Nee.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens gisteren nog de groeten van mij gekregen via iemand anders? Ja/nee volstaat.
Ik ben gewoon een hele plus 23,858% extra.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Homo's denken ook altijd dat ze halfgoden zijn.
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo inquote:Op woensdag 18 november 2015 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de mooiheid zelve, aangenaam.
Die van jou heb ik al gezienquote:
Ik ben geen God. Slechts een Engel.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Homo's denken ook altijd dat ze halfgoden zijn.
Huh wat? Snap het niet. Extra wat?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele plus 23,858% extra.
Is het slecht dat ik mij dat niet eens kan herinneren?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo in
[..]
Die van jou heb ik al gezien
Ik heb al een paar foto's gepost hier, dat jij nou een leven hebt.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo in
[..]
Die van jou heb ik al gezien
Extra goddelijkheid. Net zoals een pak ontbijtgranen plus 10% extra!quote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Snap het niet. Extra wat?
Nee hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het slecht dat ik mij dat niet eens kan herinneren?![]()
Mja, mijn leven zit idd wel eens in de weg bij t Fokkenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al een paar foto's gepost hier, dat jij nou een leven hebt.
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".quote:Op woensdag 18 november 2015 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Extra goddelijkheid. Net zoals een pak ontbijtgranen plus 10% extra!
Waarbij t nog steeds de oude taaie shit is met dat mini koekje, hoe hard t ook schreeuwt meer en verbeterd te zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij t nog steeds de oude taaie shit is met dat mini koekje, hoe hard t ook schreeuwt meer en verbeterd te zijn?
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoorEn don't worry, t was niet in vol opgewonden opgewekte toestand hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.
Edit: deze, maar dan niet bijgesnedenIk zou wat aan mn borstspieren moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 16:53:00 ]
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.
Edit: deze, maar dan niet bijgesnedenDie volgens mij ja. En jij denkt dat een PC geen brighten/darken functie heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb t gestudeerd aan de UvTquote:
Iemand anders zou nu om een foto vragen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou wat aan mn borstspieren moeten doen
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuh. Ik werk er niet in. T was een onderdeel van Bedrijfseconomie en m'n afstudeervak, maar destijds super lastig een baan in te krijgen. En BE is nogal breed, dus dan doe je een zijstapje.quote:
Vind mijn schouder niet zo leuk na de dans blessurequote:Op woensdag 18 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.
Dat is wel veel moeite voor iemand die het niet wil zien.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die volgens mij ja. En jij denkt dat een PC geen brighten/darken functie heeft?
Weet je hoe lang dat al geleden is?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is wel veel moeite voor iemand die het niet wil zien.
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".
Ik vind opdrukken echt heel kutquote:Op woensdag 18 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.
Nee, jij moet twink blijven.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mijn illusie (en wens) is sowieso niet om de nieuwe zyzz te worden ofzo, maar iets meer zou van mezelf wel mogenquote:
Ik ga op die apparaten zitten waar je van die dingen vooruit drukt. En bij elkaar trekt. En zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind opdrukken echt heel kut
Ik zal eerder dumbells kopen denk ik
Ik ook een paar leuke witte bolletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.
Moet je wel uit bed komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mijn illusie (en wens) is sowieso niet om de nieuwe zyzz te worden ofzo, maar iets meer zou van mezelf wel mogen
Er word voor me gekookt vandaagquote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Paxcon het volgende:
Over bolletjes gesproken, ik ga nu boodschappen doen
Nee, wacht, ik weet wel goede oefeningen voor in bed.quote:
Ex homo? Wtf, hoe?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er word voor me gekookt vandaag
Diner met o.a. een ex homo Fokker
Hoe kunnen we genezen wordenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er word voor me gekookt vandaag
Diner met o.a. een ex homo Fokker
Ex [HOMO]quote:
Ik helemaal opgelucht nu.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik werk er niet in. T was een onderdeel van Bedrijfseconomie en m'n afstudeervak, maar destijds super lastig een baan in te krijgen. En BE is nogal breed, dus dan doe je een zijstapje.
Jaa... Nou weten we het wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook nog ergens een foto van G_E's leuter
Als ik d'r spot probeer ik d'r te regelenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
@Kaas, mijn manager gaat ook naar The Prodigy. 20-something meid met blonde krullen en een rood-achtig (donker zalm?) jurkje. Doe haar maar niet de groeten maar zeg morgen even of ze iets stoms heeft uitgehaald
Deze had je me speciaal gemaildquote:Op woensdag 18 november 2015 17:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Jaa... Nou weten we het wel.
Ik post dus ook nooit meer iets in S&G.
Ze heeft een vriend, maar doe je best, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik d'r spor probeer ik d'r te regelen
Ga jij een meid regelen?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik d'r spor probeer ik d'r te regelen
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
Hij is druk geweest!quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze had je me speciaal gemaild
Sebastiandrawdinges.quote:
Ah. Dus, wie hier heeft niet je pener gezien?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is een oude nickname van mij.
He gelukkig. WIlde je al geen schuldgevoel geven,.quote:
Wat ben jij eigenlijk een ontzettend foute nicht.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kan ook maar helpt niet zoveel voor je borst. Nou ja, wel bij bepaalde oefeningen trouwens. Dus laat maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind opdrukken echt heel kut
Ik zal eerder dumbells kopen denk ik
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een ontzettend foute nicht.Hoe weet jij of dat een goede aanbieding is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Flyes zijn echt wel goed, maar amper te doen zonder bankje.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, kan ook maar helpt niet zoveel voor je borst. Nou ja, wel bij bepaalde oefeningen trouwens. Dus laat maar.
Maar het kost nou eenmaal moeite haha.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He gelukkig. WIlde je al geen schuldgevoel geven,.
Ehmmm, niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet jij of dat een goede aanbieding is?
Zou ook kunnen werken als een man een stoelvorm aanneemt met z'n lichaam en je daar dan op gaat zitten en die oefening doet.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Flyes zijn echt wel goed, maar amper te doen zonder bankje.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Dus, wie hier heeft niet je pener gezien?
Ik ben nu echt hard aan het nadenken nu.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een reden voor was. Geen gewone pik foto.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
UBquote:Op woensdag 18 november 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
Jullie zijn allemaal sletten. Ik ben een lichtend voorbeeld van kuis- en degelijkheid in deze donkere dagen van losbandigheid.
En fap je altijd even in een groepje, ik ken het ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:33 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zie het probleem er niet zo van in eigenlijk. Na het sporten zie je elkaar ook in je blote kont. Nou poeh.
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een reden voor was. Geen gewone pik foto.
Hoop ik.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En fap je altijd even in een groepje, ik ken het ja.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.
Picsquote:Op woensdag 18 november 2015 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik dacht dat het misschien een foto was van paar Diesel jeans die waren uitgescheurd op een nogal euh.... prominente manier.
Msnquote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.
ICQquote:Op woensdag 18 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Msn
Dat heb ik nog meegemaaktwas serieus vet, jammer dat het niet meer kan
o die ja!quote:Op woensdag 18 november 2015 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik dacht dat het misschien een foto was van paar Diesel jeans die waren uitgescheurd op een nogal euh.... prominente manier.
Het is allemaal wel erg amkkelijk hier hè.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:31 schreef wonderer het volgende:
Dieselbroek foto's ja, maar ook een complete nudeHoe wil je ze hebben? in het topic mag niet
Ja, beter trek je het snel uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit shirt gay?
Ik stuur je een DM.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:31 schreef wonderer het volgende:
Dieselbroek foto's ja, maar ook een complete nudeHoe wil je ze hebben? in het topic mag niet
Daar gaat mijn manager niet voor vallen hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een langlopende reeks.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg amkkelijk hier hè.
Godverquote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn manager niet voor vallen hoor
Neequote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, Nuvolequote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam ook nog foto's tegen van Nuno en Nuvole, trouwensOver oud gesproken.
Nee. Heb een groenequote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet perse gay, wel lillukquote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Waar valt je manager wel op dan eigenlijk?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn manager niet voor vallen hoor
Pics! Ruige mannen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]ben in een trein
Misschien bij het concert
Mocht er een mosh pit zijn
Beetje beuken
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 november 2015 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar valt je manager wel op dan eigenlijk?
quote:
Kaas zei volgens mij dat ie dacht dat ie de enige homo daar zou zijn, dus er zullen weinig andere ruige mannen lopenquote:
nuno........quote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam ook nog foto's tegen van Nuno en Nuvole, trouwensOver oud gesproken.
nee. Juist nietquote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:
De enige homo bij the prodigy? Vast nietquote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kaas zei volgens mij dat ie dacht dat ie de enige homo daar zou zijn, dus er zullen weinig andere ruige mannen lopen
Dat laatste is wel waar trouwens, daarom kiest m'n vriend normaal m'n kleding uit whehe. Ben ik daar mooi vanaf.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Vrij vormeloos basic coolcat ding.
Vandaar: niet gay. Because no taste.
Ik vind het altijd wel chill om met m'n zus te doenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef Kaas- het volgende:
"Ja doe maar wat" zeg ik altijd. En ik vind het vreselijk om mee te gaan, beetje wachten hoe hij al die dingen in en uitloopt. Hoe is het mogelijk, die tijd kan je ook in een cafe doorbrengen ofzo als je het als uitje beschouwt.
al is t natuurlijk onzin. Want Ken genoeg nichten met een vreselijke smaak. Van die Joling glitter met wit porselein en gouden randje. Maar ach. Wat is "goede smaak".quote:Op woensdag 18 november 2015 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat laatste is wel waar trouwens, daarom kiest m'n vriend normaal m'n kleding uit whehe. Ben ik daar mooi vanaf.
Het is in potentie nog leuk als je maximaal 2 winkels doet, snel slaagt en in de tussentijd overal wat gaat eten en drinken en zo op straat en je shopmaatje het goed vindt dat je tussendoor gewoon sport-, muziek- en gamewinkels in duikt.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill om met m'n zus te doen
ik zie zelf altijd van alles over het hoofd
ik kan ook niet tegen slenter en "browse" shoppen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef Kaas- het volgende:
"Ja doe maar wat" zeg ik altijd. En ik vind het vreselijk om mee te gaan, beetje wachten hoe hij al die dingen in en uitloopt. Hoe is het mogelijk, die tijd kan je ook in een cafe doorbrengen ofzo als je het als uitje beschouwt.
ik denk dat we samen moeten shoppenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is in potentie nog leuk als je maximaal 2 winkels doet, snel slaagt en in de tussentijd overal wat gaat eten en drinken en zo op straat en je shopmaatje het goed vindt dat je tussendoor gewoon sport-, muziek- en gamewinkels in duikt.
Ik heb wel goede smaak voor mannen, zei een fokker net die een foto van m'n vriend zag. Dat is de belangrijkste smaak whehe.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
al is t natuurlijk onzin. Want Ken genoeg nichten met een vreselijke smaak. Van die Joling glitter met wit porselein en gouden randje. Maar ach. Wat is "goede smaak".
pics van je vriend in de dmquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel goede smaak voor mannen, zei een fokker net die een foto van m'n vriend zag. Dat is de belangrijkste smaak whehe.
Gezelliigggggquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik denk dat we samen moeten shoppen
#nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel goede smaak voor mannen, zei een fokker net die een foto van m'n vriend zag. Dat is de belangrijkste smaak whehe.
Oh die heb ik trouwens al gezien hier toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#nieuwsgierig
I'll show you mine, if you'll show me yours?
Wat is je snapchatquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Jij en ik lopen niet helemaal on par met foto's.
Primaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is je snapchat
dan kunnen we even een normale foto uitwisselen
veel plezier met die bitch up te smacken en zo!quote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh die heb ik trouwens al gezien hier toch?ik stuur je later wel eens dan, heb niet veel batterij meer en moet er nog de hele avond mee
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan ff stiekem een foto wil maken in de sportschool, maar dat je vergeten was dat je een uur eerder je flits op "auto aan" had gezet ......
Dus.
Ok.
Doei.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan ff stiekem een foto wil maken in de sportschool, maar dat je vergeten was dat je een uur eerder je flits op "auto aan" had gezet ......
Dus.
Ok.
Doei.
Das meer jouw straatje bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
Creepy sneak pics, vind ik niks voor jou, eigenlijk.
ik ken m. Wilde m plagen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
Creepy sneak pics, vind ik niks voor jou, eigenlijk.
Nou ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das meer jouw straatje bedoel je?
Nee? Hoezo?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nou ja.
Ben je gefrustreerd ofzo?
Oh, ik dacht juist veel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kaas zei volgens mij dat ie dacht dat ie de enige homo daar zou zijn, dus er zullen weinig andere ruige mannen lopen
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Je wekt de indruk alsof je het creepy vindt om naar andere mannen te kijken, en dat komt gefrustreerd over.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee? Hoezo?
Het past een beetje in het zwemmers-kijken en ladingen tumblr-foto's-plaatsen hoekje...
Wel vragen maar niks geven hè, typisch. :squote:
Oh oke...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je wekt de indruk alsof je het creepy vindt om naar andere mannen te kijken, en dat komt gefrustreerd over.
We hebben nu een evenwichtige deal!quote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel vragen maar niks geven hè, typisch. :s
Nou nou.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hebben nu een evenwichtige deal!
Oh, ik dacht dat je met we jij en ik bedoelde.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt hoor
hij heeft me alleen nog geaccepteerd volgens mij
Ohquote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met we jij en ik bedoelde.
Bowlen is wel geinigquote:Op woensdag 18 november 2015 21:01 schreef Rezania het volgende:
We wilde trouwens gaan bowlen, komen we daar, vol met teams.Toen maar terug gefietst naar de kroeg.
Is die Amerikaanse versie ook zo enorm langdradig?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Peter het volgende:
The Voice US is toch wel een stuk hogere kwaliteit dan de Nederlandse versie.
Veel zielige verhalen den ´thanks to God I..´ bla blaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die Amerikaanse versie ook zo enorm langdradig?
Oh zielige verhaaltjes....quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel zielige verhalen den ´thanks to God I..´ bla bla
Maar de zang is kwalitatief veel beter, dus wisselt goed af.
Bovendien kijk ik de aflevering van gisteravond en kan ik skippen als ik het zat ben
Behalve dan als niemand een baan reserveert waardoor we niet kunnen bowlen.quote:
Ach jaquote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Behalve dan als niemand een baan reserveert waardoor we niet kunnen bowlen.
Is vast niet persoonlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Lol mid het halve concert want hele kop en shirt onder het bloed dus bij ehbo
tja. Jij wou een Pitt.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Uh? Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:30 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mosh pit
De ander moest naar get ziekenhuis voorhechtingen ok niet
Dudequote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mosh pit
De ander moest naar get ziekenhuis voorhechtingen ok niet
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Godver ik ven alleen in de metro en een dronken kuthoer trok m'n pleister eraf zomaar en nu bloed ik als een rund Gele jas eronder
Ok, hou je haaks!quote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Telefoon 1% ikredmel maar bedankt man!
Wat is dat voor gaar wijf?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Godver ik ven alleen in de metro en een dronken kuthoer trok m'n pleister eraf zomaar en nu bloed ik als een rund Gele jas eronder
Dat doe ik sowieso wel bij Pax.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef Peter het volgende:
Straks rijdt Rezania nog tegen je op als een hond die een loopse teef ruikt...
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef Peter het volgende:
Straks rijdt Rezania nog tegen je op als een hond die een loopse teef ruikt...
Hulpzame bijstander brengt me nu naar het ziekenhuis, heel veel dank voor je oprechte hulpaanbodquote:
Wat een gedoe zeg.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulpzame bijstander brengt me nu naar het ziekenhuis, heel veel dank voor je oprechte hulpaanbod
Damnquote:Op donderdag 19 november 2015 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulpzame bijstander brengt me nu naar het ziekenhuis, heel veel dank voor je oprechte hulpaanbod
Is er bij K3 nooit een moshpit?quote:Op donderdag 19 november 2015 09:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ineens vallen mijn dronken boehoehoe-K3 posts alles mee..
Ik il niet naar t balkon verbannen worden omdat mensen menen te moeten stompen en duwen en slaanquote:Op donderdag 19 november 2015 09:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ga als het even kan ook lekker op het balkon staan.Tilburg is echt puik daarvoor.
Op het balkon kun je het vaak nog beter zien ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik il niet naar t balkon verbannen worden omdat mensen menen te moeten stompen en duwen en slaan
Maar die mensen willen ook niet veroordeeld worden tot rustiger aan doen omdat iemand niet gestompt wil worden. Ja ja ja
Mja, ik vind t aan de rand of op een balkon toch een andere beleving dan vooraan. Dat is toch intenser en zit ik er "meer in". Ligt er natuurlijk wel aan wat voor concert het is.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op het balkon kun je het vaak nog beter zien ook.
En wat betreft dat tweede, volgens mij is moshen geen burgerrecht of zo
Ik heb alleen ervaring met metal concerten.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik vind t aan de rand of op een balkon toch een andere beleving dan vooraan. Dat is toch intenser en zit ik er "meer in". Ligt er natuurlijk wel aan wat voor concert het is.
En wat die irritante moshpitters betreft: ik heb scherpe ellebogen die ik dan onder een bepaalde hoek omhoog steek. Dan beuken ze 1, 2x tegen je aan en daarna gaan ze wel om je heen
Ik snap deze zin niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ben ik gister er achter gekomen blijkbaar niet aan snapchat doen zoals wij. Dat was even awkward in de kroeg.
Hetero's mist nog.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet.
Het was trouwens wel gezellig geweest als je gisteren ook bij dat concert was. Even afgezien van dat incident he. Beetje springen en hossen.
Haha maar vertel, hoe kwam je daar achter dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 11:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetero's mist nog.
En een meet is sowieso een tof idee.
Homo's maken van iedere app pornoquote:Op donderdag 19 november 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ben ik gister er achter gekomen blijkbaar niet aan snapchat doen zoals wij. Dat was even awkward in de kroeg.
Whatsapp is bij mij anders een bakermat van kuisheid.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's maken van iedere app porno
Iemand was bierviltjes aan het verscheuren en ik vroeg of hij seksueel gefrustreerd was. Hij antwoord ja en zegt dat het komt doordat zijn vriendin een half jaar in Noorwegen zit. Ik vroeg of hij geen snapchat heeft, dat had hij wel maar hij snapte de relatie in deze context niet. En van het een kwam het ander.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha maar vertel, hoe kwam je daar achter dan?
Je had het gisteren wel mooi gevonden hoor. Alleen maar bezwete mannen in weinig kleding die met z'n allen staan te stoeien op muziek.
Nee, maar ik knijp wel altijd een heleboel meisjes zodat ik vooraan sta en zij bij de EHBO.quote:
Edamn, Je bent lekker op dreef!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
Ah, Prodigy. Smack My Boursin Up!
JIj bent duidelijke oude kaas. Dat loopt nu wel erg in de gaten.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:40 schreef Kaas- het volgende:
Zooo, die kaasgrappen zijn kuuuuuuttt
Houd maar gewoon op.
Ik ben schrijver, dit is wat ik doequote:Op donderdag 19 november 2015 13:43 schreef Kaas- het volgende:
Hey wonderer, na vannacht ben je mijn held, maar als je kaasgrappen blijft maken houdt dat wel snel op he..
Nou, je dagelijkse werk is vast stukken beter dan kaasgrapjes.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben schrijver, dit is wat ik doe
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, je dagelijkse werk is vast stukken beter dan kaasgrapjes.
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zeg wonderer, WAAR BEN JE EIGENLIJK GEBOREN?!?!?!.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Gellarboy het volgende:
"SINTERKAAS SINTERKAAS EN NATUURLIJK PORT SALUT."
Ik zie het echt gewoon meteen voor me. Zonder enige moeite. METEEN!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, maar ik knijp wel altijd een heleboel meisjes zodat ik vooraan sta en zij bij de EHBO..
Het ziet er wel uit als een Roque(fort) concertquote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Gellarboy het volgende:
NOU JA CROISSANTS ZIJN FRANS EN KAAS SOMS OOK!!!!!11!!!!
Hehe.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:10 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet opletten bij college door snapchat. Gvd.
NOU ZEG!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie het echt gewoon meteen voor me. Zonder enige moeite. METEEN!
Hahaha!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Het ziet er wel uit als een Roque(fort) concert
Ken je die 90's hit nog? I'm blue cheese, da be dee da be brie!quote:
Nee die ken ik niet, maar wel die uit de 80's: Komijnto my life.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ken je die 90's hit nog? I'm blue cheese, da be dee da be brie!
Vergezochtquote:Op donderdag 19 november 2015 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
Als Danny Rook nou gaat vissen hè? Zou hij zijn wormpjes dan Danny Rookaas noemen?
Ik begon daarover.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Vanavond weer superstream me (dat met Tim den Besten)
Ik weet niet meer wie naast Rezania nog meer liefhebbers waren
Haha joh, het ging best snel.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Nog geen een gezien
Ik moet geen andere dingen doen ondertussen
Gaat ie naakt?quote:Op donderdag 19 november 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Vanavond weer superstream me (dat met Tim den Besten)
Ik weet niet meer wie naast Rezania nog meer liefhebbers waren
Ben je daar nog steeds over aan het twijfelen??quote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan ik een gozer zijn aandacht lokken? Gewoon tijdens een borrel.
Iedere keer dat ik in de buurt kwam had hij enkel aandacht voor vriendinnen. Weet nou niet of hij verlegen is of gewoon geen interesse heeft.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds over aan het twijfelen??!
Droogschietenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:20 schreef Kaas- het volgende:
Jaaaa #5 rukken
Bleek 1 seconde te zijn
Vraag z'n snapchatquote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef Rezania het volgende:
Hallo, je kent me niet bij naam, maar mag ik je snapchat hebben?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo, je kent me niet bij naam, maar mag ik je snapchat hebben?
Leuk gesprek proberen te voeren en als dat lukt licht flirten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef Rezania het volgende:
Naam kan later wel.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo, je kent me niet bij naam, maar mag ik je snapchat hebben?
Dat lukt niet, hij is veel te druk bezig met andere dingen. Fuck dat, ik vraag hem volgende week gewoon uit, heeft lang genoeg geduurt.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuk gesprek proberen te voeren en als dat lukt licht flirten zou ik zeggen.
Dan al?quote:
Klinkt als een beta.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lukt niet, hij is veel te druk bezig met andere dingen.
Waarom volgende week en niet nu?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lukt niet, hij is veel te druk bezig met andere dingen. Fuck dat, ik vraag hem volgende week gewoon uit, heeft lang genoeg geduurt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt als een beta.
Nodig hem uit voor een WoW-Battle-date.Attention guaranteed.
Met een interessante openingszin, als: "Wat me nou toch is overkomen in de UB..."quote:Op donderdag 19 november 2015 21:16 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:30 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met een interessante openingszin, als: "Wat me nou toch is overkomen in de UB..."
Heb nu gewoom besloten om rechttoe rechtaan te zijn, vooral omdat ik hem al een half jaar mee uit wil vragen.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar ik zou zelf iets zeggen als:
"Ik zou willen dat ik het lef had om je uit te vragen." Wat imho een supercute manier is.
Of anders gewoon als probleem voorleggen. "Ik zie een leuke jongen helemaal zitten, maar durf hem niet uit te vragen." Krijg je van hem zelf tips over hoe je hem moet versieren.
Hehe, schattig wel hoe verlegen je irl opeens bent als het er echt op aankomt.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb nu gewoom besloten om rechttoe rechtaan te zijn, vooral omdat ik hem al een half jaar mee uit wil vragen.
Ik wil het gewoon goed doen, maar daar komt het maar niet van.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, schattig wel hoe verlegen je irl opeens bent als het er echt op aankomt.
Die is inderdaad schattig!quote:Op donderdag 19 november 2015 22:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar ik zou zelf iets zeggen als:
"Ik zou willen dat ik het lef had om je uit te vragen." Wat imho een supercute manier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |