1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | [b]Beste Topic[/b] [b]Beste User[/b] [i][/i] [b]User die heel snel een ban moet krijgen[/b] [i][/i] [b]User die het meest wordt gemist[/b] [i][/i] [b]Slechtste topic[/b] [i][/i] [b]Grootste backfire[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Chick[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Hunk[/b] [i][/i] [b]Beste Mod[/b] [i][/i] [b]Grootste Gutmensch[/b] [i][/i] [b]Grootste Xenofoob[/b] [i][/i] [b]Beste nieuwkomer[/b] [i][/i] [b]Domste user[/b] [i][/i] [b]Beste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Slechtste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Grootste smeerlap[/b] [i][/i] [b]KLB KnuffelMarokkaan[/b] [i][/i] |
Net als een sportdag vroeger op school. Iedereen wint en niemand verliest.quote:
Dan gaat Meloewa wel last van haar keeltje krijgen denk ik zoquote:Op woensdag 18 november 2015 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Net als een sportdag vroeger op school. Iedereen wint en niemand verliest.
Misschien van de SC, helaas zijn er genoeg users in heel KLB die jou op dat gebied ruimschoots verslaanquote:Op woensdag 18 november 2015 17:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik gok dat ik domste user ga worden
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:49 schreef MAHL het volgende:
Beste Topic: KLB SC
Beste User: Remqo
User die heel snel een ban moet krijgen: niels0
Slechtste topic: KLB SC
Grootste backfire: KLB SC
Lekkerste KLB Chick: Madeliefff
Lekkerste KLB Hunk: Der_Mann
Beste Mod: Frank natuurlijk
Grootste Gutmensch: Deadprez
Grootste Xenofoob: ghph of hoe heet dat figuur
Beste nieuwkomer: 2Nutz
Domste user: IfImjamesDean
Beste TT-reeks in KLB SC: Lobi
Slechtste TT-reeks in KLB SC: Iets met WCH erin
Grootste smeerlap: niels0
KLB KnuffelMarokkaan: CRIP
Winnaar krijgt een pijpbeurt van Meloewa.
Game on!
Hoop dat 2noten dit leest.quote:
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien van de SC, helaas zijn er genoeg users in heel KLB die jou op dat gebied ruimschoots verslaan
Houd van jouquote:
Moet je naaktfoto's posten in US of KPD en ze linken dan kom dat goedquote:Op woensdag 18 november 2015 18:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebben
Heb het meteen doorgestuurd naar je vrouw, klapjes vangen zo.quote:
Doe ik gemeen, is het niet goed. Doe ik lief, is het niet goedquote:
IfIm versloeg je niptquote:Op woensdag 18 november 2015 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, geen één nominatie, dacht dat we vrienden waren
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Catkiller het volgende:
deadprez voor grootste gutmensch. Andere genomineerden in die categorie zijn snakelady, HPLC en Frozen-assassin.
Ik heb mijn heerlijk geile knie al eens gepostquote:Op woensdag 18 november 2015 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je naaktfoto's posten in US of KPD en ze linken dan kom dat goed
Geen Guus_Gutmensch7?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Catkiller het volgende:
deadprez voor grootste gutmensch. Andere genomineerden in die categorie zijn snakelady, HPLC en Frozen-assassin.
De eeuwige tweedequote:Op woensdag 18 november 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IfIm versloeg je nipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |