Had ik eerder moeten zien, hadden we kunnen meeten!quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
No way![]()
! Dat is echt enorm beroerd zeg.
Vanavond weer (4e keer) in m'n eentje naar een feest. Ik kijk altijd maanden uit naar Qlimax, maar op de dag zelf, wetende dat je alleen moet gaan, is die zin weg vanwege de zenuwen
Toch heb ik de vorige drie keer een geweldige avond gehad, dus daar moet ik het een beetje van hebben
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:08 schreef robuust89 het volgende:
http://hardtraxx.nl/forum(...)pic-t1877-60775.html
LOL WAT
Volgend jaar beterquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Had ik eerder moeten zien, hadden we kunnen meeten!
Is dit een grapquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:17 schreef robuust89 het volgende:
https://soundcloud.com/ac(...)modulators-bootleg-1
Deze plaat![]()
Ja hahaha dramaaaaquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Man man man, ik zag HWS voorbij komen in m'n soundcloud feed. Dus ik denk eens even luisteren of er nog wat leuks tussen zit. Maar wat een bagger is dat geworden zeg
Ik vind het wel wat hebben. Het is een keer wat anders. Presentatiewijs doet Audiofreq het ook erg goed.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Man man man, ik zag HWS voorbij komen in m'n soundcloud feed. Dus ik denk eens even luisteren of er nog wat leuks tussen zit. Maar wat een bagger is dat geworden zeg
Misschienquote:
Dit jaar helaas niet. Maat van me waarmee ik altijd ga zit dan in Tanzania.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:05 schreef Sethje het volgende:
vette plaat idd van Festuca
Wie komt er naar Rebirth?
Ik zeker, kan niet wachten om het festivalseizoen daar te starten na dit mislukte jaar!quote:Op woensdag 2 december 2015 18:05 schreef Sethje het volgende:
Ja! Foto's maken!quote:Op woensdag 2 december 2015 18:05 schreef Sethje het volgende:
Ik kom wel poseren.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja! Foto's maken!
Of nou ja dat is t plan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |