quote:
quote:
Doe eens rustig.quote:
Oh, shit.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wolf, volg je het topic van Fien in PTA?
Jezus alleen de OP is al niet doorheen te komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wolf, volg je het topic van Fien in PTA?
Helemaal lezen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, shit.
Moet ik alles doorlezen of moet ik specifiek iets zien?
Whut? Heeft fien geld teveel ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal lezen.![]()
Echt een geweldig verhaal. Sommigen worden steeds gefrustreerder.![]()
Want fien moet en zal weer een Renault kopen, want zachte stoelen. Dat ze met haar vorige Renault ¤ 1.900,-- per jaar (!) aan onderhoud heeft verspilt boeit niet.
Geen idee. Wel een ontzettende bord voor haar kop.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whut? Heeft fien geld teveel ofzo?
Dat sowieso. Maar al dat geracet aan achter de stok moet toch ook geld kosten?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een ontzettende bord voor haar kop.
Nee dat is een hobby, dus dan speelt geld geen rol.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar al dat geracet aan achter de stok moet toch ook geld kosten?
Ik trek het niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal lezen.![]()
Echt een geweldig verhaal. Sommigen worden steeds gefrustreerder.![]()
Want fien moet en zal weer een Renault kopen, want zachte stoelen. Dat ze met haar vorige Renault ¤ 1.900,-- per jaar (!) aan onderhoud heeft verspilt boeit niet.
Ja eigenlijk is het vrij sneu allemaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik trek het niet hoor.
Godsamme tieten wat is die fien lang van stof.
Ik heb medelijden met degene die IRL een gesprek met haar moet voeren. Die ratelt aan 1 stuk door, zonder enige coherentie in haar verhaal, vermoed ik.
heb nog even gepostquote:Op woensdag 18 november 2015 16:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het vrij sneu allemaal.
Het zijn Fiensquote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn een soort rare creepy fien fans.
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uitquote:Op woensdag 18 november 2015 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb nog even gepost
Kon het niet laten
Mijn 1e eigen auto was een nissan sunny uit 1992 heb ik ruim 11 jaar mee gereden niet kapot te krijgenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uit
Verder wel: Nissan
Maar dan wel een wat groter model voor mij (compensatie)
Verdomme die fien doetquote:Op woensdag 18 november 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uit
Verder wel: Nissan
Maar dan wel een wat groter model voor mij (compensatie)
rijdenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met een auto zou moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |