Ik vertrouw mannen met sjaaltjes sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reporter op NPO1 doet er alles aan om legendarisch te doen. Wedden dat er niks aan de hand is.²

Niks aan het handje, zoals altijd. Iedereen heeft het weer dun langs de benen lopen bij elke verlaten tas.quote:

Ik kijk weinig Nederlandse tv meer tegenwoordig (of sowieso tv) maar wat een sukkel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reporter op NPO1 doet er alles aan om legendarisch te doen. Wedden dat er niks aan de hand is.²

Ook veel vredelievende teksten. De koran is één grote bron van morele contradictie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel wat haatdragende en antisemitische teksten. De koran is echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld het nieuwe testament.

quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vertrouw mannen met sjaaltjes sowieso niet.

Ik vond laatst bij mijn zuster in het nachtkastje ook een device.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Bij Centraal station in Hannover is ook een 'device' gevonden.

Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks aan het handje, zoals altijd. Iedereen heeft het weer dun langs de benen lopen bij elke verlaten tas.

Dit jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook veel vredelievende teksten. De koran is één grote bron van morele contradictie.

Dat zal er wel als sinds '45 liggenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Bij Centraal station in Hannover is ook een 'device' gevonden.

Waar dan? Mijn Duits is niet vloeiend, maar het klinkt op de persconferentie alsof het toch meer voorzorg was dan iets concreets?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.

Tja ik neem meestal ook wel strijkers en nitraat mee naar de Kuip, hoort erbij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.

Ik ga The Hannover part 1 kijken...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef Hathor het volgende:
Ik kan geen terreurbericht meer zien, ik zet hem wel op Legally Blond of zo.

Ja. Nu heb ik voor niets overgeschakeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
Beste NOS, het is niet erg als je niets te melden hebt, maar doe dan niet alsof je iets te melden hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |