Hangt er een beetje vanaf hoe de competitie loopt. Als ik blijf verliezen kies ik misschien wel voor de beker een keer.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat die de volgende ronde maar lekker lopen dan.
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigenquote:
Kerel, friendly?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste met 0 punten, had het toch ietsje beter verwacht. weer een compleet ander tactiek nu.
umf tjarman ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigen
Ik hoop overigens echt dat mijn team eens begint te draaienik heb, in waarde, het duurste team van de competitie
![]()
umf tjarman ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Welke ploeg ben je? Je mag mij altijd uitnodigen
Ik hoop overigens echt dat mijn team eens begint te draaienik heb, in waarde, het duurste team van de competitie
![]()
ok, ik nodig je even uitquote:
welke team ben je weerquote:
Met dat tactiek scoor ik al weer. Maar mijn verdediging is zo lek als een zeefquote:
Waarom doe jij zo weinig transfers?quote:Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JeeJ, mijn eerste overwinning
Niet nodig met deze top selectie!quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo weinig transfers?![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn team eens gegoogeld: ben er nog niet vanuit welke kleur ze spelen. Maar een stadion hebben ze precies niet.
FH starnjar
schrok ook wel. Maar ben wel gelanceerdquote:Op maandag 14 december 2015 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]![]()
Goede overwinning heb je geboekt zie ik, arme haagse
. Zelf ook gewonnen en concurrenten zo'n beetje allemaal punten verspeeld
Morgen hetzelfde liedjequote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks degradatie topper. tussen nummer 11 en 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |