Verstuurdquote:Op zondag 6 december 2015 23:05 schreef jarti66 het volgende:
Iemand oefenwedstrijdje? Stuur maar een uitnodiging.
snap het niet zo goed, eerst gekocht voor 2,4 dan verkocht voor 4,7 en nog eens voor 3,0m ??quote:Op maandag 7 december 2015 17:10 schreef Jonmen het volgende:
Lol.
Look what happened (in een andere competitie, Malta, die overmorgen eindigt!)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
de eerste wedstrijd meteen een TK tegen
Jups! Verkocht via transferlijst maar ik zag opeens nog een aanbieding staan (van een andander computer team) voor dezelfde speler die niet meer in mijn selectie zat. Dus 2 keer dezelfde speler verkochtquote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap het niet zo goed, eerst gekocht voor 2,4 dan verkocht voor 4,7 en nog eens voor 3,0m ??
Messi, Ronaldo etc etcquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:42 schreef Jonmen het volgende:
Dat maakt het natuurlijk wel spannender om de juiste spelers te kopen op de transferlijst
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2015 21:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan geen wedstrijd winnen
Laat die de volgende ronde maar lekker lopen dan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verlies werkelijk alles in de competitie, maar de beker waar ik geen ruk om geef ben ik een ronde verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |