Ik luister verder geen rock, dus dan is MUSE automatisch mijn beste rockband. Heb jij suggesties?quote:
Oh echt? Dan ga ik gauw weer Ariana Grande luisteren, dat is een meisje!quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Fylax is bij deze dus uit de kast gekomen. Gefeliciteerd Fylax!
Maar dan zeg je toch niet zo stellig dat het de beste rockband is jonge!quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik luister verder geen rock, dus dan is MUSE automatisch mijn beste rockband. Heb jij suggesties?
Als het je ding zou zijn zou je toch wel meer bands kennen? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik luister gewoon van alles wat.
Nja, ik sta best open voor andere rockbands, want ik vind het wel leuk, anders zou ik niet naar Muse luisteren. Ik kom echter altijd via anderen op bepaalde muzieksoorten/artiesten etc.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:44 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Als het je ding zou zijn zou je toch wel meer bands kennen? Of zeg ik nu iets geks?
Hmm.. open mind, dat is mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, ik sta best open voor andere rockbands, want ik vind het wel leuk, anders zou ik niet naar Muse luisteren. Ik kom echter altijd via anderen op bepaalde muzieksoorten/artiesten etc.
Zal wel eens een keer meer gaan ontdekken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:49 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Hmm.. open mind, dat is mooi.Als je eenmaal gaat ontdekken in de rock dan is er zo veel moois te vinden... en als vanzelf ga je door naar de metal en dan is het helemaal feest!
Ja, een piemel van tailfox in je kont.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zal wel eens een keer meer gaan ontdekken.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:53 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ja, een piemel van tailfox in je kont.
quote:
quote:Muse is een Britse rockband uit Teignmouth die in 1994 is opgericht.
---
De muziek van Muse wordt beschreven als alternatieve rock, progressieve rock of spacerock, en is een mix van (hard)rock met klassieke invloeden die in later werk soms is aangevuld met elektronische muziek.
Wat lief dat sommige mensen dat steevast blijven denken. Maar nee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:57 schreef Catkiller het volgende:
De zoveelste bevestiging van je seksuele voorkeur.
Ik heb geen moeite met Muse een rockband noemen maar progressieve rock? Daar versta ik toch iets volkomen anders onder...quote:
Misschien bepaalde nummers?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:00 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Muse een rockband noemen maar progressieve rock? Daar versta ik toch iets volkomen anders onder...
Ja ze zitten in somige nummers wel een beetje left-of-center maar ze blijven altijd lekker veilig in de mainstream hangen. Het is meer dan 1-2-3-4 GO! en dan 3 minuten 4 akkoorden rammen maar tegelijkertijd veel minder avontuurlijk dan echte progressieve rock.quote:
Ja, dus, en? Het staat op het internet dus het is waar? Is dat je argument?quote:
What do you mean?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:26 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die nog haten op Justin Bieber
Stiekem vinden jullie de liedjes wel leuk wanneer je niet weet dat het van hem is
quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:26 schreef Aiciu het volgende:
Stiekem vinden jullie de liedjes wel leuk wanneer je niet weet dat het van hem is
Metalquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:49 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Hmm.. open mind, dat is mooi.Als je eenmaal gaat ontdekken in de rock dan is er zo veel moois te vinden... en als vanzelf ga je door naar de metal en dan is het helemaal feest!
Beide goed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:46 schreef dimmak het volgende:
Fylax, vraag de volgende x als je op een snoeifeestje bent wat ze van JB vinden.
Ja ookquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Jij was toch fan van Adriana ofzo?
Als mensen dit zeggen ben ik altijd oprecht benieuwd wat men dan zoal gehoord heeft in de metal hoek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Metal
Doe mij maar gewoon alternatieve rockmuziek of blues/folkrock ofzo. Metal is zo niet mijn ding.
Lul toch niet zo dom, het is bagger. Ga jij lekker je tijd verspillen aan dat ventje zijn k3 muziek, geniet ik van kwaliteit. Even goede vrienden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:26 schreef Aiciu het volgende:
Genoeg... stuk voor stuk herrie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:03 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen ben ik altijd oprecht benieuwd wat men dan zoal gehoord heeft in de metal hoek.
Oftewel, niks gehoord.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Genoeg... stuk voor stuk herrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |