Gewoon een TK joh, bal gehakt.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond mag ik tegen Don
Doelstelling is toch al binnen, dus echt zorgen maak ik mij niet meer.
Ik wilde perséé winnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen hierom ga ik toch een seizoen door.
Wel begrijpelijk. Ik was je komen sarren hier als ik had gewonnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde perséé winnen.
Reus weer geschorst, verdomme!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk. Ik was je komen sarren hier als ik had gewonnen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:53 schreef Wazaaaaa het volgende:
Las Palmas uit is echt lastig dit seizoen.
door tijdgebrek was mijn B ploeg nog opgesteld tegen jhouw en speelde ik op agressief . Ik ben er zeer zeker van dat ik minstens een gelijkspel zou halen als ik met mijn beste ploeg had opgesteld en op "alles of niets" speeldequote:Op donderdag 26 november 2015 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Sorry voor het TK, meneer de beheerder.
ok dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb net op Frankrijk gestemd, maar dat heeft niet veel kans dus. Dan had ik beter op IJsland kunnen stemmen, want daar ga ik nog liever heen dan Italië.
Gelieve te stemmen via OSM pb alleen managers die actief zijn in de competitie kunnen stemmenquote:
12 teams, Ijsland dus, hoeft niet perse voor mij. Maar opnieuw een land met 20 zie ik wat minder zitten. Liever een land met 16 teamsquote:Op zondag 29 november 2015 11:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu even een gewone vraag, Zien jullie het wel zitten om IJsland te kiezen?
Er kunnen maar 12 managers meedoen, onbekende teams, teams die maximaal 60 hebben .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |