Aangifte doen is gewoon wat effectiever.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zowel Nl'ers als Marokkanen zijn snitches alleen beide op een andere manier. Marokkanen naaien je op een wat directere manier
Dan nog liever 5 piemels denk ikquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig prop ik ze er overdwars in
Was jaren terug, ze is inmiddels braaf getrouwd met een mocroquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
dus ze heeft jou dr haar enzo laten zien maar je hebt haar pumpum nog steeds niet gescoord?
Privegegevens online gooien ookquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Aangifte doen is gewoon wat effectiever.
Wickedmen sinds hij die ranzige foto plaatste.quote:
Ohjaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen sinds hij die ranzige foto plaatste.
KLB / [KLB Billen SC] Ass kont reet butt derrière bips kont
Nu zie je haar nooit meer terug.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jaren terug, ze is inmiddels braaf getrouwd met een mocro.
Mên, die omhelzingen van haar altijd met d'r boobies tegen me aan. Doet me denken aan jou eik
![]()
.
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermannquote:Op woensdag 18 november 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ja zwaffelzwaardvechten zeker
Ik was erbij toenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermann
had wel zo kunnen zijn gquote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hehe, was ook maar gewoon een collega hoor, geen scharrel ofzo.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermann
dit kloptquote:
Ze was ook kaolo jong nog terwijl ik al 21 was ofzo =$.quote:
Tetou lijkt srs meer op een koelie/Pakistaan dan ikquote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie hoe mmguehwfio eruit ziet, wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |