Nee.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens gisteren nog de groeten van mij gekregen via iemand anders? Ja/nee volstaat.
Ik ben gewoon een hele plus 23,858% extra.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Homo's denken ook altijd dat ze halfgoden zijn.
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo inquote:Op woensdag 18 november 2015 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de mooiheid zelve, aangenaam.
Die van jou heb ik al gezienquote:
Ik ben geen God. Slechts een Engel.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Homo's denken ook altijd dat ze halfgoden zijn.
Huh wat? Snap het niet. Extra wat?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele plus 23,858% extra.
Is het slecht dat ik mij dat niet eens kan herinneren?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo in
[..]
Die van jou heb ik al gezien
Ik heb al een paar foto's gepost hier, dat jij nou een leven hebt.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zonder fobo daar nooit zo in
[..]
Die van jou heb ik al gezien
Extra goddelijkheid. Net zoals een pak ontbijtgranen plus 10% extra!quote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Snap het niet. Extra wat?
Nee hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het slecht dat ik mij dat niet eens kan herinneren?![]()
Mja, mijn leven zit idd wel eens in de weg bij t Fokkenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al een paar foto's gepost hier, dat jij nou een leven hebt.
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".quote:Op woensdag 18 november 2015 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Extra goddelijkheid. Net zoals een pak ontbijtgranen plus 10% extra!
Waarbij t nog steeds de oude taaie shit is met dat mini koekje, hoe hard t ook schreeuwt meer en verbeterd te zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij t nog steeds de oude taaie shit is met dat mini koekje, hoe hard t ook schreeuwt meer en verbeterd te zijn?
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoorEn don't worry, t was niet in vol opgewonden opgewekte toestand hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.
Edit: deze, maar dan niet bijgesnedenIk zou wat aan mn borstspieren moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 16:53:00 ]
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ooooh.... wacht, was dat niet zo'n clair obscur foto? Daar zag je niets joh.
Edit: deze, maar dan niet bijgesnedenDie volgens mij ja. En jij denkt dat een PC geen brighten/darken functie heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik ben iets gespierder, intussen.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb t gestudeerd aan de UvTquote:
Iemand anders zou nu om een foto vragen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou wat aan mn borstspieren moeten doen
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuh. Ik werk er niet in. T was een onderdeel van Bedrijfseconomie en m'n afstudeervak, maar destijds super lastig een baan in te krijgen. En BE is nogal breed, dus dan doe je een zijstapje.quote:
Vind mijn schouder niet zo leuk na de dans blessurequote:Op woensdag 18 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.
Dat is wel veel moeite voor iemand die het niet wil zien.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die volgens mij ja. En jij denkt dat een PC geen brighten/darken functie heeft?
Weet je hoe lang dat al geleden is?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is wel veel moeite voor iemand die het niet wil zien.
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een pak van 4 koeken die plots een nieuwe wikkel krijgt: "2 + 2 gratis!".
Ik vind opdrukken echt heel kutquote:Op woensdag 18 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beetje opdrukken met je handen relatief ver uit elkaar.
Nee, jij moet twink blijven.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mijn illusie (en wens) is sowieso niet om de nieuwe zyzz te worden ofzo, maar iets meer zou van mezelf wel mogenquote:
Ik ga op die apparaten zitten waar je van die dingen vooruit drukt. En bij elkaar trekt. En zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind opdrukken echt heel kut
Ik zal eerder dumbells kopen denk ik
Ik ook een paar leuke witte bolletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.
Moet je wel uit bed komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mijn illusie (en wens) is sowieso niet om de nieuwe zyzz te worden ofzo, maar iets meer zou van mezelf wel mogen
Er word voor me gekookt vandaagquote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Paxcon het volgende:
Over bolletjes gesproken, ik ga nu boodschappen doen
Nee, wacht, ik weet wel goede oefeningen voor in bed.quote:
Ex homo? Wtf, hoe?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er word voor me gekookt vandaag
Diner met o.a. een ex homo Fokker
Hoe kunnen we genezen wordenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er word voor me gekookt vandaag
Diner met o.a. een ex homo Fokker
Ex [HOMO]quote:
Ik helemaal opgelucht nu.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik werk er niet in. T was een onderdeel van Bedrijfseconomie en m'n afstudeervak, maar destijds super lastig een baan in te krijgen. En BE is nogal breed, dus dan doe je een zijstapje.
Jaa... Nou weten we het wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook nog ergens een foto van G_E's leuter
Als ik d'r spot probeer ik d'r te regelenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
@Kaas, mijn manager gaat ook naar The Prodigy. 20-something meid met blonde krullen en een rood-achtig (donker zalm?) jurkje. Doe haar maar niet de groeten maar zeg morgen even of ze iets stoms heeft uitgehaald
Deze had je me speciaal gemaildquote:Op woensdag 18 november 2015 17:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Jaa... Nou weten we het wel.
Ik post dus ook nooit meer iets in S&G.
Ze heeft een vriend, maar doe je best, ben benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik d'r spor probeer ik d'r te regelen
Ga jij een meid regelen?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik d'r spor probeer ik d'r te regelen
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef wonderer het volgende:
Hij is druk geweest!quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze had je me speciaal gemaild
Sebastiandrawdinges.quote:
Ah. Dus, wie hier heeft niet je pener gezien?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat is een oude nickname van mij.
He gelukkig. WIlde je al geen schuldgevoel geven,.quote:
Wat ben jij eigenlijk een ontzettend foute nicht.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een duo kadetten in de aanbieding. 1+1 gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kan ook maar helpt niet zoveel voor je borst. Nou ja, wel bij bepaalde oefeningen trouwens. Dus laat maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind opdrukken echt heel kut
Ik zal eerder dumbells kopen denk ik
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een ontzettend foute nicht.Hoe weet jij of dat een goede aanbieding is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Flyes zijn echt wel goed, maar amper te doen zonder bankje.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, kan ook maar helpt niet zoveel voor je borst. Nou ja, wel bij bepaalde oefeningen trouwens. Dus laat maar.
Maar het kost nou eenmaal moeite haha.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He gelukkig. WIlde je al geen schuldgevoel geven,.
Ehmmm, niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet jij of dat een goede aanbieding is?
Zou ook kunnen werken als een man een stoelvorm aanneemt met z'n lichaam en je daar dan op gaat zitten en die oefening doet.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Flyes zijn echt wel goed, maar amper te doen zonder bankje.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Dus, wie hier heeft niet je pener gezien?
Ik ben nu echt hard aan het nadenken nu.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een reden voor was. Geen gewone pik foto.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
UBquote:Op woensdag 18 november 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
Jullie zijn allemaal sletten. Ik ben een lichtend voorbeeld van kuis- en degelijkheid in deze donkere dagen van losbandigheid.
En fap je altijd even in een groepje, ik ken het ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:33 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik zie het probleem er niet zo van in eigenlijk. Na het sporten zie je elkaar ook in je blote kont. Nou poeh.
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een reden voor was. Geen gewone pik foto.
Hoop ik.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En fap je altijd even in een groepje, ik ken het ja.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.
Picsquote:Op woensdag 18 november 2015 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik dacht dat het misschien een foto was van paar Diesel jeans die waren uitgescheurd op een nogal euh.... prominente manier.
Msnquote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment best veel 1-op-1 gesprekken (al weet ik niet meer welk medium. Msn?) en toen kwam het een keer ter sprake. Dit is iets van zes jaar geleden of zo.
ICQquote:Op woensdag 18 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Msn
Dat heb ik nog meegemaaktwas serieus vet, jammer dat het niet meer kan
o die ja!quote:Op woensdag 18 november 2015 17:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik dacht dat het misschien een foto was van paar Diesel jeans die waren uitgescheurd op een nogal euh.... prominente manier.
Het is allemaal wel erg amkkelijk hier hè.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:31 schreef wonderer het volgende:
Dieselbroek foto's ja, maar ook een complete nudeHoe wil je ze hebben? in het topic mag niet
Ja, beter trek je het snel uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie dit shirt gay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |