Ach ja, ook wel een paar keer zonder apk gereden. Kon gewoon volgens ew, als het binnen een maand na verlopen wasquote:Op woensdag 16 december 2015 19:22 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mwoah ik zou het zelf niet doen, maar ieder z'n ding.
Ik zou zelf ook geen kopie van m'n rijbewijs achterlaten bij een opdrachtgever terwijl anderen dat geen probleem vinden.
Sneek is zo lekker bereikbaar vanuit Grunn, Kolenbranderstraatquote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb morgen voor het eerst deze week werk, een Focus van Sneek naar Grunn. Morgen dus beginnen met anderhalf uur ov
Staat bij mij sinds een minuut of tien bijgeschreven.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Nog steeds niks, morgen dus dan?
Preciesquote:Op donderdag 17 december 2015 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Sneek is zo lekker bereikbaar vanuit Grunn, Kolenbranderstraat?
Hier nog niks, raboquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef SytseH het volgende:
En loon is binnen (ING). Liquiditeit!
Net ook weer werk voor morgen gekregen. 308SW en Astra Sports Tourer (2011). Niet heel spannend, ook niet heel verkeerd.
Pics van die A7.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:19 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Als de politie je staande houdt krijg jij de bekeuring, ik weet niet in hoeverre zo'n verklaring rechtsgeldig is.
Ik check zelf altijd via de RDW-app of er geen problemen zijn (verlopen apk, gestolen, WOK-melding, onverzekerd) en als dat het geval is zou ik zonder groene platen iig niet gaan rijden ;-)
Vandaag begon met de Skoda Octavia met automaat, reed voor geen meter. De bak was net vervangen (na 100.000 km...) en moest nog worden ingeleerd..
De A7 reed stukken beter, wel een wat muffe lucht van binnen.
En dit. Jij bent sowieso als werknemer niet aansprakelijk, zolang je aan kunt tonen dat je ofwel niet op de hoogte was ofwel de verantwoordelijkheid bij iemand anders ligt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En ik heb dan zwart op wit staan dat de bekeuring vervolgens voor de opdrachtgever is. Mijn vertrouwen in AR is nog wel zodoende dat ik geloof dat ze me daarin dan heus wel zouden bijstaan. Zeker aangezien ze zelf geen (financieel) risico lopen in dat geval.
Eens. Ze boeken zelf dat transport in, legitimatie laten zien is geen probleem maar ik heb verder niet de behoefte om een of andere verplichting aan te gaan. Ik wil ook nog best een afgiftebewijs, namens AR, tekenen in welke staat ik die auto meeneem maar daar houdt het dan ook al ernstig op.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:22 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mwoah ik zou het zelf niet doen, maar ieder z'n ding.
Ik zou zelf ook geen kopie van m'n rijbewijs achterlaten bij een opdrachtgever terwijl anderen dat geen probleem vinden.
Ik heb de foto al naar Easyway gestuurd en die komt dus met m'n naam op hun facebook-pagina, dus post hem hier niet nogmaals.quote:
Je BSN staat op de achterkant, linksboven. Daarnaast staat op de voorkant alsnog het documentnummer en je pasfoto. Een medewerker van een autobedrijf heeft helemaal niets te doen met een kopie van mijn documenten.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:
Anderzijds, als ik op m'n strepen moet gaan staan dan bind ik wel in. Ik ga de planning niet lastigvallen om een kopietje van mijn rijbewijs, je BSN staat daar immers toch niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef Drowzz het volgende:
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smerig.
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nou, vandaag het toppunt gehad. Een renault trafic met dit:Stonk het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga binnenkort maar eens ontslag nemen bij EW.![]()
Die hele bus was smerig, rook lucht alles. Deze bus stond ook al drie weken op locatie, dus de stank was grotendeels wel wegquote:Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Stonk het?
Ik ga binnenkort maar eens ontslag nemen bij EW.
Je zou haast die foto insturen voor op de Facebookpagina.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:58 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Die hele bus was smerig, rook lucht alles. Deze bus stond ook al drie weken op locatie, dus de stank was grotendeels wel wegtoppunt wel weer
Wat mij betreft stukken aangenamer dan tabaksluchtquote:Op donderdag 17 december 2015 18:30 schreef Gerard_Geit het volgende:
een sterke wietlucht in de auto, ook geen pretje
De politie zou bij een tabakslucht minder geneigd zijn om jou + auto te controlerenquote:Op donderdag 17 december 2015 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat mij betreft stukken aangenamer dan tabakslucht![]()
Afgelopen maandag een Touran die rook naar zware shag en natte hond, volgens mij rookten zowel de berijder als de honden in die wagen. Putlucht.
Ik weet even niet meer welke mail ze bedoelen met de inloggegevens voor het online loonstrookje, van welke afzender was die? Dan kan ik hem even opzoeken.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:21 schreef Gliderfighter het volgende:
Mensen op FB werden helemaal leip met dat ze geen loonstrook hadden gehad van het loon. Lezen is ook zo moeilijk als er staat dat het 2 of 3 dagen na je loon op de mail staat.
Hof-groepquote:Op donderdag 17 december 2015 21:01 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer welke mail ze bedoelen met de inloggegevens voor het online loonstrookje, van welke afzender was die? Dan kan ik hem even opzoeken.
Pffff dat was die van sleutels halen in breda en dan naar a'dam zeker?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag een 535i GT opgehaald. Dik 300pk in een luxe cruiser.
Het was een leuke dag.
Zo aan de combinatie van zijn FOK-username en de naam van de persoon die de rit heeft gekregen te zien wel, jaquote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Pffff dat was die van sleutels halen in breda en dan naar a'dam zeker?
Pfff had ik beter die laatste kunnen hebben, ik moet nu eerst vanaf Leeuwarden naar Groningen, dan naar Utrecht. Om vervolgens in kerkrade een auto te halen naar Leeuwardenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Volluto het volgende:
morgen Boxtel-Heerenveen en Leeuwarden-Kerkrade. Die laatste met een opel insignia sw 325 pk.
Ik mag die auto pas om 3 uur ophalen, dus dat zal de reden wel zijn. Hopelijk niet al teveel files morgen vanwege de kerstvakantie, want 330 km kan dan lang duren. Tevens m'n langste rit binnen nl voor ew tot nu toe.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Pfff had ik beter die laatste kunnen hebben, ik moet nu eerst vanaf Leeuwarden naar Groningen, dan naar Utrecht. Om vervolgens in kerkrade een auto te halen naar Leeuwardenanders had t mooi wissel geweest
Dat moet t zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef Volluto het volgende:
[..]
Ik mag die auto pas om 3 uur ophalen, dus dat zal de reden wel zijn. Hopelijk niet al teveel files morgen vanwege de kerstvakantie, want 330 km kan dan lang duren. Tevens m'n langste rit binnen nl voor ew tot nu toe.
Thanks, nog nooit een mail van gehad maar dit wordt ook pas de eerste keer dat ik mijn loon krijg dus zal het wel over twee dagen krijgenquote:
Nee je hebt toen je begon met werken als het goed is een mail ontvangen van Hof Groep namens EW met een link om je account te activeren. Check je wel het e-mailadres dat je bij EW hebt opgegeven?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, nog nooit een mail van gehad maar dit wordt ook pas de eerste keer dat ik mijn loon krijg dus zal het wel over twee dagen krijgen
Ja, zeker weten het goede e-mailadres aangezien ik al het andere contact met EW ook via deze mail krijg. Ik heb salaris noch activatiemail gekregen, dus ik ga er ook maar even achteraan denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee je hebt toen je begon met werken als het goed is een mail ontvangen van Hof Groep namens EW met een link om je account te activeren. Check je wel het e-mailadres dat je bij EW hebt opgegeven?
Ik had deze bij mijn sollicitatie echter nooit ontvangen en ook geen salaris, dus moest er zelf achteraan (personeelszaken gemaild).
Ik begrijp niet hoe je überhaupt op het idee komt om dat te doen... Sowieso ga je netjes om met andermans spullen, maar als je nog in de parkeergarage bij een klant staat dan doe je dit al helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef wihehin het volgende:
Trouwens, hoe ik sommige hikers zie rijden vind ik persoonlijk echt belachelijk. Laatst reed er iemand met gierende banden een parkeergarage uit om vervolgens lekker tot de toerenbegrenzer door te gaan met een koude motor. Prima als je dat met je eigen auto doet maar met andermans auto mag je toch wel wat rustiger doen hoor...
Veel schade?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
Gisteren mijn motor neergelegd dus ik kan wel even wat geld gebruiken.Hopelijk bellen ze nog voor maandag.
Valt mee, relatief. Zelf in ieder geval alleen een hele stijve nek, wat blauwe plekken en een knallende hoofdpijn. En ik moet een nieuwe helm hebben. Motor moet een nieuw stuur en nieuwe tellersetbehuizing, heeft blikschade op de tank, door alle lagen heen helaas en schuifschade op het motorblok. Gezien dat ik 70km/h reed toen ik begon met remmen valt dat allemaal ontzettend mee.quote:
Boh, lekker dagje werken. Ik hoop maandagochtend wakker gebeld te worden door ARquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:21 schreef Sarasi het volgende:
Als je het erover hebt!
Maandag een Renault Mégane van Groningen naar Noord-Limburg en een Polo van Nijmegen naar Amsterdam.
Ja ik ook, stuur mij maar naar Groningen, toch niks te doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Boh, lekker dagje werken. Ik hoop maandagochtend wakker gebeld te worden door AR
Betekent dit nou dat we niet meer betaald krijgen als we niet binnen een week declareren?quote:LET OP: ZEER BELANGRIJK: VOOR DEZE OPDRACHTGEVER DIENT DE DECLARTATIE VAN UREN/KOSTEN VAN UITGEVOERDE RITEN BINNEN 1 WEEK NA UITVOEREN VAN DE RIT BIJ AUTORESET BEKEND ZIJN! KOMT DE DECLARATIE LATER BINNEN, DAN KAN DEZE HELAAS NIET MEER IN BEHANDELING WORDEN GENOMEN!!!!!!!!!!!!
Niet met de app werken zodat je dit niet vergeet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat we niet meer betaald krijgen als we niet binnen een week declareren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |