Ga zo door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Weer geen leuke eindfilmpjes, wat is deze.
Terroristen verneuken alles in rap tempo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Weer geen leuke eindfilmpjes, wat is deze.
Genoeg over vliegtuigen, laten we het over de Russische efficiëntie tijdens de Tjetjeense oorlog hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks. Regel maar even een vliegtuigtopic.
PTA / Vliegtuigtopicquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks. Regel maar even een vliegtuigtopic.
Rusland heeft dat allemaal in scene gezet. Zogenaamd bommen in flats planten, en Tsjetsjenen de schuld geven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Genoeg over vliegtuigen, laten we het over de Russische efficiëntie tijdens de Tjetjeense oorlog hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rusland heeft dat allemaal in scene gezet. Zogenaamd bommen in flats planten, en Tsjetsjenen de schuld geven.
Nee, alleen jullie twee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat vindt.
Jij vindt dat hij normaal praat ja? Een groter spraakgebrek dan het zijne heb ik zelden gehoord.quote:
Hij slist wat en zo. Plus er zit zo'n vervelend Amsterdams/Purmerends dialectje aan.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:02 schreef starla het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij normaal praat ja? Een groter spraakgebrek dan het zijne heb ik zelden gehoord.
Onafhankelijk, lees je reactie nu net, mee eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:06 schreef Physsic het volgende:
Ik vond dit wel een leuke uitzending.
Derk Sauer zit ook op fok. Ze hebben er gewoon een dictator nodig zoals Assad en Khadaffi.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Alles bij mekaar een mooie discussie geweest bij Pauw wmb.
Heerlijk studentikoos ook.
Magistrale kerel iig, Derk Sauer. Twit af en toe wel wat aan hem, en hij reageert ook. Als je hem volgt krijg je heel wat mee, idem Waterdrinker btw.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Derk Sauer zit ook op fok. Ze hebben er gewoon een dictator nodig zoals Assad en Khadaffi.
Ja, Rusland is gewoon een andere wereld. Ze denken echt niet als West-Europeanen.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Magistrale kerel iig, Derk Sauer. Twit af en toe wel wat aan hem, en hij reageert ook. Als je hem volgt krijg je heel wat mee, idem Waterdrinker btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |