Er woont hier een Belg in huis, met een tweede huis in Brusselquote:Op donderdag 19 november 2015 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja ho es. Het is wel een Belgische auto.
Plaatje is stukquote:
Ja maar dan had ik ook mijn donder gehad, want dan had ik hem zaterdag pas weer ergens neergelegdquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:03 schreef Bronson het volgende:
Het fokstoktopic.![]()
Je had hem beter al gelijk in de regen kunnen halen muis.
[ afbeelding ]
Ja maar laat ik een zeker persoon niet tegenkomen. Dan krijgt ze wel een stok in haar gaatjequote:Op vrijdag 20 november 2015 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even het Fok!Stok-gebeuren bijgelezen. Gott im Himmel, wat een geneuzel om niks...
Daarom juist heerlijk om te volgen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even het Fok!Stok-gebeuren bijgelezen. Gott im Himmel, wat een geneuzel om niks...
Verdomme nou!quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je zou dat maar mogen aanschouwen nietwaar SC?
Rotterdam is nog ondanks de verdachte auto?quote:
Yep. Niks aan de hand hier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rotterdam is nog ondanks de verdachte auto?
Ik zit ook te twijfelen of ik de politie moeten bellen, er staan verschillende Belgische auto's hier om de parkeerplaats.quote:
Ja ik weet. Ik wilde gewoon voor mezelf weten waarom ik Problem en Focus zo op elkaar vind lijken als in hetzelfde truukje enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Max Martin is wel een held hoor(althans, in zijn genre
)
werkt ook samen met jouw grote liefde, mevrouw Swift
Bijnaquote:
Ahwquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
*rent door het topic en knuffelt wat*
sorry gewoon even zin in
Kubieke meters, broer, kubieke meters.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
Elsa Hosk heet ze, broertje
[ afbeelding ]
Ze is wel wat aan de magere kant SC.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Fashiontijd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik glazuur haar wel even.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze is wel wat aan de magere kant SC.
Mag wel iets meer spek op.
Nee joh. Ze is lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze is wel wat aan de magere kant SC.
Mag wel iets meer spek op.
Sowiesoquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als sleutelbeenderen zichtbaar zijn
En dan ook nog het liefst de bovenste ribben zichtbaar door de huidquote:
Nee ik houd van bot en kleine tieten bij vrouwenquote:
Nah. Dat is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik houd van bot en kleine tieten bij vrouwen
Hè bah. Als je haar dan een beetje zit aan te duwen zit ze gelijk onder de blauwe plekken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik houd van bot en kleine tieten bij vrouwen
Een keer in de zoveel tijd komt er een nieuw persoon een soap binnen wandelen om de boel op de schop te gooien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
Muis wat is er nou allemaal weer aan de hand in het FOK!stok topic?
Onze bazen reacties zijn wegquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
Zelfs Lamagod meldt zich aan het stok front. wAT EEN baas
quote:
Jullie mogen mijn vuurtje wel aansteken hoorquote:
Laat een wind dan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen mijn vuurtje wel aansteken hoor
Jij mag er ook wezenquote:
quote:De kaarten voor het concert gaan op vrijdag 27 november in de verkoop, via de bekende kanalen. Volgende week is het van maandag tot en met zondag Coldplay-week op 3FM, en worden er kaarten weggegeven voor deze avond. Houd de site en socials in de gaten!
Er komt alleen maar grhuhurwerkwjhgt;o uit mijn mond.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
Speciaal voor iedereen hier:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363508/#item1400
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe werkschoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.werkkledijcen(...)ranger-hoog-s3-bruin
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje ik vind mezelf ook best knap
Frank Hartje, wat een liefde hier!quote:
Ik had ook altijd van zulke toen ik bij het tuincentrum werkte. Waren na 6 maanden wel volledig afgeragdquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet slecht voor werkschuiten toch
Ik kom meer in kantooromgeving dus valt misschien meequote:Op vrijdag 20 november 2015 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van zulke toen ik bij het tuincentrum werkte. Waren na 6 maanden wel volledig afgeragd
Precies. Maar mijn baas was er toentertijd minder blij mee. Mannen die in het magazijn werkten deden langer met hun schoenen dan ik. En ik stond gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom meer in kantooromgeving dus valt misschien mee
En anders care
het zijn werkschoenen immers
Ik wil stiekem ook best wel meequote:
nee, maar dat ligt allesbehalve aan jou.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Maar mijn baas was er toentertijd minder blij mee. Mannen die in het magazijn werkten deden langer met hun schoenen dan ik. En ik stond gewoon in de winkel
Zou het gesponsord worden door Timur en Ràmon?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
3FM presents Coldplay
In de fucking ArenaNOG meer galm
Ik maak anders enorm de blits met deze hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn werkschoenen zien er redelijk "normaal" uit, terwijl ze toch aan alle veiligheidsnormen voldoen.
Ga niet voor lul lopen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |