Dat is toch niet zo heel erg bijzonder?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Een goed liedje van Snow Patrol.
Snow Patrol heeft wel meer goede nummers.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Een goed liedje van Snow Patrol.
Ik heb alleen al om de trailer een paar keer moeten lachen.quote:
Ik vind Ben Stiller net zo'n irritant figuur als Adam Sandler.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb alleen al om de trailer een paar keer moeten lachen.
Benedict omgquote:Op woensdag 18 november 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb alleen al om de trailer een paar keer moeten lachen.
Adam Sandler vind ik 100x erger.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind Ben Stiller net zo'n irritant figuur als Adam Sandler.
Stiller > Sandler. Sandler heeft maar één toffe film gemaakt en da's The Wedding Singer. De rest is vullis.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind Ben Stiller net zo'n irritant figuur als Adam Sandler.
Spring staat nu voor met 2%quote:Op woensdag 18 november 2015 14:58 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, dan mogen we nog wel een aantal keren stemmen.
Punch-Drunk Love.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stiller > Sandler. Sandler heeft maar één toffe film gemaakt en da's The Wedding Singer. De rest is vullis.
Ik ben in slaap gevallen tijdens die film. Weet niet zo goed meer wie daar nou de schuldige van was.quote:
Uiteraard jij.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben in slaap gevallen tijdens die film. Weet niet zo goed meer wie daar nou de schuldige van was.
quote:
quote:
Doe eens rustig.quote:
Oh, shit.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wolf, volg je het topic van Fien in PTA?
Jezus alleen de OP is al niet doorheen te komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wolf, volg je het topic van Fien in PTA?
Helemaal lezen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, shit.
Moet ik alles doorlezen of moet ik specifiek iets zien?
Whut? Heeft fien geld teveel ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal lezen.![]()
Echt een geweldig verhaal. Sommigen worden steeds gefrustreerder.![]()
Want fien moet en zal weer een Renault kopen, want zachte stoelen. Dat ze met haar vorige Renault ¤ 1.900,-- per jaar (!) aan onderhoud heeft verspilt boeit niet.
Geen idee. Wel een ontzettende bord voor haar kop.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whut? Heeft fien geld teveel ofzo?
Dat sowieso. Maar al dat geracet aan achter de stok moet toch ook geld kosten?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een ontzettende bord voor haar kop.
Nee dat is een hobby, dus dan speelt geld geen rol.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar al dat geracet aan achter de stok moet toch ook geld kosten?
Ik trek het niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal lezen.![]()
Echt een geweldig verhaal. Sommigen worden steeds gefrustreerder.![]()
Want fien moet en zal weer een Renault kopen, want zachte stoelen. Dat ze met haar vorige Renault ¤ 1.900,-- per jaar (!) aan onderhoud heeft verspilt boeit niet.
Ja eigenlijk is het vrij sneu allemaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik trek het niet hoor.
Godsamme tieten wat is die fien lang van stof.
Ik heb medelijden met degene die IRL een gesprek met haar moet voeren. Die ratelt aan 1 stuk door, zonder enige coherentie in haar verhaal, vermoed ik.
heb nog even gepostquote:Op woensdag 18 november 2015 16:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het vrij sneu allemaal.
Het zijn Fiensquote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn een soort rare creepy fien fans.
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uitquote:Op woensdag 18 november 2015 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb nog even gepost
Kon het niet laten
Mijn 1e eigen auto was een nissan sunny uit 1992 heb ik ruim 11 jaar mee gereden niet kapot te krijgenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uit
Verder wel: Nissan
Maar dan wel een wat groter model voor mij (compensatie)
Verdomme die fien doetquote:Op woensdag 18 november 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Micra is wel een scheurijzer, vliegt ze straks weer de bocht uit
Verder wel: Nissan
Maar dan wel een wat groter model voor mij (compensatie)
rijdenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met een auto zou moeten.
Muis rijdt liever wat anders.quote:
Die vast ook.quote:
Ik een uit 1987. Bijna 300K op de teller gezet, toen werd hij gejatquote:Op woensdag 18 november 2015 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mijn 1e eigen auto was een nissan sunny uit 1992 heb ik ruim 11 jaar mee gereden niet kapot te krijgen
Ik zat me toch een partij te facepalmen in de auto inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2015 18:12 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander hebben trouwens een nieuw onderdeel in hun show: de SchaamFaamnaam.
Ik hoorde het vandaag voor het eerst. Ik dacht bij 'faamnaam' aan iemand die eenzelfde of een naam heeft die lijkt op die van een celeb ofzo. Maar het is gewoon hetzelfde itemquote:Op woensdag 18 november 2015 18:12 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander hebben trouwens een nieuw onderdeel in hun show: de SchaamFaamnaam.
Onder een steen geleefd mex? Of zit je te fucken?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer worden de djs in het glazen huis bekend?!?!?
Ik voorspel giel frank domien met michiel als joker
Allebei. Ik las net dat het al gekozen is. (En geen frank maar paul, verbaasde me oprecht)quote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd mex? Of zit je te fucken?
Een week geleden alquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei. Ik las net dat het al gekozen is. (En geen frank maar paul, verbaasde me oprecht)
Maar ik heb dat hele circus gemist. Wanneer?
Ik luister echt te weinig 3
Wow, gewoon helemaal gemist.quote:
http://www.3fm.nl/a/206189quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow, gewoon helemaal gemist.
Welke dag/show?
Wow.quote:
Studeren is overrated Mexquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Ik moet minder bezig gaan met mn studie
Je hebt er weinig aan gemist. En ik denk straks met SR zelf ook weinig.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei. Ik las net dat het al gekozen is. (En geen frank maar paul, verbaasde me oprecht)
Maar ik heb dat hele circus gemist. Wanneer?
Ik luister echt te weinig 3
Alweer goedquote:
SR zal wel cringeworthy worden.quote:Op donderdag 19 november 2015 07:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan gemist. En ik denk straks met SR zelf ook weinig.
quote:
Godsamme!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme!
Gisteren trouwens met mijn lief naar de film Sleeping with other people geweest. Best leuk fil..
OMFG ALLISON BRIE IN EEN BIIJNA NIKS VERHULLEND NEGLIGÉ COMPLEET MET STRINGETJE
m.
Hier. Veel plezier!quote:Op donderdag 19 november 2015 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wacht met enig ongeduld op de screencaps... tot die tijd:
[ afbeelding ]
Dankquote:
quote:
Bioscoopbroek aan.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op een megagroot bioscoopscherm is het uiteraard NOG spectaculairder
Ik ga nog een keer!!!!!!!!!111111111111~~~~~~~~~~~~~~
watquote:Op donderdag 19 november 2015 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
Oh, ik vind haar niks![]()
Had er meer van verwacht
Pandaplint is meer van de Camembert...quote: