please haar hele fb staat ermee vol hoe moet ik dt niet zienquote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je haar paarden niet kent dan weet je niks
ik komquote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb nog wel wat ruimte in mijn kelder
Daar mocht ik toch mijn plantage zetten?????quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb nog wel wat ruimte in mijn kelder
Heb geen paarden meer, sta ze af per 1 januari.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je haar paarden niet kent dan weet je niks
Dat is het nog niet dus je hebt ze nog :squote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen paarden meer, sta ze af per 1 januari.
wrmquote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
paardensteakquote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel de goedkoopste grote stad qua woningen.quote:
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan mora?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.Jonguh ik heb de grootste kelder hier jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die roestige camper nog?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jonguh ik heb de grootste kelder hier ja
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.wch is mof dus betwijfel tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
na-aperquote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.
Dit jaar laat ik me niet bedotten en ga gewoon op madeliefff stemmen
Andere tijden, pedobear en allesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
Zo snel kan het gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
waarom stop je met wedstrijden?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel meer waard dan de slachtprijs.
ze is wel praktisch m'n buuvquote:
Mooi kanten bomgordel?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
wat moet ik morgen aan doen voor mn date
inb4 burqa
Vind niet leuk meer.quote:
Een niqab / niqaab staat veel uitdagenderquote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Seks op de eerste date ook?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusjaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi kanten bomgordel?
tinddrrrrr je?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusja
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van mequote:
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van me![]()
.
hehequote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollen
collega/studiegenoot dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |