abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper donderdag 10 december 2015 @ 13:54:59 #76
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158149823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:31 schreef Erasmo het volgende:
Hoi Thomas,

Ik heb vorige week een ticket ingeschoten voor een LED die DOA was, maar nog geen reactie. Kun je hier misschien een nader kijkje naar nemen?
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik er morgenochtend achteraan!
  CHI shopkeeper donderdag 10 december 2015 @ 13:56:37 #77
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158149850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:27 schreef De-Hamster het volgende:
Goedemiddag.

op 29 oktober een kerstkaart besteld, 9685422. Is tot op heden nog niet binnen? Wanneer mag ik dat verwachten? Ik begrijp dat het lang kan duren, maar zo lang als dit heb ik nog nooit gehad.
Hoi, dat is erg lang inderdaad. Wellicht een overbodige vraag, maar heb je bij je dichstbijzijnde PostNL-afhaalloket gekeken?
Ik ga morgenochtend, als mijn collega's weer aan het werk zijn, informeren naar je order en dan hoor je van me!
  donderdag 10 december 2015 @ 13:57:37 #78
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158149872
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik er morgenochtend achteraan!
Zal hem even DM-en :) Alvast bedankt.
pi_158150096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat is erg lang inderdaad. Wellicht een overbodige vraag, maar heb je bij je dichstbijzijnde PostNL-afhaalloket gekeken?
Ik ga morgenochtend, als mijn collega's weer aan het werk zijn, informeren naar je order en dan hoor je van me!
Ik neem aan dat ik dan toch een briefje had moeten krijgen? Zoiets zou dan bij een Gamma afgeleverd moeten worden. Ik heb nu sowieso geen briefje die ik daar zou kunnen overhandigen.

Als je het zou willen checken, fijn!
Of saté?
  CHI shopkeeper vrijdag 11 december 2015 @ 13:13:52 #80
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158170223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:05 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik dan toch een briefje had moeten krijgen? Zoiets zou dan bij een Gamma afgeleverd moeten worden. Ik heb nu sowieso geen briefje die ik daar zou kunnen overhandigen.

Als je het zou willen checken, fijn!
Hoi, jouw bestelling heeft geen tracking code en zou dus gewoon thuis afgeleverd moeten worden, maar met PostNL weet je het nooit en er gaat daar nog weleens wat fout. Als je wel een trackingcode zou hebben hoor je inderdaad een briefje te krijgen, maar ook dit gebeurt geregeld niet.
Zou je even bij het afhaalloket willen informeren of er iets voor je ligt? Als dat niet het geval is sturen we morgen direct een nieuw exemplaar naar je op!
pi_158174970
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, jouw bestelling heeft geen tracking code en zou dus gewoon thuis afgeleverd moeten worden, maar met PostNL weet je het nooit en er gaat daar nog weleens wat fout. Als je wel een trackingcode zou hebben hoor je inderdaad een briefje te krijgen, maar ook dit gebeurt geregeld niet.
Zou je even bij het afhaalloket willen informeren of er iets voor je ligt? Als dat niet het geval is sturen we morgen direct een nieuw exemplaar naar je op!
Klopt idd, ik heb gebeld met twee PostNL punten in de omtrek, maar er ligt niets voor mij. Ik weet niet of opnieuw versturen veel zin heeft. Het betrof namelijk een kerstkaart, die heb ik dus binnen 2 weken nodig. Helaas lijkt 7 weken van te voren bestellen niet genoeg.
Of saté?
pi_158211863
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.

getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
  CHI shopkeeper zondag 13 december 2015 @ 18:33:56 #83
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158220468
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:02 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Klopt idd, ik heb gebeld met twee PostNL punten in de omtrek, maar er ligt niets voor mij. Ik weet niet of opnieuw versturen veel zin heeft. Het betrof namelijk een kerstkaart, die heb ik dus binnen 2 weken nodig. Helaas lijkt 7 weken van te voren bestellen niet genoeg.
Hoi, ik snap je frustratie, maar ik wil wel benadrukken dat het niet onze fout is dat je bestelling niet is aangekomen. Die is hier namelijk gelijk de dag na bestelling verzonden.

Mijn collega heeft je bestelling gisteren opnieuw verzonden (zelfde ordernummer) en ik hoop dan ook dat die je nog op tijd bereikt!
  CHI shopkeeper zondag 13 december 2015 @ 18:38:35 #84
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158220530
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef mitchy112 het volgende:
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
Vervelend dat ie het niet goed doet, en ook dat je niet goed geholpen bent. Ik werk zelf weer vanaf a.s. donderdag en kan je er dan mee helpen. Als dat je te lang duurt raad ik je aan om de livechat-functie op onze website te gebruiken (kan tot ongeveer half 11 's ochtends i.v.m. tijdsverschil). Anders help ik je er donderdag dus graag mee!
  CHI shopkeeper zondag 13 december 2015 @ 18:54:44 #85
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158220804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zal hem even DM-en :) Alvast bedankt.
Hoi, ik kan je een resend of refund aanbieden (dus opnieuw versturen of je geld terug). Als je me je keuze laat weten zorg ik dat het geregeld wordt!
  zondag 13 december 2015 @ 19:07:38 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158221033
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik kan je een resend of refund aanbieden (dus opnieuw versturen of je geld terug). Als je me je keuze laat weten zorg ik dat het geregeld wordt!
Doe me dan maar een refund, bedankt voor de hulp :)
pi_158221108
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Vervelend dat ie het niet goed doet, en ook dat je niet goed geholpen bent. Ik werk zelf weer vanaf a.s. donderdag en kan je er dan mee helpen. Als dat je te lang duurt raad ik je aan om de livechat-functie op onze website te gebruiken (kan tot ongeveer half 11 's ochtends i.v.m. tijdsverschil). Anders help ik je er donderdag dus graag mee!
Ik wacht wel tot do heb het gevoel dat ik hier meer bereik dan via de mail/ livechat
pi_158232907
Een tip voor jullie systeem, de 'refund' knop. Die blijkt alleen maar te werken als je status nog op 'payment confirmed' staat, vanaf 'order processing' kan het niet meer. Probleem is dat na je betaling hij per direct (11 seconden) naar 'order processing' gaat en de knop dus nutteloos is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper donderdag 17 december 2015 @ 02:17:00 #89
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158300806
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Doe me dan maar een refund, bedankt voor de hulp :)
De refund is doorgevoerd en je aankoopbedrag kun je binnenkort tegemoet zien ;)
  CHI shopkeeper donderdag 17 december 2015 @ 02:51:08 #90
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158300932
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:11 schreef mitchy112 het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot do heb het gevoel dat ik hier meer bereik dan via de mail/ livechat
Hoi, kun je mij (via PM/DM) je ordernummer doorgeven? Ik ga er dan achteraan. En kun je me ook de naam doorgeven van de collega die je heeft toegezegd een nieuwe adapter toe te sturen?
  CHI shopkeeper donderdag 17 december 2015 @ 09:52:53 #91
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158302432
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:
Een tip voor jullie systeem, de 'refund' knop. Die blijkt alleen maar te werken als je status nog op 'payment confirmed' staat, vanaf 'order processing' kan het niet meer. Probleem is dat na je betaling hij per direct (11 seconden) naar 'order processing' gaat en de knop dus nutteloos is.
Is inderdaad niet handig.. Ik ga het nu doorgeven hier en dan hopen dat ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen. Bedankt voor het melden! :)
  donderdag 17 december 2015 @ 11:21:49 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158303778
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Banggood het volgende:

[..]

De refund is doorgevoerd en je aankoopbedrag kun je binnenkort tegemoet zien ;)
Zag het al op de paypal, bedankt.
pi_158306583
Tot een paar dagen geleden hadden jullie de Voyo A1 Plus Ultimate op de site staan.
Nu ineens niet meer, what gives?
Problemen met apparaat, levering...?
  CHI shopkeeper vrijdag 18 december 2015 @ 03:02:54 #94
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158322829
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef mitchy112 het volgende:
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.
Ze heeft je nog wel een adapter toegestuurd op 14 december.

Ik stel nu het volgende voor: de adapter ontvang je waarschijnlijk spoedig, omdat die met de manier van verzenden in 7-10 werkdagen binnen moet zijn. Wacht de adapter even af en test de box dan nog een keer. Heb je dan nog steeds roze beeld, dan doen we gelijk een refund.

Dit lijkt mij een geschikte oplossing. Kun je me laten weten of jij hier ook mee kan leven?
  CHI shopkeeper vrijdag 18 december 2015 @ 03:04:28 #95
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158322830
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tot een paar dagen geleden hadden jullie de Voyo A1 Plus Ultimate op de site staan.
Nu ineens niet meer, what gives?
Problemen met apparaat, levering...?
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!
pi_158324049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 03:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.
Ze heeft je nog wel een adapter toegestuurd op 14 december.

Ik stel nu het volgende voor: de adapter ontvang je waarschijnlijk spoedig, omdat die met de manier van verzenden in 7-10 werkdagen binnen moet zijn. Wacht de adapter even af en test de box dan nog een keer. Heb je dan nog steeds roze beeld, dan doen we gelijk een refund.

Dit lijkt mij een geschikte oplossing. Kun je me laten weten of jij hier ook mee kan leven?
Is goed zal de adapter even afwachten
pi_158328506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 03:04 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!
Bedankt voor de reactie! ^O^

Ik verwachtte problemen met het apparaat want elders lees ik ook lange levertijden.

EDIT: ik zie 'm weer staan. Helaas wel ruim $30 duurder dan eerst.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 18-12-2015 18:08:02 ]
  CHI shopkeeper zaterdag 19 december 2015 @ 02:18:31 #98
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158348802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie! ^O^

Ik verwachtte problemen met het apparaat want elders lees ik ook lange levertijden.

EDIT: ik zie 'm weer staan. Helaas wel ruim $30 duurder dan eerst.
Balen van de prijsverhoging! Ik ga er vanuit dat dit vanuit de leverancier komt (onvoldoende voorraad waardoor de inkooprijs stijgt).
Ik zal maandag kijken of ik wat aan de prijs kan doen m.b.v. een coupon. Ik kan niets beloven maar ga het wel voor je proberen :)
pi_158360044
Vandaag een xtar vc4 ontvangen die ik in het EU warehouse had besteld.
Alleen lijkt de kabel een breukje te hebben (of het is het poortje maar het lijkt meer op de kabel)

Order No. 10896039

Resend van een kabeltje mogelijk?
  CHI shopkeeper maandag 21 december 2015 @ 02:58:43 #100
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158400629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef johanndoe het volgende:
Vandaag een xtar vc4 ontvangen die ik in het EU warehouse had besteld.
Alleen lijkt de kabel een breukje te hebben (of het is het poortje maar het lijkt meer op de kabel)

Order No. 10896039

Resend van een kabeltje mogelijk?
Hoi, duidelijke video van je probleem. Los kabeltje hebben we hier helaas niet op voorraad maar is net besteld bij de leverancier en komt z.s.m. jouw kant op!

[ Bericht 9% gewijzigd door Banggood op 21-12-2015 03:06:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')