quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Maar die andere twee gekken lopen nog steeds rond
Doe niet zo gek, man.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Max23 het volgende:
Explosie live op CNN?
Of was dat herhaling?
volgens mij herhalingquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Max23 het volgende:
Explosie live op CNN?
Of was dat herhaling?
You can run, but you can't hide.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:AmichaiStein1 twitterde op woensdag 18-11-2015 om 18:52:45#BREAKING: "#ParisAttacks 'mastermind' Abdelhamid Abaaoud has been killed" According to @RTLFrance @VTMNIEUWS https://t.co/4QI4yfnKRY reageer retweet
neuhquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook wel jammer ergens, die kerel levenslang vernederen in een koude cel had me leuker geleken. Geen pleepapier maar enkel een Koran naast de pot enzo.
Ik vermoed dat hij zich behang liet komen dan.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je dat die vent erger zou vinden? Ik denk een deprimerende cel.
We gaan met z'n allen nog gewoon naar restaurants, concerten en sportwedstrijden. Ook gaan we nog steeds met de metro, trein en het vliegtuig. Ik vind het wel meevallen met die paniekreacties.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:12 schreef Drinky het volgende:
Laten we met z'n alle in volledige paniek raken en van daaruit te reageren. Paniekreacties zijn altijd goed doordacht
Er hadden wel wat martel praktijken los gelaten mogen worden op deze varkens inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Odaiba het volgende:
Jammer dat ze hem niet levend te pakken hebben kunnen krijgen zodat hij berecht kon worden voor een Franse rechtbank.
Ja, en dan: maanden onrust in de banlieues omdat hun vrome broeder onterecht terecht staat?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Odaiba het volgende:
Jammer dat ze hem niet levend te pakken hebben kunnen krijgen zodat hij berecht kon worden voor een Franse rechtbank.
Ze zijn niet allemaal zo hoor, kan er die hebben bedrijf en toekomst opgebouwd hier.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er hadden wel wat martel praktijken los gelaten mogen worden op deze varkens inderdaad.
En gijzelingen ? Nee zo is t goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan: maanden onrust in de banlieues omdat hun vrome broeder onterecht terecht staat?
En allemaal D66'ers op FOK! die bang zijn dat hij geen eerlijk proces krijgt.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan: maanden onrust in de banlieues omdat hun vrome broeder onterecht terecht staat?
Laten wij ons niet verlagen tot zulke praktijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er hadden wel wat martel praktijken los gelaten mogen worden op deze varkens inderdaad.
Aangezien hij door een scherpschutter is geschoten zou dat goed kunnenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:07 schreef NoXia het volgende:
Zou zijn hoofd zo kapot geschoten zijn dat er een dna test nodig was?
Klopt idd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Laten wij ons niet verlagen tot zulke praktijken.
dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:07 schreef NoXia het volgende:
Zou zijn hoofd zo kapot geschoten zijn dat er een dna test nodig was?
Hoe weet jij dat zo snel?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja
was een schoft die Abdelhamid Abaaoud
Helemaal goed, kun je de halfies daar met de lange lat wat westerse waarden bijbrengen. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |