Dat zit zo vervelend!quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:14 schreef Drowzz het volgende:
@sytse waarom haal je m dan ook uit je broekzak
Geen issues bij je eerste adres omdat je te laat was?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:43 schreef yosander het volgende:
Mijn dag begon ook slecht. Verslapen waardoor ik een bus van een half uur later pas kon pakken, vervolgens mis ik mijn overstap dus kon weer een halfuur later de bus pakken. Vervolgens rij ik net een paar minuten op de ring...drie kwartier erover gedaan om Groningen uit te komen! Gelukkig zag ik op tijd dat de A10 zuid vaststond dus snel de A9 gepakt
Als nu niets meer tegenzit ben ik nog op tijd voor mijn tweede rit ook
En 't is niet eens vrijdag de 13e :pquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef SytseH het volgende:
Oh mijn god ik ben zo'n enorme drol. Sta hier in Deventer bij de bushalte, komt net de bus langs, sta ik kennelijk aan de verkeerde kant van de weg. Deze kant gaat inderdaad ook naar 'station', maar wel naar Colmschate en niet naar centraal. Ik moet echt beter opletten >.<
Dit is niet mijn dag.
[..]
Geen issues bij je eerste adres omdat je te laat was?
Die reed je toch zelf al?quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:29 schreef SytseH het volgende:
Ik vind dat model van de Leon wel erg fraai, met die hoge kont. Daar de 1.8 20vt of 3.2 V6 van zou ik nog wel een keer willen hebben.
Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:45 schreef Drowzz het volgende:
Nog niks gehoord voor maandagzouden ze weer kwart voor negen bellen?
Is die uitvoering zo bijzonder of sexy?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar goed, het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: 1.8 20vt![]()
![]()
Nope niksquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.
Ik heb het kleine broertje, de Ibiza.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die reed je toch zelf al?![]()
Maar goed, het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: 1.8 20vt![]()
![]()
Hoe naar de tyfus? En was het niet gewoon een voorloop die al jaren gebruikt werd?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:47 schreef Rockiejj het volgende:
Vandaag een 308SW naar de klant gebracht een Opel Corsa terug gereden.. die Corsa was prima alleen had de klant in 14 dagen tijd die auto helemaal naar de tyfus gereden. Knap hoor.
Is gewoon een bazenblok. Ding staat bekend als 1 van de meeste betrouwbare motoren die VAG ooit gebouwd heeft en er is relatief makkelijk (veel) meer vermogen uit te krijgen dan waar ie standaard mee komt. Maar in de meest tamme versie is het ook al een blok waar je heel wat autootjes mee zoek rijdt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ondertussen wel? Ik hing vanochtend 09:45 al weer aan de lijn voor vier ritjes voor maandag.
[..]
Is die uitvoering zo bijzonder of sexy?vriend van me heeft die variant uit 2003, ook wel aantal keer in gereden.
Ah ja, ook leuk!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef SytseH het volgende:
[..]
Ik heb het kleine broertje, de Ibiza.
Jawel hoor. Steenwijk - Hengelooo en Apeldoorn - Groningen maandagquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:23 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Nope niksdan zal er wel niks zijn
Heb jij mazzel gehadquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:46 schreef trolley het volgende:
[..]
Jawel hoor. Steenwijk - Hengelooo en Apeldoorn - Groningen maandagWerd wel pas tegen 18 uur gebeld ook.
'Helemaal naar Steenwijk'. Dat is voor mij een kwartiertje met de trein, dat jij nu in zo'n uithoek van Friesland woontquote:Op zondag 13 december 2015 00:48 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Heb jij mazzel gehadmaar dat je al helemaal voor Steenwijk gevraagd wordt zegt wel wat...
Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?quote:Op zondag 13 december 2015 11:37 schreef trolley het volgende:
[..]
'Helemaal naar Steenwijk'. Dat is voor mij een kwartiertje met de trein, dat jij nu in zo'n uithoek van Friesland woont![]()
Planning van AR maakt gebruik van postcodes (dacht ik?quote:Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?
quote:Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar naar kijken tho, want je staat gewoon geregistreerd als hiker regio Leeuwarden denk?
Ik denk dat ze daar bij EW ook wel een systeem voor hebben, want het is voor hen goedkoper om iemand uit Joure naar Steenwijk te sturen dan iemand uit Franeker. Laatstgenoemde is bijna twee keer zo lang onderweg. En tijd is geld.quote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Planning van AR maakt gebruik van postcodes (dacht ik?)
Tja, soms vraag ik t me af hahaquote:Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze daar bij EW ook wel een systeem voor hebben, want het is voor hen goedkoper om iemand uit Joure naar Steenwijk te sturen dan iemand uit Franeker. Laatstgenoemde is bijna twee keer zo lang onderweg. En tijd is geld.
Matje van de bestuurder was helemaal gesloopt, het stonk naar dooie kat en er zat een schimmel op de bijrijdersstoel in allerlei vrolijke kleurtjes.. Auto was gloednieuw, was 350 kilometer mee gereden..quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:30 schreef SytseH het volgende:
[..]
Hoe naar de tyfus? En was het niet gewoon een voorloop die al jaren gebruikt werd?
Wees blij dat je die dan niet op schade etc hoefde te controlerenquote:Op maandag 14 december 2015 08:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Matje van de bestuurder was helemaal gesloopt, het stonk naar dooie kat en er zat een schimmel op de bijrijdersstoel in allerlei vrolijke kleurtjes.. Auto was gloednieuw, was 350 kilometer mee gereden..
Nee, heb het 2 keer nagekeken en de klant zei zelf ook; "Ja heb er maar 300 kilometer mee gereden, was wel leuk zo'n gloednieuwe auto!" waardoor ik nog hoop had..quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:46 schreef Ordinateur het volgende:
Was het niet stiekem de dagteller die op 350 stond? Dat soort slijtage en viezigheid krijg je er in zo'n korte tijd toch niet op..
Zo zie je dus wat de gevolgen zijn als aan het begin al niet goed loopt ongeacht de reden..quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:43 schreef yosander het volgende:
Mijn dag begon ook slecht. Verslapen waardoor ik een bus van een half uur later pas kon pakken, vervolgens mis ik mijn overstap dus kon weer een halfuur later de bus pakken. Vervolgens rij ik net een paar minuten op de ring...drie kwartier erover gedaan om Groningen uit te komen! Gelukkig zag ik op tijd dat de A10 zuid vaststond dus snel de A9 gepakt
Als nu niets meer tegenzit ben ik nog op tijd voor mijn tweede rit ook
Moest de zin twee keer lezen, maar klopt jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo zie je dus wat de gevolgen zijn als aan het begin al niet goed loopt ongeacht de reden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |