Jij mag er ook wezenquote:
quote:De kaarten voor het concert gaan op vrijdag 27 november in de verkoop, via de bekende kanalen. Volgende week is het van maandag tot en met zondag Coldplay-week op 3FM, en worden er kaarten weggegeven voor deze avond. Houd de site en socials in de gaten!
Er komt alleen maar grhuhurwerkwjhgt;o uit mijn mond.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
Speciaal voor iedereen hier:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/363508/#item1400
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe werkschoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.werkkledijcen(...)ranger-hoog-s3-bruin
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje ik vind mezelf ook best knap
Frank Hartje, wat een liefde hier!quote:
Ik had ook altijd van zulke toen ik bij het tuincentrum werkte. Waren na 6 maanden wel volledig afgeragdquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet slecht voor werkschuiten toch
Ik kom meer in kantooromgeving dus valt misschien meequote:Op vrijdag 20 november 2015 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van zulke toen ik bij het tuincentrum werkte. Waren na 6 maanden wel volledig afgeragd
Precies. Maar mijn baas was er toentertijd minder blij mee. Mannen die in het magazijn werkten deden langer met hun schoenen dan ik. En ik stond gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom meer in kantooromgeving dus valt misschien mee
En anders care
het zijn werkschoenen immers
Ik wil stiekem ook best wel meequote:
nee, maar dat ligt allesbehalve aan jou.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Maar mijn baas was er toentertijd minder blij mee. Mannen die in het magazijn werkten deden langer met hun schoenen dan ik. En ik stond gewoon in de winkel
Zou het gesponsord worden door Timur en Ràmon?quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
3FM presents Coldplay
In de fucking ArenaNOG meer galm
Ik maak anders enorm de blits met deze hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn werkschoenen zien er redelijk "normaal" uit, terwijl ze toch aan alle veiligheidsnormen voldoen.
Ga niet voor lul lopen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |