abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157645759

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer.

PS4 games van de maand november

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157645794
Wacht ook nog steeds op TWD S01 voor minder dan een tientje. :P
  woensdag 18 november 2015 @ 13:08:04 #3
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157646078
Ik moet Starwars battlefront hebben. Maar niet voor het volle bedrag. Wacht wel tot het over een maand op Marktplaats voor ¤35 euro te koop is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157646158
Ik pik m morgen bij de MM op, 52 euro vind ik een prima prijs.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157646390
Battlefront voor de volle mep meer dan waard. Ben wel weer toe aan een fun shooter :) als Battlefront niet uitgekomen was, dan had ik BO3 gekocht
pi_157646726
Heb nog steeds de Cool Blue 10,- tegoed maar heb echt geen idee wat ik wil kopen, de games die ik eventueel zou willen zijn elders goedkoper. :P
pi_157647549
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef Drankster het volgende:
Heb nog steeds de Cool Blue 10,- tegoed maar heb echt geen idee wat ik wil kopen, de games die ik eventueel zou willen zijn elders goedkoper. :P
Psn tegoed
pi_157648182
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef Drankster het volgende:
20 euro PSN card voor een tientje ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157648916
quote:
3s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

20 euro PSN card voor een tientje ;)
Uitverkocht, zal wel voor 15 december weer komen, dan is de kaart verlopen. Anders verkoop ik die 10,- wel voor 5,- ofzo haha. :P
  woensdag 18 november 2015 @ 15:27:04 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157648979
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:24 schreef Drankster het volgende:

[..]

Uitverkocht, zal wel voor 15 december weer komen, dan is de kaart verlopen. Anders verkoop ik die 10,- wel voor 5,- ofzo haha. :P
Dat zal wel ja, had er zelf al 5 besteld zo _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157650829
Heb nu bijna het eerste seizoen van de Walking dead uit, en het is echt heel goed. Welke andere Telltale games zijn aan te raden? Is bijvoorbeeld Wolf Among Us net zo goed?
pi_157650848
PSN Store prijzen zijn aangepast.

Heb me nog ff ingelezen m.b.t. de Alien Isolation season pass.
Die bied helaas alleen survivor mode.
Vind ik niets aan. :(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_157650948
Ik had ineens dat mijn ps4 de disc uit aan het spugen was gewoon random. :{

Gelukkig is na het uit en aan zetten weer opgehouden. Wil morgen natuurlijk wel de rebel scum af kunnen schieten.
  woensdag 18 november 2015 @ 16:55:49 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157650999
Straks na m'n werk The Witcher 3 ophalen *O*
Heb ik weer wat te doen met al die wind en regen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_157651068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 16:49 schreef Tortugal het volgende:
Heb nu bijna het eerste seizoen van de Walking dead uit, en het is echt heel goed. Welke andere Telltale games zijn aan te raden? Is bijvoorbeeld Wolf Among Us net zo goed?
Vond The Walking Dead wel de beste. Wolf Among Us heeft een erg tof sfeertje en Tales From the Borderlands is ook leuk en vooral grappig als je bekend bent met het Borderlands universum. Game of Thrones vond ik kwalitatief gezien iets minder.
  woensdag 18 november 2015 @ 17:04:55 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157651234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 16:58 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vond The Walking Dead wel de beste. Wolf Among Us heeft een erg tof sfeertje en Tales From the Borderlands is ook leuk en vooral grappig als je bekend bent met het Borderlands universum. Game of Thrones vond ik kwalitatief gezien iets minder.
Toch maar eens TWD zoeken dan. Hoor er hier zoveel goeds over.
Ik heb de demo gespeeld maar t kon me niet zo bekoren. En dat terwijl ik zowel TWD kijk en van verhalende games hou. Maar de telltale visuele stijl vind ik wat minder mooi en t leek ook alleen maar "klik hier, klik hier, klik hier".

Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
L'Amour menaçant:
pi_157651348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toch maar eens TWD zoeken dan. Hoor er hier zoveel goeds over.
Ik heb de demo gespeeld maar t kon me niet zo bekoren. En dat terwijl ik zowel TWD kijk en van verhalende games hou. Maar de telltale visuele stijl vind ik wat minder mooi en t leek ook alleen maar "klik hier, klik hier, klik hier".

Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
Het is veel gewoon vooral klikken ja, uitdagende puzzels (wel kleine puzzels) en gameplay zul je niet vinden. Maar het is echt heel erg tof om eens doorheen te spelen, het einde vond ik ook erg sterk. Ik kan niet wachten tot ik met mijn chick er nog eens doorheen heb gespeeld zodat ik seizoen 2 kan gaan spelen. :+

Wolf Among Us is next denk ik, Game of Thrones schaf ik ook nog wel eens aan. Puur omdat het Game of Thrones is.
  woensdag 18 november 2015 @ 17:12:42 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157651438
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is veel gewoon vooral klikken ja, uitdagende puzzels (wel kleine puzzels) en gameplay zul je niet vinden. Maar het is echt heel erg tof om eens doorheen te spelen, het einde vond ik ook erg sterk. Ik kan niet wachten tot ik met mijn chick er nog eens doorheen heb gespeeld zodat ik seizoen 2 kan gaan spelen. :+

Wolf Among Us is next denk ik, Game of Thrones schaf ik ook nog wel eens aan. Puur omdat het Game of Thrones is.
In principe is een spel als Beyond: two Souls ook alleen maar "klikken", maar daarvan vond ik t visueel dan weer heel mooi.

Ik zal eens kijken of TWD ergens cheap ass is. maar goed, eerst dus nu The Witcher. Ik moet niet meer spellen tegelijk willen, want dan delft er eentje het onderspit en gaat ie stofhappen. Om er dan gvd een jaar later als je WEL wil spelen er achter te komen dat je Mass Effect 2 een dikke kras/breuk er op heeft en de garantie al voorbij is en je dus jezelf genaaid hebt.
L'Amour menaçant:
pi_157651486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In principe is een spel als Beyond: two Souls ook alleen maar "klikken", maar daarvan vond ik t visueel dan weer heel mooi.

Ik zal eens kijken of TWD ergens cheap ass is. maar goed, eerst dus nu The Witcher. Ik moet niet meer spellen tegelijk willen, want dan delft er eentje het onderspit en gaat ie stofhappen. Om er dan gvd een jaar later als je WEL wil spelen er achter te komen dat je Mass Effect 2 een dikke kras/breuk er op heeft en de garantie al voorbij is en je dus jezelf genaaid hebt.
Mass Effect wel alle drie gespeeld ondertussen mag ik hopen?

Die games mag je echt niet missen als je houdt van rpg, sci-fi en keuzes maken in een verhaal. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie. O+
  woensdag 18 november 2015 @ 17:17:55 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157651579
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die games mag je echt niet missen als je houdt van rpg, sci-fi en keuzes maken in een verhaal. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie. O+
Alleen 3 :@ uitgespeeld
Dus ik ging ze in omgekeerde volgorde spelen :D
L'Amour menaçant:
pi_157651637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alleen 3 :@ uitgespeeld
Dus ik ging ze in omgekeerde volgorde spelen :D
:{

Godverdomme.
pi_157651664
quote:

[..]

Ben zelf een groter fan van Dragon Age Origins. Toch jammer dat ze daarmee zo'n andere weg zijn ingeslagen.
pi_157652417
quote:

[..]

Na KOTOR had ik gehoopt dat ik Mass Effect ook cool zou vinden, maar helaas. Dead Space is meer mijn ding.
pi_157652496
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:56 schreef Retarded het volgende:

[..]

Na KOTOR had ik gehoopt dat ik Mass Effect ook cool zou vinden, maar helaas. Dead Space is meer mijn ding.
KOTOR O+

Dat was pas een goede Star Wars game!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 18 november 2015 @ 18:58:12 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157653924
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

:{

Godverdomme.
Mja. Ik mis dus 1.
En eigenlijk ook 2. Want daar zat dus een barst in kwam ik gisteren achter.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')