Thuiswedstrijd voor mij, morgen herkansing? Dan thuiswedstrijdje voor jou?quote:Op maandag 14 december 2015 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
schrok ook wel. Maar ben wel gelanceerd
toch een 2-0 nederlaag tegen jouw hmmm

okquote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef Zhero het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd voor mij, morgen herkansing? Dan thuiswedstrijdje voor jou?

Op Vikingur na, is het droevig gesteld met de Reykjaviks...quote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Morgen hetzelfde liedje

Nu je het zegtquote:Op maandag 14 december 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op Vikingur na, is het droevig gesteld met de Reykjaviks...

lekker hoor je speelde ook nog uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
0-4 gewonnen met een TK tegen![]()
OSM

Netjes man!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef Zhero het volgende:
Begint hier nu ook een beetje te haperen, 0-0 tegen nummer 11. Maar mag niet klagen, nog steeds 5 punten voor op nummer 2
.

Dan moet je tegenstander zn tactiek wel echt heel slecht zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
0-4 gewonnen met een TK tegen![]()
OSM

Het draait inderdaad voor geen meter dit seizoen.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan moet je tegenstander zn tactiek wel echt heel slecht zijn.

Ik haat jou.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het draait inderdaad voor geen meter dit seizoen.

Ik heb maar ¤ 45.629.243. Hoe kom je aan zo'n hoog bedrag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Jonmen het volgende:
Mijn tactiek is echt niet goed genoeg om 1st te eindigen. Het enige dat me nog wat troost geeft is dat mijn 2 aanvallers in de top 3 staan van de topschutter
+ dat ik zojuist de 70miljoen heb bereikt qua teamwaarde![]()

Kopen en verkopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb maar ¤ 45.629.243. Hoe kom je aan zo'n hoog bedrag?

Goed gedaan joh! Je moet blij zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Verliezen tegen de nummer laatst en daarna een punt pakken tegen de koploper. Het kan aardig spoken in Reykjavik...

Ben ik ook wel, maar nu weet ik nog niet wat ik eerder dus fout deed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Goed gedaan joh! Je moet blij zijn!

Kut competitie manquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Verliezen tegen de nummer laatst en daarna een punt pakken tegen de koploper. Het kan aardig spoken in Reykjavik...

Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...quote:

Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...

Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.

Nou nou nou... jij hebt altijd moeite met mij. In welke competitie dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.

Ik wist tot kort geleden niet dat ik laatste stond en de halve finale beker had gehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:04 schreef jarti66 het volgende:
Pas twee overwinningen, wat een drama

Het is altijd spannend of je de wedstrijd wel wint of nietquote:

Huh, das toch haags_kwartiertje?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
12 Italië
7 België
7 Duitsland
6 Frankrijk
6 Portugal
4 Schotland
3 Polen
3 Suriname
2 Oekraine
2 Syrië
1 Ierland
1 Turkije
Jullie hebben duidelijk gekozen voor Italië voor volgend seizoen. er is nog 1 stemmer te kort maar omdat de voorsprong zo groot is blijft de stand ongewijzigd en is Italië volgend seizoen aan de beurt
------------
Manager haagse_peitah is gekickt door inactiviteit.

Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, das toch haags_kwartiertje?

Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogd

Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...

Hij heeft mij er nog uitgeknikkerd in de kwartfinale.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekermet een TK dan nog
![]()

Was te verwachtenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry jongens ik stop er even tijdelijk mee.

Vakantietijd, zit ik minder online.quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Is allemaal wat minder geworden op FOK merk ik, OSM.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |