SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja! In een vlaag van helderheid vorige week onze woonverzekering vast omgezet ennnn jawel! Vannacht met de storm een (enkelglas-)raam kaput gewaaidDus ipv Grote Inpak eerst ff via de verzekering een nieuw raam sjeffen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef JufMariska het volgende:
SQ(Dat is bijna een Rady-post joh!)
SPOILER: LojOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha wat een bende onder (en op) de tafel!
Hier eten we ook vaak met 2 lepels.. 1 voor V en 1 voor mij (of z'n papa)
Dot wat een leuk idee van de sint-cadeaus-raden!
Die plaaaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JM geluk bij een ongeluk dan! Hopelijk is het snel gefixt en dan weer verder met inpakken!Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
vervang zoon door dochter en danquote:Op woensdag 18 november 2015 13:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo meiden!
Kennen jullie die momenten dat je op de grond zit te spelen en prachtige dierentuinen in elkaar zit te duploën, terwijl je zoon op de bank met je mobiel en de afstandsbediening zit te spelen?![]()
hihi. Arme jij!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
vervang zoon door dochter en dan![]()
of dat je kind op bed ligt en je na 15 min ontdekt dat je naar brandweerman sam zit te kijken...
Ach, volgende ochtend gebruik je het toch weer. Aldus vriend.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan.
Ik heb de lunchtafel nog niet eens opgeruimd..
ik smeer onze broodjes aan het aanrecht... scheelt werkquote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, hou je taai..
Mauwtje..
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Fixedquote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan op de bank gaan liggen.
Actionquote:Op woensdag 18 november 2015 17:50 schreef Hilmo het volgende:
Ff vraagje (vanavond lees ik bij), weet iemand een goed adresje voor niet al te dure maar wel grote knuffelbeer? En wel zacht? Oma wil een leuke knuffel kopen en ik heb het idee dat hij zo'n groot beest geweldig vindt. Maar ze zijn zo duur over het algemeen. Kwam wel eentje tegen bij intertoys voor 30 euro. Nog andere geheime tips?
Haha nee de sudocreme staat hier buiten bereikquote:Op woensdag 18 november 2015 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hihi. Arme jij!das altijd het eerste wat ik doe zodra hij ligt. Muziek opzetten die we hem niet kunnen laten horen. Efkes bekommen
![]()
Is ze ook een sudo crème jager? Denk dat er bij ons meer op de afstandsbediening zit dan er op zijn billen heeft gezeten
Nee dat wil nog niet, hij had/heeft een moeilijke periode en dat lijkt niet te combineren. Maar ik kom steeds meer op het punt dat ik denk dat we misschien maar een aantal nachten voet bij stuk moeten houden maar vind het moeilijk. Pijn komt denk ik door zwangerschap ja en zijn uitermate lompe drinkstijl.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh dat lijkt me wel zwaar Chanty. Ik las in het BV-topic dat jullie probeerden 's nachts af te bouwen, lukt dat nog niet? En komt de BV-pijnlijkheid door de zwangerschap? Ik heb geen tips maar sterkte ermee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |