abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157648382
Goededag,

Voor mijn stage doe ik een onderzoek naar de wensen en behoeften in relatie tot het werken. Bijvoorbeeld waar moet een werkgever aan voldoen volgens u? Welke middelen gebruikt u om bijvoorbeeld een vacature te vinden en via welke apparaat doet u dat? Woont u in Amsterdam en omstreken, dan kunt u mij enorm helpen door onderstaande enquête in te vullen. Dit kost slechts 10 minuten van uw tijd.

Enquête: -

Alvast bedankt voor het invullen en delen!

[ Bericht 13% gewijzigd door Danny op 18-11-2015 15:19:27 ]
  Admin woensdag 18 november 2015 @ 15:19:18 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_157648813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef onderzoeksstudie het volgende:
Goededag,

Voor mijn stage doe ik een onderzoek naar de wensen en behoeften in relatie tot het werken. Bijvoorbeeld waar moet een werkgever aan voldoen volgens u? Welke middelen gebruikt u om bijvoorbeeld een vacature te vinden en via welke apparaat doet u dat? Woont u in Amsterdam en omstreken, dan kunt u mij enorm helpen door onderstaande enquête in te vullen. Dit kost slechts 10 minuten van uw tijd.

Enquête: [link]

Alvast bedankt voor het invullen en delen!
Hoi 'onderzoeksstudie'. Je gebruikersnaam zegt me dat je niet echt de intentie hebt om meer tijd op FOK! door te brengen dan het plaatsen van je linkje. Om die reden is de link dan ook verwijderd. Mocht je toch de intentie hebben om een waardevolle bijdrage aan dit forum te leveren vernemen wij dit graag per mail via forum@fok.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 18-11-2015 17:45:26 ]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')