Aangifte doen is gewoon wat effectiever.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zowel Nl'ers als Marokkanen zijn snitches alleen beide op een andere manier. Marokkanen naaien je op een wat directere manier
Dan nog liever 5 piemels denk ikquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig prop ik ze er overdwars in
Was jaren terug, ze is inmiddels braaf getrouwd met een mocroquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
dus ze heeft jou dr haar enzo laten zien maar je hebt haar pumpum nog steeds niet gescoord?
Privegegevens online gooien ookquote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Aangifte doen is gewoon wat effectiever.
Wickedmen sinds hij die ranzige foto plaatste.quote:
Ohjaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen sinds hij die ranzige foto plaatste.
KLB / [KLB Billen SC] Ass kont reet butt derrière bips kont
Nu zie je haar nooit meer terug.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jaren terug, ze is inmiddels braaf getrouwd met een mocro.
Mên, die omhelzingen van haar altijd met d'r boobies tegen me aan. Doet me denken aan jou eik
![]()
.
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermannquote:Op woensdag 18 november 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ja zwaffelzwaardvechten zeker
Ik was erbij toenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermann
had wel zo kunnen zijn gquote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hehe, was ook maar gewoon een collega hoor, geen scharrel ofzo.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had maar 3 mm, vraag maar aan Hermann
dit kloptquote:
Ze was ook kaolo jong nog terwijl ik al 21 was ofzo =$.quote:
Tetou lijkt srs meer op een koelie/Pakistaan dan ikquote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie hoe mmguehwfio eruit ziet, wel benieuwd
Credits gaan naar iemand anders die ik niet kan noemen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhh jij bent echt inspector gadget, hou van je.![]()
inspector gadget is beetje retarded tochquote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhh jij bent echt inspector gadget, hou van je.![]()
das beetje pedo jaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze was ook kaolo jong nog terwijl ik al 21 was ofzo =$.
[..]
Tetou lijkt srs meer op een koelie/Pakistaan dan ik. Ik lijk er gewoon 0,0 op
.
Ik heb ooit een keer foto van m gezien maar hij geeft niet toe.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie hoe mmguehwfio eruit ziet, wel benieuwd
Ik ben ook btje koeliequote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
das beetje pedo ja
tetou lijkt best wel koelie ja maar als hij al zegt dt je koelie bent
hhh aiquote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Credits gaan naar iemand anders die ik niet kan noemen.
Hoe kan een creools Surinamer, mixed met Chinees/Javaans op een koelie lijkenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
das beetje pedo ja
tetou lijkt best wel koelie ja maar als hij al zegt dt je koelie bent
Fernandes SC OP.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
mmgy heb je ergens foto op fok staan? dn kan ik chai vragen om te tracken
Cripcripcrip zie dmquote:Op woensdag 18 november 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
mmgy heb je ergens foto op fok staan? dn kan ik chai vragen om te tracken
there you goquote:Op woensdag 18 november 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kan een creools Surinamer, mixed met Chinees/Javaans op een koelie lijken.
je lijkt echt nie koelie man, shit tetoe jij bent uberkoelie vergeleken met mmgy.quote:
Dank voor deze bevestigende woordenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
je lijkt echt nie koelie man, shit tetoe jij bent uberkoelie vergeleken met mmgy.
je hebt wel beetje asian oogjes schattig
Dat is hij nietquote:Op woensdag 18 november 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
je lijkt echt nie koelie man, shit tetoe jij bent uberkoelie vergeleken met mmgy.
je hebt wel beetje asian oogjes schattig
ja en ubercullie een verwend wijf, lijkt me prima bijnaam dusquote:Op woensdag 18 november 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Überkoelie HAHA nieuwe bijnaam.
Grappig want über is ook taxidienst.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
komt anders precies overeen met zijn omschrijving hoor. accepteer gwn dt jij de koelie bent
snitchquote:Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
komt anders precies overeen met zijn omschrijving hoor. accepteer gwn dt jij de koelie bent
Ex van Meloewa, zegt genoegquote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
Zeg maar wel dat ik knapper ben dan is het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |