quote:
Een statement dus.quote:Verschillende bronnen melden dat de supporters geen ‘Allah akbar’ riepen, maar ‘Sehitler olmez, Vatan bolunmez', vrij te vertalen als ‘Soldaten sterven niet, het land zal niet verdeeld worden.’ Hiermee zouden de supporters refereren naar Turkse soldaten die omkwamen door terreurdaden.
quote:
Ja, jij?quote:Op woensdag 18 november 2015 09:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Heb je het zelf gehoord? En dan nog, soms maak je even geen statement.
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, jij?
Een minuut stilte is lang niet zo normaal als je denkt hoor, er zijn zat landen waar ze anders om gaan met het eren van overledenen. Turken doen het blijkbaar zo.
Ik ben ook erg creatief ja, dat klopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]_!
Ja ik heb het gehoord en als je er iets anders van maakt dan dat malle 'alla akbar' ben je zeer creatief.
Dan nog, er was van te voren aangekondigd dat er een minuut stilte zou zijn voor Parijs en niet voor wat soldaten. Op dat moment ben je stil, of je Parijs nou triest vind of niet uit respect voor anderen hou je dan je bek.
Beetje soldaten eren die zelf voor strijd kiezen eren in plaats van onschuldige slachtoffers. Verder gaat het goed?
Soldaten kiezen altijd nog meer voor strijd dan bezoekers van een terras of bezoekers van een concert. En klappen vind ik nog wel iets voor te zeggen. Heb vaker een "stille tocht" gezien waarin alleen maar herrie werd gemaakt. Allah roep je dus niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg creatief ja, dat klopt.
Ja en in Engeland zouden ze een minuut lang geapplaudiseerd hebben, ook schande van gesproken dan? Nee he ?
Soldaten die omgekomen zijn door terreur ja, gaat met jou alles goed verder?
Dat was dus wat ik me afvroeg. Misschien is het teken van respect in Turkije wel een minuut lang joelen en fluiten. Nu begrijp ik dat dit dus een zeer misplaatst statement was.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg creatief ja, dat klopt.
Ja en in Engeland zouden ze een minuut lang geapplaudiseerd hebben, ook schande van gesproken dan? Nee he ?
Soldaten die omgekomen zijn door terreur ja, gaat met jou alles goed verder?
Oja, vandaar dat coach Fatih Terim het ook afkeurt in plaats van duidelijkheid schept naar de buitenwereld toe.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, jij?
Een minuut stilte is lang niet zo normaal als je denkt hoor, er zijn zat landen waar ze anders om gaan met het eren van overledenen. Turken doen het blijkbaar zo.
Ik zou de straat op gaan met zulke uitspraken en gaan rellen, garantie voor succes.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Werkelijk schandalig dit, en de zoveelste bevestiging dat een niet onaanzienlijk deel van de moslims (disclaimer: NIET ALLEMAAHAAL) eigenlijk achter de IS terroristen staan.
Turkije mag dan ook NOOIT, NOOIT, NOOIT bij de EU.
Welke straat dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zou de straat op gaan met zulke uitspraken en gaan rellen, garantie voor succes.
Ze doen dit uit respect, zie hier exact hetzelfde: http://www.dailymotion.com/video/x39ensrquote:Op woensdag 18 november 2015 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Werkelijk schandalig dit, en de zoveelste bevestiging dat een niet onaanzienlijk deel van de moslims (disclaimer: NIET ALLEMAAHAAL) eigenlijk achter de IS terroristen staan.
Turkije mag dan ook NOOIT, NOOIT, NOOIT bij de EU.
Lijkt me een doorzichtige downplayreactiequote:Op donderdag 19 november 2015 04:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ze doen dit uit respect, zie hier exact hetzelfde: http://www.dailymotion.com/video/x39ensr
Nou,dat niet maar weer een reden om ze niet bij de EU te laten want het blijken in de basis gewoon nog steeds egocentrische barbaren te zijn die wel de lusten van de EU willen maar niet de verplichtingen die erbij horen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:13 schreef Caland het volgende:
Het zijn Turken, had je iets anders verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |