch nog doorgaan met het westen pesten dmv aanslagen..maw:
Het uitlokken van een wereldwijde alliantie tegen isis..
terwijl ze het militair strategisch daar in het m.o. zo goed hadden..
dat is idd dubbele zelfmoord..
Angst, onrust, ontwrichting van de maatschappij lijkt mij een aardig motief.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen motief, los van een James Bond motief(=allah akbar gillende baardman met ak47)
Dat is niet echt een motief.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef Orwell het volgende:
ik zie nog steeds geen motief, los van een James Bond motief(=allah akbar gillende baardman met ak47)
metquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet echt een motief.
Het motief is imo ontwrichting van de westerse wereld.
Ja maar daar heb je veel invloed geld en macht voor nodig en dat bouw je op over een periode van honderden jaren. IS bestaat net een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik vind deze wel grappig trouwens. 'Jullie' zijn er toch ook van overtuigd dat een selecte groep een NWO, of geef het beestje maar een naampje, wil scheppen? Die groep zal niet groter zijn dan 40.000 man.
Denk je nu serieus dat ik me om de drie minuten ga herhalen omdat mijn antwoorden jou niet aanstaan?quote:
Dat doet IS ook maar met een dubbele agenda waar oa de USA bij betrokken is. In 2012 was Amerika al op de hoogte van IS maar ze hebben ze bewust hun gang laten gaan met alle gevolgen van dien zoals blijkt. Dat IS alleen maar 100% uit doorgedraaide moslims bestaat is niet meer dan afleiding om de war on terror door je strot te duwen. Handig zo'n fictieve vijand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
IS wil angstzaaien. Ontwrichten. Een verdeelde vijand is een verzwakte vijand.
En dat doe je uiteraard niet door aanslagen niet op te eisen, maar op een ander bordje te leggen.
Dat doe je door ze wel op te eisen, filmpjes te publiceren waarin nog meer geweld, moord en doodslag vanuit IS wordt beloofd of getoond.
sorry, dat is zeker niet mijn bedoeling..quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik me om de drie minuten ga herhalen omdat mijn antwoorden jou niet aanstaan?
Think again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |